Viber integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Viber on Androidi, iOS-i, Microsoft Windowsi, macOS-i ja Linuxi platvormidele mõeldud helistamis- ja sõnumsiderakendus, mis pakub kiirsuhtlust, helistamist, videokõnesid ja sõnumite edastamist.
Miks on Viberi klienditugi oluline?
Kaasaegsete klienditoe teenustega kaasnevad klientide kõrged ootused. Sujuvad klienditoe kogemused ja võimalus suhelda ettevõtetega mitmel platvormil, sealhulgas sotsiaalmeedia ja Viberi sarnaste tekstisõnumirakenduste kaudu, on absoluutselt vajalik.
Miks?
Paljude klientide jaoks on lihtsam ühendust võtta teksti teel, eriti võrreldes ettevõtte kontaktteabe guugeldamisega või nende veebisaidi külastamisega, kust loodetakse leida reaalajas vestluse nupp või kontaktivorm. Kuna klientide ootused ja vajadused kasvavad, peavad ettevõtted olema valmis neid iga kord täitma.
Kuidas see töötab?
Kiire, isikupärastatud ja asjatundliku klienditeeninduse pakkumine Viberis on õigete klienditoe tööriistade (nt LiveAgent) abil imelihtne.
Viberi integreerimine meie tagab, et teid teavitatakse iga kord, kui saate uue Viberi sõnumi. Iga sõnum teisendatakse automaatselt piletiks, mida kuvatakse LiveAgenti universaalses postkastis.
Sellise mugava, kuid võimsa tehnoloogia omamine enda arsenalis vabastab teid pidevast seadme jälgimisest ning tagab, et kõik sõnumid on korralikult organiseeritud ja kõigile teie klienditoe agentidele juurdepääsetavad.
Mida saab Viberi integratsiooniga teha?
LiveAgenti uus Viberi integratsioon avab ukse paljudele võimalustele. Vaatame mõningaid neid võimalusi:
- Viberi sõnumite teisendamine piletiteks: Saate vastu võtta Viberi tekstisõnumeid ja need automaatselt piletiteks teisendada, ilma et peaksite pidevalt oma nutitelefoni või töölauarakendust jälgima.
- Ühtne liides: Saate Viberi sõnumitele vastata LiveAgenti juhtpaneeli kaudu. Kõik klientide päringud on saadaval teie LiveAgenti töölaual ja kliendid saavad vastuse oma Viberi rakenduses. Nii lihtne see ongi!
- Täiustatud organiseeritus: Integratsioon võimaldab arhiveerida ja korrastada kõiki varasemaid Viberi piletid. LiveAgentiga pääsete telefonis otsimise asemel hõlpsasti juurde kõigile varasematele vestlustele ja saate määrata silte.
Milline see välja näeb/kuidas see praktikas toimib?
Teie kliendid ei tee vahet kas kasutate välist tööriista Viberi sõnumitele vastamiseks. Vaadake seda üksikasjalikku videoõpetust, et näha kuidas see toimib.
Kuidas integreerida Viber LiveAgentiga
Viberi integreerimine LiveAgenti on lihtne viis võimaldada klientidel Viberi kaudu teiega ühendust võtta. PEate vaid seadistama telefonis Viberi konto ja seejärel looma Viber Boti konto. Näitame teile, kuidas seda samm-sammult teha.
Märkus: Viber Boti konto loomine on vajalik, kuna lingitud telefoninumbritega tavalisi Viberi kontosid ei saa integreerida.
Viber Boti konto loomine
Viberi kommertsmudeli mõningate muudatuste tõttu ei saa alates 05.02.2024 kasutajad enam Viberi Bote luua, vaid need tuleb luua Viberi partneritel või Viberil endal. Kasutajad, kes on loonud botid enne nimetatud kuupäeva, pääsevad endiselt juurde oma Viberi partnerite paneelile ja integreerida olemasolevaid roboteid, kuid ei saa luua uusi roboteid. Lisateabe saamiseks uurige seda artiklit.
Võite vaadata ka meie üksikasjalikku teadmusbaasi juhendit Viberi konto LiveAgentiga ühendamise kohta, kus pakume palju kasulikke ressursse.
Pärast uue roboti loomist peaks Viberi tugi või Viberi partner esitama integreerimiseks vajaliku tunnuse. See tunnus peaks olema nähtav teie Boti konto seadetes.
