PipeDrive integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on PipeDrive?
PipeDrive on kasutajasõbralik CRM (kliendisuhete haldamise tarkvara), mis võimaldab Teil hallata müügivihjeid ja tehinguid, samuti jälgida sidet ja automatiseerida töövoogu.
Lisaks annab PipeDrive Teile ülevaate oma müügiinimeste tulemuslikkusest ja võimaldab koostada aruandeid, mis põhinevad torustiku andmetel.
Kuidas seda kasutada?
PipeDrive’i kasutamine on müügimeeskondade jaoks oluline, kuna see võimaldab neil läbi intuitiivse juhtpaneeli hallata ja jälgida tehingute ja müügivihete progressi.
Lisaks saavad PipeDrive’i kasutajad oma torustikku salvestada ka olulist müügivihje teavet, nagu kontaktteave, teenustaseme lepingud ja tehinguväärtused.
Kasutajad saavad kasutada ka funktsiooni, mis sünkroonib kogu juhtimissuhtluse tarkvaraga, võimaldades meeskonna juhtidel jälgida kogu tegevust ja edenemist.
PipeDrive’i LiveAgentiga ühendamise eelised
Kui aktiveerite LiveAgentis oma PipeDrive’i pistikprogrammi, saate registreerida uusi tehinguid ja pääsete kohe juurde teabele olemasolevate tehingute kohta, mis käivad Teie kliendi kohta, keda Te parasjagu LiveAgenti juhtpaneelilt abistate.
Kui LiveAgent ühendab Teie PipeDrive’i konto, kontrollib ta PipeDrive’i tehinguid, nende olekuid ja väärtusi. Kogu see teave kuvatakse PipeDrive’i vidinas, mida kuvatakse Teie piletite info paneelil. Selle pistikprogrammi abil saate klientidega suheldes vaadata ja registreerida PipeDrive’i tehinguid otse oma LiveAgent kontolt.
Kasutusjuhtumid ja parimad tavad
Kui klõpsate LiveAgenti pileti üksikasjade paneelil PipeDrive’i ikoonil, saate teha järgmist:
- Registreerida uusi PipeDrive’i tehinguid LiveAgentist
- Vaadake kõiki registreeritud tehinguid, mis on seotud kliendiga, keda parasjagu aitate
Sisuliselt säästab PipeDrive’i LiveAgenti integreerimine Teie aega ja muudab Teid tõhusamaks. Kui Teil on see teave käeulatuses otse LiveAgentis, saate hõlpsalt kindlaks teha, millal on õige aeg kliendi ülesmüümiseks või allahindluse pakkumiseks.
Kuidas integreerida Pipedrive LiveAgenti
Natiivse integratsiooni aktiveerimine on imelihtne. Avage oma juhtpaneel ja liikuge Seadistamine > Süsteem > Pistikprogrammid ja otsige üles PipeDrive’i integratsioon v2.Vajutage aktiveerimise lülitile ning LiveAgent taaskäivitub.
Leidke nüüd aktiivne PipeDrive Integration v2 ja klõpsake lüliti kõrval oleval teabe ikoonil. Klõpsake PipeDrive’i logo. Avaneb installiviip, nii et klõpsake nuppu Luba ja Installi.
Ongi kõik, integratsioon on aktiivne ja näete seda oma pileti info paneelil. Avage see ja leidke paremal paneelil aktiivne integratsioon.
Saate juhtpaneelil tehinguid vaadata, lisada või muuta.
Kuidas integreerida PipeDrive LiveAgenti Zapieri kaudu
Võite proovida integreerimist ka Zapieri teenuse kaudu. Zapier ühendab kaks rakendust, et luua erinevaid integratsioone, mis aitavad Teil töövoogu parandada. Kui Teil puudub konto, looge see siin. Seejärel minge LiveAgent + PipeDrive integratsioonide lehele.
Kerige alla jaotiseni Connect LiveAgent + PipeDrive. Siin saate kombineerida mitmeid valikuid, seega kaaluge, mida soovite oma integratsiooniga täpselt teha. Ühe rakenduse päästik aktiveerib teises rakenduses toimingu, luues integratsiooni.
Näitame Teile näidet valikutega PipeDrive’i uus pakkumine ja LiveAgenti vestluse loomine. Teie seadistus võib sellest juhendist pisut erineda, kuid jääb tavaliselt samaks, välja arvatud mõned üksikasjalikud väljad. Kui olete valimise lõpetanud, klõpsake sinist nuppu Jätka.
Seadistuse esimene osa on lihtne. Peate lihtsalt oma PipeDrive’i kontole sisse logima, valitud päästiku kinnitama ja seda testima.
Logige sisse ja kinnitage toiming. Meie integratsiooni seadistamine nõuab, et peame muude väljade hulgas täitma adressaadi ja saatja e-posti aadressid, e-posti teema ja sõnumi sisu. On ka mittevajalikke välju, kuid saate sõnumi täpsustamiseks needki täita. Jätkake ja katsetage integratsiooni, kui olete lõpetanud.
Ongi kõik, protsess on tehtud ja Teie integratsioon on Zapi sisselülitamisel aktiivne. Kontrollige oma LiveAgentist, kas Teil on uusi sõnumeid PipeDrive’ist.
Frequently Asked Questions
Mis on PipeDrive?
PipeDrive on kliendisuhete haldamise süsteem. Kogu kontseptsioon töötati välja müüja vaatenurgast. See annab Teile andmeid müügivihjete, toimivuse ja muu kohta.
Millised on PipeDrive'i LiveAgentiga kasutamise eelised?
Efektiivne töövoog, täienenud CX (kliendikogemus), paremad kliendisuhted, konkurentsieelis, säästab aega (pole vaja liideseid vahetada).
Integreerige GoDaddy oma LiveAgentiga, et lisada oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp ja pakkuda kiiret kliendituge. GoDaddy pakub taskukohast domeenide registreerimist ja veebimajutust koos veebisaitide loomise tööriistadega. Kogege sujuvat kliendisuhtlust ja tõhustatud töövoogu. Proovige tasuta!