OptiTELECOM integration
Partner website
Mis on OptiTELECOM?
OptiTELECOM on tegutsenud alates 2008. aastast, keskendudes IP-lahendustele, nimelt telefonibörsidele ja IP-telefonidele.
OptiTELECOM püüab pidevalt pakkuda oma klientidele kõige uuenduslikumaid, kuid samal ajal stabiilseid lahendusi, millel on silmapaistev kommerts- ja tehniliste funktsioonide kombinatsioon, et pakkuda alati parimaid lahendusi.
Sellel on ööpäevaringselt saadaval spetsiaalne tehnilise toe meeskond, mis toetab Teie ettevõtte virtuaalse telefonikeskjaama toimimist, sest meie mure on Teie ettevõtte toimimine.
Virtuaalse telefonivahetuse teenust ja sellega seotud sideteenust pakub riiklik referentsoperaator, kes on nõuetekohaselt registreeritud ja volitatud Portugalis tegutsema
Kuidas seda kasutada?
Kui otsite oma LiveAgenti kõnekeskusega ühenduse loomiseks VoIP-teenuse pakkujat, on OptiTELECOM suurepärane valik. LiveAgenti kõnekeskus tegeleb teie kõnede ja piletitega, OptiTELECOM aga ülejäänuga. Sülearvutite või nutitelefonide mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida vajate alustava kõnekeskuse loomiseks. Kui soovite hiljem kõnekvaliteeti parandada, võite vajada muud riistvara.
Kuidas saada kasu LiveAgenti kõnekeskusest?
LiveAgent muudab oma täiustatud funktsioonide abil kõnekeskuse haldamise ja juhtimise ettevõtetele lihtsamaks. Näiteks saate luua kohandatud IVR (Interactive Voice Response) puud, mis suunavad teie kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentide juurde.
Parim osa? LiveAgenti IVR funktsioon teeb ise kogu töö ja loob Teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus mis nad peavad tegema, on kuulata IVRi menüüd ja vajutada vastavat nuppu valimisklahvistikul (nt. vajutage 1 müügiteenuse jaoks), et saada ühendust töö jaoks õige inimesega.
Kas teie klient ühendas kogemata vale osakonnaga? Lahendus on lihtne. Kasutage kõnede edastamist, et suunata klient mõne oma kolleegi juurde ja säästa nende aega.
Kas Teil on raskusi kliendi poolt öeldu mäletamisega? Pole muret, LiveAgent salvestab kõik sissetulevad ja väljaminevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige pilet ning kuulake kõne täielikku salvestist. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide treenimiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele.
Kas soovite lisateavet meie kõnekeskuse funktsioonide kohta? Vaadake meie kõnekeskuse funktsioonide lehte, mis sisaldab kogu teavet LiveAgenti kõnekeskuse võimaluste kohta.
OptiTELECOM VoIPi integreerimine LiveAgentiga
Kui soovite luua oma LiveAgenti kõnekeskuse, kasutades VoIP-teenuse pakkujana OptiTELECOMI, järgige seda lihtsat juhendit.
- Open LiveAgent and go to Configuration > Call > Numbers. Click on the orange Create button at the top.
- Select OptiTELECOM from the list of VoIP providers
- Insert a name and the number, select a department, enter your login details and select your dial-out prefix number. You can also check or uncheck the option to record all phone calls received and made from this number. When you want to finish, click the Add button at the bottom.
Telefoninumber on LiveAgentis ja kasutamiseks valmis. Soovi korral saate lisada rohkem OptiTelecomi telefoninumbreid või lisada teiste VoIP-teenuste pakkujate numbreid.
Hankige rohkem infot LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kohta
Kas otsite lisateavet kõnekeskuse loomise ja juhtimise kohta? Kui olete huvitatud, vaadake kõnekeskuste ja muude klienditoe maailma teemade kohta lisateavet LiveAgent akadeemiast.
Uudishimulik mida LiveAgent veel suudab teha? Vaadake allolevat videot, et näha meie klienditeeninduse tarkvara täit tuuri.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
What is OptiTELECOM?
OptiTELECOM is a Portuguese operator specialized in VoiP since 2008, focused on IP solutions, namely for Telephone Exchanges and IP Telephones.
How much does it cost to integrate OptiTELECOM with LiveAgent?
LiveAgent has already integrated OptiTELECOM inside. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that OptiTELECOM charges for its services.
How can you implement a OptiTELECOM VoIP number inside LiveAgent?
As we mentioned previously, OptiTELECOM is already a part of LiveAgent. Simply log in and follow this guide: Navigate to Configurations > Call > Numbers > OptiTELECOM. Add the VoIP number and use right away.