VoIP.ms integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on VoIP.ms?
VoIP.ms on VoIP-teenuse pakkuja, kes soovib parima kvaliteediga kohalikke ja rahvusvahelisi ühendusi kõigile klientidele kogu maailmas. Ettevõte pakub väga paindlikke, funktsiooniderohkeid pilvepõhiseid sideteenuseid.
Üldine eesmärk on olla usaldusväärne, paindlik ja taskukohane. Ettevõte rajati 2007. aastal kontoritega Kanadas, Ühendriikides ja Mehhikos.
Kuidas seda kasutada?
Oma virtuaalse kõnekeskuse loomiseks saate kasutada LiveAgenti koos VoIP.ms-iga. Ühendage lihtsalt oma VoIP.ms telefoninumbrid ja hakake pakkuma telefonituge mis tahes seadmest. Kui teie number on ühendatud, saate salvestada oma kontaktide telefoninumbrid, luua interaktiivseid häälvastuste (IVR) puid, et suunata kõned õigele osakonnale, teha üks-ühele kõnesid või videokõnesid ja palju muud.
Kõnekeskusi peetakse klientide rahulolu suurendamiseks ja suurepärase klienditeeninduse kogemuse pakkumiseks hädavajalikuks. Võite neid kasutada klienditeeninduse parandamiseks, müügikõnede tegemiseks ja küsitluste kaudu klientide tagasiside kogumiseks.
Koos muude tõhusate klienditööriistadega, nagu reaalajas vestluse, piletisüsteemi, sotsiaalmeedia või teadmusbaasiga saate luua ülima kasutajatoe, mis mugavdab sõnumeid kõigist suhtluskanalitest. Vaadake allolevat videot, et näha meie multifunktsionaalse tarkvara kõnekeskuse funktsioone.
Kui palju maksab integreerimine LiveAgentiga?
VoIP.ms on iseseisev ettevõte, mis nõuab Teilt tasu pakutud teenuste eest. Kuid integreerimine LiveAgenti on ilma lisakuludeta. Seni kuni Teil on VoIP.ms-i ja LiveAgenti tellimused, saate kõnekeskuse loomiseks ühendada mõlemad rakendused.
Mis on VoIP.ms-i kasutamise hüved?
- Kõrge töökindluse ja rahulolu määr
- Teenindatakse enam kui 125 riigis
- Funktsiooniderikas VoIP lahendus
- Maksevõimalused ilma lepinguteta
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free VoIP.ms integration!
Kuidas integreerida VoIP.ms LiveAgenti?
LiveAgenti sisseehitatud funktsioonide tõttu pole vajadust integratsiooni pistikprogrammi järgi. Luues uut numbrit oma kõnekeskuse jaoks, saate valida VoIP.ms-i oma teenusepakkujaks. Järgige allolevat juhendit, et teada saada kuidas ühendada oma VoIP.ms number LiveAgentiga.
Kuidas ühendada VoIP.ms number LiveAgentiga?
- Looge tasuta VoIP.ms konto ja logige sisse. Võimalik, et peate oma konto kinnitama e-posti või VoIP.ms-i reaalajas vestluse kaudu. Kui olete saanud oma kontole juurdepääsu, tuleb määrata, millist varustust te kasutate. Saate valida riistvaraseadme või tarkvaratelefoni.
Seejärel saate oma e-posti aadressile mandaadid, mida tuleb kasutada, et määrata VoIP.ms seadistuses oma kõneseade. Kui olete lõpetanud, saate oma SIP/IAX peamise kasutajanime.
- Järgmine samm on DID-numbri ostmine. Saate ühendada ka olemasoleva, kui see on teil juba olemas. Avage DID-numbrid > Telli DID(id) ja valige oma vajadustele vastav number.
- Avage oma LiveAgenti konto ja minge Seadistamine > Kõned > Numbrid. Uue numbri lisamiseks klõpsake oranžil Loo nupul ja valige pakkujate loendist VoIP.ms.
- Pärast seda sisestage oma VoIP.ms kasutajanimi, parool ja telefoninumber. Samuti saate valida osakonna, kuhu kõned suunatakse, väljahelistamisprefiksi ja muid valikuid. Kui olete lõpetanud, klõpsake nuppu Lisa.
Teie VoIP.ms number on nüüd LiveAgentiga ühendatud ja saate hakata klientide kõnesid tegema ja vastu võtma. Kui soovite kõnekeskuse klienditoe pakkumise kohta lisateavet, vaadake LiveAgenti akadeemiat. Teise võimalusena vaadake meie tootetutvustuse videot, et näha kõike, mida LiveAgent pakub.
Looking to enhance your customer support experience?
LiveAgent's integration with VoIP.ms allows you to seamlessly connect your LiveAgent account with VoIP.ms's reliable VoIP (Voice over Internet Protocol) services.
Frequently Asked Questions
Mis on VoIP.ms?
VoIp.ms on VoIP pakkuja. VoIP tähendab Voice Over Internet Protocol (internetitelefon). Lihtsalt öelduna saate teha kõnesid internetiühenduse abil.
Miks peaks keegi omama VoIP numbrit?
VoIP numbri omamisel on mitu eelist. Näiteks saab Teie ettevõte hõlpsalt töötada paljudest seadmetest, mitme numbri ja asukoha kaudu. See on väga usaldusväärne, kulutõhus ning parandab kliendikogemust.
Mis on VoIP.ms integreerimise kulud?
LiveAgent pakub VoIP.ms integratsiooni ilma lisakuludeta. Kuid VoIP.ms nõuab oma teenuste eest iseseisvalt tasu.
Toky on tõhus VoIP ja kõnekeskuse lahendus, mis integreerub sujuvalt LiveAgentiga, pakkudes teile võimalust hallata kõnesid, sõnumeid ja kontakte mugavalt ühelt juhtpaneelilt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja tõstke oma klienditeenindus uuele tasemele. Liituge edukate ettevõtetega nagu Huawei ja BMW, kes usaldavad Toky teenuseid!