TeleCube integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on TeleCube?
TeleCube on VoIP platvorm, mis pakub katvust enam kui 50 riigis. TeleCube’i võib liigitada ülemaailmselt tegutsevaks VoIP-teenuse pakkujaks. TeleCube’i sõnul on nende eesmärk pakkuda lihtsasti hallatavaid ja samas eelarvesõbralikke telefoniteenuseid igale ettevõttele.
LiveAgent ja TeleCube on VoIP partnerid. Tulemusena saate kasutada TeleCube’i LiveAgentis ja lõppkokkuvõttes parandada oma kõnekeskuse tuge ning kliendikogemust.
Kuidas TeleCube’i kasutada?
Kasutage TeleCube’i, et hankida oma kõnekeskusele VoIP-teenus. LiveAgent aitab teil lahendada kõik kõnekeskuse vajadused, näiteks salvestada klientide vestluste ajaloo, interaktiivsed häälvastuse puud ja palju muud. Vaadake allolevat videot, et näha LiveAgenti kõnekeskuse kõiki võimalusi, või lugege meie kõnekeskuse funktsioonide lehte.
Kui palju maksab TeleCube’i LiveAgenti integreerimine?
LiveAgent ei nõua lisatasusid TeleCube’i VoIP pakkujana kasutamise eest. Siiski on teil tarvis kehtivat TeleCube’i tellimust, et kasutada nende teenuseid. Informatsiooni hinnakujunduse kohta leiate TeleCube’i veebilehelt.
Mis on TeleCube’i kasutamise hüved?
- Tasuta VoIP TeleCube’i integreerimine LiveAgentis
- Suur valik rakendusi ja funktsioone
- Toetab nii Poola kui ka ülemaailmseid numbreid
- Ettemaksu- või tellimuspõhised plaanid
- Madal hinnakujundus
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 30-day trial today!
Kuidas integreerida TeleCube LiveAgenti?
TeleCube’i integreerimine LiveAgenti on lihtne protsess. Järgige seda seadistamise juhist või vaadake allolevat videoseletust.
- Looge TeleCube’i konto – see on tasuta. Kui teil on see juba olemas, logige oma kontole sisse.
- Kui olete oma TeleCube’i kontol, minge põhipaneelile. Klõpsake valikul Kiirjuurdepääs > Traditsioonilised numbrid > Halda numbreid.
- Klõpsake lehe allosas valikul Ostetud number. Muutke Ümbersuunamist ja valige oma SIP-konto.
- Liikuge uuesti läbi põhipaneeli ja minge jaotisesse Kiirjuurdepääs > SIP-kontod (Laiendused). Avage Minu SIP-kontod ja klõpsake hammasrattal, seejärel avage SIP-i seaded. Peaksite olema ekraanil, kus teil on oma sisselogimisandmed (autentimis-ID) ja parool.
- Avage oma LiveAgenti konto ja minge jaotisesse Seadistamine > Kõne > Numbrid ja klõpsake uue numbri loomiseks oranžil nupul. Valige VoIP-teenuse pakkujate loendist TeleCube. Seejärel sisestage oma sisselogimisandmed ja number (rahvusvahelises režiimis +48). Samuti saate valida osakonna, kuhu kõned suunatakse, ja kõnede salvestamise võimaluse. Klõpsake käsul Lisa ja oletegi valmis.
Kas soovite teada, mida LiveAgent veel teha suudab? Vaadake allolevat videot või uurige meie funktsioonide lehte, et kõike meie pakutavat.
Take your call center capabilities to the next level with LiveAgent's integration for Telecube.
Combine LiveAgent's robust help desk software with Telecube's advanced telephony features for seamless customer communication.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab VoIP?
VoIP tähendab Voice over Internet Protocol (internetitelefon). See tähendab, et saate teha ja vastata kõnedele läbi interneti ning luua virtuaalse kõnekeskuse kasutades vaid sülearvutit või telefoni.
Mis on TeleCube?
TeleCube on klientidele VoIP numbreid pakkuv telekommunikatsiooniettevõte. Nad pakuvad leviala enam kui 50 riigis ja aitavad paljudel kõnekeskustel luua ühendusi klientidele tugiteenuste pakkumiseks.
Kui palju maksab TeleCube'i integreerimine LiveAgenti?
LiveAgentis pole VoIP integreerimise tasu. Sellegipoolest küsib TeleCube oma teenuste eest iseseisvalt tasu.
Integreerige ThinQ VoIP oma LiveAgenti kõnekeskusesse ja nautige paindlikke, kulutõhusaid kõneteenuseid. ThinQ, alates 2009. aastast Ameerikas tegutsev VoIP-pakkuja, pakub täiustatud kliendikogemust ja produktiivsust. LiveAgentiga liitumine on tasuta ning võimaldab hõlpsat ThinQ numbrite lisamist. Avasta rohkem ja alusta tasuta prooviperioodiga!