Salesflare integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on SalesFlare?
Salesflare on idufirmadele ja väikestele B2B ettevõtetele mõeldud CRM-i lahendus. Salesflare võimaldab tänu erinevatele automatiseerimistele müüa rohkem vähema tööga. See täidab automaatselt teie aadressiraamatu, jälgib erinevaid suhtlusi ja kogub teile andmeid sotsiaalmeediast, e-postist, ettevõtte andmebaasidest, telefonist ja kalendrist.
Kuidas seda kasutada?
Integreerides Salesflare’i LiveAgenti saate vestluse või vormi andmeid LiveAgenti ja vastupidi ekstraktida. Seejärel saate kuvada andmeid LiveAgentis ja jälgida, toimuvat. Kasutage neid andmeid, et pakkuda reaalajas vestluse abil oma klientidele paremat ja kiiremat tuge.
LiveAgenti reaalajas vestlus loodi selleks, et aidata teil oma klientidele kiiret tuge pakkuda. Lisaks produktiivsuse integratsioonidele on sellel mitmeid kasulikke funktsioone, nagu Salesflare. Seadke oma vastused valmis kiiremini, kasutades reaalajas kirjutamise eelvaadet, mis näitab teile klientide kirjutatut enne kui nad saatmisnupule vajutavad.
Kohandage oma vestluse välimust ja olemust või laadige üles kohandatud vestlusnupu kujundused, mis vastavad teie kaubamärgile. Kasutage proaktiivseid vestluskutseid, et kliendid saaksid teiega kiiremini ühendust võtta.
Millised on Salesflare’i kasutamise eelised?
- Andmete eksportimine vestlustest ja vormidest
- Võimalus jälgida Salesflare’i LiveAgentist
- Välistab pideva rakenduste vahetamise
- Töövoo kasv
Provide fast support with live chat
Get access to our lightning fast live chat and provide better support today
Kuidas integreerida Salesflare’i CRM LiveAgenti?
LiveAgent sisaldab Salesflare CRM-i integreerimise pistikprogrammi, mis tuleb aktiveerida ja konfigureerida. Protsess on lihtne ja selle lõpuleviimine võtab vaid paar minutit. Järgige alltoodud samme, et õppida, kuidas seda iseseisvalt teha.
- Avage LiveAgent ja liikuge jaotisesse Seadistamine > Integratsioonid. Otsige pistikprogrammide loendist üles Salesflare’i integreerimine ja klõpsake aktiveerimislülitil. Pärast seda LiveAgent taaskäivitub.
- Pärast LiveAgenti taaskäivitamist leidke pistikprogrammide loendi ülaosas aktiivne pistikprogramm ja klõpsake konfiguratsiooni hammasratta nupul. Näete API võtme välja. Peate hankima API võtme Salesflare’i seadetest.
- Avage Salesflare’is Seaded > API võtmed ja looge uus API võti, klõpsates nupul Loo. Andke API võtmele nimi ja klõpsake käsul Loo. Kopeerige API võti ja naaske LiveAgenti, kus on eelnevalt Salesflare CRM-i integratsiooni konfiguratsioon on avatud.
- Kleepige API võti LiveAgenti konfiguratsioonis Salesflare’i integratsiooni API võtme väljale, nagu on näidatud eelmistes sammudes. Seejärel klõpsake käsul Salvesta.
Ongi kõik, teie Salesflare’i integratsioon on nüüd aktiivne. Kas soovite meie reaalajas vestluse kohta rohkem teada saada? Vaadake meie reaalajas vestluse tarkvara lehte või sirvige reaalajas vestluse funktsioone ja vaadake, milleks see võimeline on.
Improve team collaboration, boost efficiency, and close deals faster by integrating Salesflare with LiveAgent
Combine the power of LiveAgent's help desk software with Salesflare's robust CRM capabilities to streamline your sales and customer support workflows.
Frequently Asked Questions
Mis on Salesflare?
Salesflare on kliendisuhete haldus, enamjaolt mõeldud väikestele ettevõtetele, mis tegutsevad ärilt ärile otseturundusega .
Mis on Salesflare'i LiveAgenti integreerimise hüved?
Eelised: sujuv töövoog, pole tarvis liideseid vahendada, andmete eksportimine/edastamine vestlustest ja vormidest.
Avasta, kuidas Agile CRM ja LiveAgenti integreerimine suurendab klienditeeninduse efektiivsust, võimaldades hallata kliendisuhteid ja automatiseerida müüki ning turundust ühest liidesest. Proovi tasuta ja koge sujuvat töövoogu, käepäraseid teavitusi ja ülesannete haldust ühes kohas. Integreeri lihtsalt läbi Zapieri ja suurenda oma ettevõtte tootlikkust!