Sipcall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Sipcall?
VoIP-telefon Sipcallilt: Innovaatiline lahendus Teie ettevõttele!
Sipcall pakub Teie vajadustele optimaalset telefonilahendust: virtuaalsed telefonisüsteemid (PBX), millel on lai valik funktsioone (sipcall vPBX), usaldusväärne ühendus Teie telefonisüsteemiga SIP-trunki kaudu või Teie Microsoft Teamsi keskkonnaga – Sipcall on Teie professionaalne ja pädev partner.
Meie ettevõttes, mis asub Šveitsis Schindellegis, on 35 töötajat ja oleme VOIP-telefonis tegutsenud alates 2005. aastast. Pakume LiveAgentile Šveitsi telefoninumbritega sertifitseeritud SIP-kontosid.
Kuidas seda kasutada?
Kui otsite oma LiveAgenti kõnekeskusega ühenduse loomiseks VoIP-teenuse pakkujat, on Sipcall suurepärane valik. LiveAgenti kõnekeskus tegeleb teie kõnede ja piletitega ning Sipcall pakub ülejäänu. Sülearvutite või nutitelefonide mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida vajate alustava kõnekeskuse loomiseks. Kui soovite hiljem kõnede kvaliteeti parandada, võite vajada muud riistvara.
Kuidas saada kasu LiveAgenti kõnekeskusest?
Kuigi mõned inimesed eelistavad digitaalset kliendikogemust, ihkavad teised sügavamat isiklikku sidet kaubamärkidega, millega nad suhtlevad. Kõnekeskused on suurepärane viis kliendisuhete parandamiseks, toodete müümiseks, uute klientide ja teenusekasutajate hankimiseks või üldise klienditeeninduse pakkumiseks.
Traditsiooniliste kõnekeskuste langusel ja LiveAgenti sarnaste kõnekeskuse tarkvarade tõusuteel, on lihtne klientidele pakkuda neid tüüpi kogemusi, ilma et peaks eelarvet lõhki ajama. Kõnekeskused on nüüd ligipääsetavad igat tüüpi ettevõtetele – väikestele ja suurtele.
Kuidas toimib LiveAgenti kõnekeskus?
LiveAgent muudab oma täiustatud funktsioonide abil ettevõtete jaoks kõnekeskuse haldamise ja juhtimise lihtsamaks. Näiteks saate luua kohandatud IVR (Interactive Voice Response) puud, mis suunavad teie kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentide juurde.
Parim osa? LiveAgenti IVR funktsioon teeb ise kogu töö ja loob Teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus mis nad peavad tegema, on kuulata IVRi menüüd ja vajutada vastavat nuppu valimisklahvistikul (nt. vajutage 1 müügiteenuse jaoks), et saada ühendust töö jaoks õige inimesega.
Kas Teie klient võttis kogemata vale osakonnaga ühendust? Lahendus on lihtne, kasutage aja säästmiseks kõnede suunamist, et saata klient Teie kolleegi juurde.
Kas Teil on raskusi kliendi poolt öeldu mäletamisega? Pole muret, LiveAgent salvestab kõik sissetulevad ja väljaminevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige pilet ning kuulake kõne täielikku salvestist. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide treenimiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele.
Kas soovite lisateavet meie kõnekeskuse funktsioonide kohta? Vaadake meie kõnekeskuse funktsioonide lehte, mis sisaldab kogu teavet LiveAgenti kõnekeskuse võimalustest.
Kuidas integreerida Sipcall LiveAgentiga?
Kui soovite luua oma LiveAgenti kõnekeskuse, kasutades VoIP-teenuse pakkujana Sipcalli, järgige seda lihtsat juhendit.
- Avage LiveAgent ja minge jaotisse Seadistamine > Kõne > Numbrid. Klõpsake ülaosas oranžil nupul Loo.
- Valige VoIP-teenuse pakkujate loendist Sipcall.
- Nimetage number, valige osakond, sisestage oma sisselogimisandmed ja valige väljahelistamisprefiks. Samuti saate märkida või tühistada suvandi, et salvestada kõik sellelt numbrilt vastuvõetud ja tehtud telefonikõned. Kui soovite lõpetada, klõpsake allosas nupul Lisa.
Telefoninumber on LiveAgentis ja kasutamiseks valmis. Soovi korral saate lisada rohkem Sipcalli telefoninumbreid või lisada teiste VoIP-teenuste pakkujate numbreid.
Saage rohkem infot LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kohta
Kas otsite lisateavet kõnekeskuse loomise ja juhtimise kohta? Kui olete huvitatud, vaadake kõnekeskuste lisateavet LiveAgenti akadeemiast ja uurige ka muid klienditoe maailma teemasid.
Uudishimulik mida LiveAgent veel suudab teha? Vaadake allolevat videot, et näha meie klienditeeninduse tarkvara täit tuuri.