Viber Boti konto ühendamine LiveAgentiga
- Avage oma LiveAgenti paneel → avage Seadistamine → Viber → Viberi kontod → ja klõpsake nuppu “Ühenda“.
- Sisestage Ühenda Viberi konto aknas oma Viber Boti konto tunnus väljale Token.
- Valige osakond, kuhu teie Viberi sõnumid tuua → klõpsake “Ühenda“.
- Asetage oma veebisaidile QR-kood, et kliendid saaksid teiega Viberi kaudu ühendust võtta. Teie kliendid peavad lisama teie kontakti ja skännima QR-koodi oma Viberi kontol.
Märkus: Kui te ei soovi QR-koodi kasutada, võite oma veebisaidile paigutada ka lingi või nupu, millel kliendid saavad klõpsata, ja saata oma Viberi rakendusest Viber Boti sõnumi.
- Ongi kõik! Teie Viberi konto on ühendatud.
Märkus: Et võimaldada klientidel teiega Viberi kaudu ühendust võtta, asetage oma veebisaidile oma Viber Active Boti konto QR-kood. Tavalise Viberi konto kaudu pole neil võimalik teiega ühendust võtta. LiveAgenti tuuakse ainult Boti kaudu saadetud sõnumid.
Vajate rohkem abi?
Kui vajate põhjalikumat teavet, võite vaadata meie üksikasjalikku juhendit Viberi konto ja LiveAgenti integreerimise kohta, kus pakume ka rohkelt kasulikke ressursse.
Miks on see integratsioon nii väärtuslik?
Vaatame mõningaid eeliseid, mida LiveAgenti ja Viberi integreerimine teie ettevõttele võib tuua.
- Paranenud kliendikogemus: Viberi integratsiooniga kulutavad teie agendid vähem aega seadmete jälgimisele, võimaldades neil keskenduda suurepärase klienditeeninduse pakkumisele.
- Sujuvamad toimingud: Täiustatud tööriistadega, nagu valmiskirjutatud sõnumid, suudate pakkuda kiiremat kliendituge.
- Isikupärastatud klienditeenindus: Viberi sõnumitele vastamisel saate kasutada LiveAgenti CRM-i. Kui CRM-i andmed on paremas piletipaneelis hõlpsasti kättesaadavad, saate pakkuda isikupärasemaid vastuseid ja pakkuda oma klientidele erakordset teenindust.
- Väärtuslik andmete analüüs: Integratsioon võib parandada teie kliendituge ja rahulolu, pakkudes teile reaalajas andmeid. Näiteks kui soovite teada, mitu Viberi päringut on viimase kuu jooksul esmasel kontaktil lahendatud, looge lihtsalt vastav aruanne. LiveAgenti aruandlusfunktsiooni abil saate oma andmeid hõlpsalt toimivuse, agendi, osakonna või kanali järgi segmenteerida.
- Suurenenud turvalisus: Viberi sõnumitele vastamine LiveAgenti kaudu on turvalisem, kuna kõik teie Viberi piletid on salvestatud jagatud universaalsesse postkasti, millele pääsevad juurde kõik klienditoe agendid. See tähendab, et te ei pea muretsema:
- Viberi sisselogimismandaatide mitme töötajaga jagamise pärast
- Avalikes seadmetes sisselogituna jäämise pärast
- Oma Viberi kontole sisse logitud seadmete kaotamise pärast
- Konkurentsieelis: LiveAgent on üks väheseid kasutajatoe tarkvarasid, mis pakub Viberi integratsiooni. Nii saate teistest eristuda ja luua kliendisuhteid.
Valmis meie integratsiooni proovima?
Lubage meil hoolitseda logistika eest, et saaksite keskenduda kõigile oma klientidele sujuva ja usaldusväärse toe pakkumisele. Alustage oma 30-päevase tasuta prooviperioodiga juba täna. Krediitkaarti pole vaja.
Integreerige GoDaddy oma LiveAgentiga, et lisada oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp ja pakkuda kiiret kliendituge. GoDaddy pakub taskukohast domeenide registreerimist ja veebimajutust koos veebisaitide loomise tööriistadega. Kogege sujuvat kliendisuhtlust ja tõhustatud töövoogu. Proovige tasuta!