ShipStation integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ShipStation Privaatsuspoliitikaga
Mis on ShipStation?
ShipStation on mitme kanaliga toodete kohaletoimetamise tarkvara veebimüüjatele. See sisaldab selliseid funktsioone ja tööriistu nagu partii saatmine, soodushinnaga tarnetariifid, kliendihaldus ja kohandatud kaubamärk. Hallake hõlpsalt oma veebipoodide saatmist.
Kuidas seda kasutada?
Kasutage ShipStationi integratsiooni, et jälgida uudiseid ja värskendusi oma klientide, tarnitud kaupade ja tellimuste kohta. Saate seda kasutada ka tellimuste loomiseks, vestluste loomiseks ja klientide haldamiseks. Saate luua oma valitud integratsioone ja ühendada kahe rakenduse erinevad osad. See on minutite küsimus.
Hüved
- Aitab Teil hallata oma tellimusi ja saadetisi
- Jälgib uusi kliente
- Klientide ja saadetiste haldamine
- Pole vaja rakendusi vahetada
- Suurenenud töövoog
Kuidas integreerida ShipStation LiveAgentiga Zapieri kaudu
Zapier võimaldab Teil kahe rakenduse vahel integratsioone luua ja neid ühendada. Protsess võtab vaid paar minutit. Vaja on vaid valida rakendus ja ühendada LiveAgent sellega. Lisaks läheb tarvis Zapieri kontot. Kui Teil see puudub, saate selle oma meilikontoga siin lingil luua. Olles sisse loginud minge LiveAgent + ShipStation integratsioonide lehele.
Kerige lehel olles allapoole, kuni näete jaotist Connect LiveAgent + ShipStation minutitega. Siin saate valida päästiku ja toimingu. Päästik ühes rakenduses aktiveerib teises rakenduses toimingu.
Selle juhendi näitena näitame Teile ShipStationi käivitusüksust Uus tellimus ja LiveAgent toimingut Loo vestlus. Saate valida erinevaid integratsiooniseadeid. Kui olete valimise lõpetanud, jätkake klõpsates sinist nuppu.
Selles jaotises peate päästiku konfigureerima. Alustuseks logige sisse oma ShipStationi kontole, kus peate andma juurdepääsu mõnedele oma andmetele.
Peate esitama ka oma API võtme. Selle leiate oma ShipStationi kontolt. Liikuge lehel Seaded > Konto > API Seaded. Looge uus API-võti ja kopeerige nii võti kui ka võtme saladus Zapieri aknasse.
Soovitame testida päästikut, et näha, kas see töötab. Kui olete lõpetanud, jätkake protsessiga.
Nüüd on aeg seadistada LiveAgent toiming. Peate oma LiveAgenti kontole sisse logima ja andma juurdepääsu oma andmete töötlemisele. Seejärel peate toimingu üksikasjad seadistama. Meie puhul peame täpsustama sõnumi, mis saadetakse pärast seda, kui ShipStation saab uue tellimuse.
Ongi kõik. Viimane samm on testida päästikut ja vaadata, kas see töötab.
Nüüd saate seda proovida. Minge oma ShipStationi kontole ja looge tellimuste jaotises uus tellimus.
Kontrollige oma LiveAgenti piletisüsteemi postkasti. Näete ShipStationi sõnumit, mis teavitab Teid uuest tellimusest.
Looge julgelt rohkem integratsioone muudel eesmärkidel ja muutke oma veebipoed tõhusamaks.
Frequently Asked Questions
Mis on ShipStation?
ShipStation on kohaletoimetamise lahendus veebipoodidele. See aitab teil luua tarnesilte, edastab klientidele jälgimisteavet, pakub automatiseerimist, traadita printimist ja palju muud.
Millised on ShipStationi LiveAgentiga kasutamise eelised?
- tellimuste ja saadetiste haldamine LiveAgentist - säästab Teie klienditeeninduse jaoks aega - suurendab produktiivsust
Avasta, kuidas Sendmaili integreerimine LiveAgentiga võib muuta sinu klienditoe efektiivsemaks ja turvalisemaks! Sendmail on tasuta ja avatud lähtekoodiga e-posti marsruutimisvahend, mis kaitseb rämpsposti ja viiruste eest, võimaldades kasutada oma domeeni e-posti aadresse. Alusta tasuta prooviperioodiga ja paranda oma klienditeenindust.