VoIPcloud integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on VoIPcloud?
VoIPcloud on VoIPi ja pilveteenuste pakkuja. Nende teenuseportfell hõlmab ka mitme rentniku PBX-i, kõne lõpetamist, sissetulevaid teenuseid ja isegi nende enda arveldusplatvormi ja otsest marsruutimist Microsoft Teamsiga.
Kuidas VoIPcloudi kasutada?
LiveAgenti ühendatud kommunikatsiooniga piletisüsteem sisaldab ka kõnekeskust. Kuigi meie kasutajatoe lahendus tegeleb teie kõnekeskuse vajadustega, tagab VoIP-teenuse pakkuja teile teie kõnenumbri. Seejärel võite oma numbri hõlpsalt LiveAgentiga ühendada ja saategi hakata kliendikõnedele vastama.
LiveAgenti täiustatud kõnekeskuse funktsioonid aitavad teil hõlbustada töövooge ja hallata kõnesid. Kasutage ära kõnede suunamist ja IVR-puid, mis aitavad teie klientidel õigete osakondadeni jõuda.
Lubage oma klientidel taotleda automaatseid tagasihelistusi või kolleegidel teha sisekõnesid. Piiramatu salvestuste ajalugu tagab, et kõik kõned on hilisemaks kasutamiseks ohutult salvestatud.
Millised on VoIPcloudi kasutamise eelised?
- Ülemaailmne kattuvus
- Arvelduste haldamise funktsiooniga
- Toetab Microsoft Teamsi kõnesid
- Partnerlusprogramm
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 30-day trial and set up your call center today
Kas VoIPcloudi integreerimine LiveAgentiga maksab midagi?
Kuigi VoIPcloud võtab oma teenuste eest eraldi tasu, on VoIPcloudi integreerimine saadaval LiveAgenti tasulises plaanis ja lisatasusid ei kaasne. Saate lisada nii palju numbreid kui vaja ja hakata koheselt klientidega helistama.
Kuidas VoIPcloudi LiveAgentiga integreerida?
Te ei pea ühtegi pistikprogrammi aktiveerima ega konfigureerima ega kasutama kolmanda osapoole teenuseid. VoIPcloud on sisseehitatud ja seadistamiseks valmis. Helistamiseks peate lisama vaid oma numbri ja veel mõned üksikasjad. Järgige allolevat juhendit, et näha, kuidas saate seda teha.
- VoIPcloud nõuab registreerimist, nii et kui teil pole VoIPcloudi numbrit, minge nende veebisaidile ja klõpsake paremas ülanurgas käsul Taotle veebis. Peate täitma kontaktivormi ja ootama, kuni VoIPcloudi meeskond teiega ühendust võtab. Kui saate juurdepääsu oma uuele kontole ja oma VoIPcloudi numbrile, naaske LiveAgenti.
- Kui teil on oma VoIPcloudi konto kasutajanimi, parool ja telefoninumber, minge oma LiveAgenti töölauale ja avage Seadistamine > Kõne > Numbrid. Klõpsake ülaosas oranžil loomisnupul ja valige pakkujate loendist VoIPcloud.
- Avaneb uus jaotis. Peate sisestama oma kasutajanime, parooli, hosti ja VoIPcloudi numbri. Samuti saate valida osakonna, väljahelistamisprefiksi, nimetada numbri ja valida, kas soovite kõnesid salvestada. Kui olete lõpetanud, klõpsake käsul Lisa ja oletegi lõpetanud.
Kui soovite LiveAgenti kõnekeskusesse rohkem kõnenumbreid lisada, võite selle juhendi juurde tagasi pöörduda. Kas soovite lisateavet LiveAgenti kõnekeskuse ja piletisüsteemi kohta? Lugege artikleid meie funktsioonide lehelt või leidke hetk, et vaadata kõike meie pakutavat allolevast ringkäigu videost.
Transform your call center into a high-performing customer support hub
Handle inbound and outbound calls, manage call queues, and provide exceptional phone support right from your LiveAgent dashboard with VoIPcloud integration.
Frequently Asked Questions
What is VoIPcloud?
VoIPcloud is a VoIP and cloud services provider with a world-class voice platform and global support. They also offer their own billing management and support for Microsoft Teams.
Is the VoIPcloud integration with LiveAgent free?
While VoIPcloud charges separately, LiveAgent has the integration included in one of its plans so there are no other charges
Can I integrate VoIPcloud with LiveAgent?
You don't have to integrate VoIPcloud as it's already built into LiveAgent's call center. All you have to do is connect your VoIPcloud number.Go to LiveAgent and open Configuration > Call > Numbers. Create a new number and select VoIPcloud. Fill out the details and click Add.