Open-Xchange integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Open-Xchange?
Lisaks meilidele, dokumentidele, ajastamisele ja sotsiaalmeedia jagamisele pakub Open-Xchange täielikult integreeritud võrgusuhtluse, koostöö ja produktiivsuse tarkvara. Platvorm võimaldab kasutajatel integreerida Google Maili, Hotmaili, Facebooki, Twitteri ja LinkedIni sõnumivooge. Tarkvara on tänu intuitiivsele kasutajaliidesele ja lihtsale seadistamisele lihtne kasutada.
Kuidas Open-Xchange’i kasutada?
Open-Xchange on tootlikkuslahendus, mis sobib kõigile, kes vajavad oma kontori jaoks enamat kui lihtsalt e-posti. See pakub ulatuslikku rakenduste komplekti, mis aitab meeskonnatöid korraldada ja võimaldab kasutada pilvesalvestust. See on suurepärane tarkvara väiksematele kasutajatoe meeskondadele ja saate selle integreerida oma LiveAgenti kasutajatoega .
Kui agent saab kliendipäringu, muutub see tänu LiveAgenti piletisüsteemile piletiks. Meie efektiivsust tõstvad funktsioonid, nagu automaatne piletite jaotamine, osakonnad ja agendi kokkupõrke tuvastamine veenduvad, et pilet saadetakse õigele inimesele. See kiirendab ja muudab klienditeeninduse protsessi sujuvamaks.
Lisaks piletitele suudab meie universal inbox toime tulla reaalajas vestluse sõnumitega, kõnedega, teadmusbaasiga, kliendiportaaliga ja sotsiaalmeedia kontodega Facebookist, Twitterist, Instagramist, WhatsAppist ning Viberist. Meie piletisüsteem tagab teie suhtluskanalite kaasamise ning teie päringud jäävad igal juhul organiseerituks ja õigesti jaotatuks.
Iga LiveAgenti suhtlustööriista toetab palju täielikult tootlikkusele ja tõhususele orienteeritud funktsioone. Organiseerige oma LiveAgenti ettevõte tööaegadega, looge reegleid ja kasutage kindlasti teenusetaseme lepingute eeliseid. Võite kasutada ka mängustamist, et muuta klienditugi agentide jaoks lõbusamaks ja väljakutsuvamaks.
Millised on Open-Xchange integreerimise eelised?
- Täisfunktsionaalne e-posti lahendus
- Pilvepõhine koostöötarkvara
- Kontaktide haldamine ja sünkroniseerimine
- Suurenenud produktiivsus
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Kuidas integreerida Open-Xchange LiveAgentiga?
Kui Teil on Open-Xchange’i konto valmis, saate selle hõlpsalt ühendada LiveAgenti kasutajatoega tänu IMAP/POP3-le. Integreerimise protsess võtab vähe aega. Vaadake allolevat juhendit, mis näitab Teile kõiki vajalikke samme.
- Kui te pole veel Open-Xchange e-posti kontot seadistanud, külastage nende veebisaiti ja looge oma konto. Open-Xchange teeb installimise lihtsaks tänu oma allalaadimislinkidele, paigaldusjuhenditele ja muudele ressurssidele. Pärast seadistamist järgige allolevaid samme.
- Kas kõik on valmis ja seadistatud? Suurepärane! Nüüd minge oma LiveAgenti kontole, avage Seadistamine > E-post > Meilikontod ja klõpsake nuppu Loo. Valige loendist Muu ja seejärel valige kahe valiku hulgast IMAP/POP3.
- Teha on jäänud veel paar asja – tuleb sisestada kasutajanimi ja parool ning valida toomise meetod, server ja pordi tüüp. Valige autentimismeetod ja seejärel otsustage, milline osakond sellelt e-posti aadressilt tulevaid pileteid haldab. Kui olete lõpetanud, salvestage oma töö ja oletegi valmis.
Open-Xchange’i integratsioon on valmis ja saate hakata LiveAgenti abil tuge pakkuma. Vaadake lisateavet kasutajatoe funktsioonide kohta või sirvige klienditoe kohta lisateabe saamiseks LiveAgenti Akadeemiat.
Enhance your collaboration and communication with LiveAgent's Open-Xchange integration
Manage emails, calendars, contacts, and tasks, all within LiveAgent's comprehensive ticketing system.
Frequently Asked Questions
Mis on Open-Xchange?
Veebisuhtlus, koostöö ja produktiivsuse tarkvara on kõik Open-Xchange'i osad. Tänu oma intuitiivsele kasutajaliidesele ja lihtsale seadistamisele on tarkvara kõigile lihtne kasutada.
Kuidas Open-Xchange'i kasutada?
Kui vajate oma kontori jaoks enamat kui lihtsalt tavalist meiliklienti, on Open-Xchange Teie lahendus. See pakub laiaulatuslikku rakenduste komplekti, mis hõlbustab meeskonna koostööd, ja saadaval on ka pilvesalvestus. Koos LiveAgenti kasutajatoe tarkvara integreerimisega on see suurepärane tarkvaralahendus kasutajatoe meeskondadele.
Millised on Open-Xchange integreerimise eelised?
Eelised: täisfunktsionaalne meililahendus, pilvepõhine koostöötarkvara, kontaktide haldamine ja sünkroonimine, suurem tootlikkus.
Kuidas integreerida Open-Xchange LiveAgentiga?
Minge LiveAgenti ja avage Seadistamine > E-post > Meilikontod. Looge uus e-post ja valige Muu. Valige IMAP/POP3, sisestage oma Open-Xchange andmed ja Salvestage.
Discover how WooCommerce, the free e-commerce plugin for WordPress, empowers you to create a fully customizable online store. Seamlessly integrate with LiveAgent to manage orders, customers, and invoices directly. Explore endless possibilities with features like embedded products, checkout systems, and unlimited image galleries. Enhance your e-commerce experience and customer service with our native integration or Zapier. Visit now to optimize your store effortlessly!