Yootel integration
Partner website
Uurige Rohkem
Partner Privacy Policy
Yootel Privaatsuspoliitikaga
Mis on Yootel?
Yootel, Teie referents VoIP-operaator asutati 2012. aastal ja pühendab oma teenused professionaalidele. Kasutajad hoiavad pidevat kontakti oma kaasautoritega ja saavad kasu väärtuslikest eelistest, nagu tugi, väga hea ühendus ja kaasaegne varustus.
Meie äritelefonid, olgu need siis fikseeritud või mobiilsed, ühenduvad hõlpsalt Teie ärirakendustega. Seda on lihtne kasutada, kohandatud kõikidele Teie organisatsiooni kasutamisjuhtumitele ja kasulik igapäevaseks tegevuseks.
Yootel annab Teile juurdepääsu paljudele VoIP-funktsioonidele, mis on turu liidrid, võime mainida näiteks ettevõtetele mõeldud IP-telefoni Centrex, Trunk Sip-i, ühtne suhtlus ja halduslahendus kontaktikeskustele kliendisuhete parandamiseks lisaks turunduslahendustele ja kõrge lisandväärtusega teenustele, nagu erinumbrid, häälvastuvõtt, IVR.
Kuidas seda kasutada?
Kui otsite oma LiveAgenti kõnekeskusega ühenduseks VoIP-teenuse pakkujat, on Yootel suurepärane valik. LiveAgenti kõnekeskus tegeleb teie kõnede ja piletitega ning Yootel pakub ülejäänu. Sülearvutite või nutitelefonide mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida vajate alustava kõnekeskuse loomiseks. Kui soovite hiljem kõnekvaliteeti parandada, võite vajada muud riistvara.
Kuidas saada kasu LiveAgenti kõnekeskusest?
Kuigi mõned inimesed eelistavad digitaalset kliendikogemust, ihkavad teised sügavamat isiklikku sidet kaubamärkidega, millega nad suhtlevad. Kõnekeskused on suurepärane viis kliendisuhete parandamiseks, toodete müümiseks, uute klientide ja teenusekasutajate hankimiseks või üldise klienditeeninduse pakkumiseks.
Seoses traditsiooniliste kõnekeskuste langusega ja kõnekeskuse tarkvara tõusuga, nagu LiveAgent, on seda tüüpi kogemusi oma klientidele lihtne pakkuda ilma eelarvet lõhki ajamata. Kõnekeskused on nüüd saadaval igat tüüpi ettevõtetele, olgu need suured või väikesed.
Kuidas toimib LiveAgenti kõnekeskus?
LiveAgent muudab oma täiustatud funktsioonide abil ettevõtete jaoks kõnekeskuse haldamise ja juhtimise lihtsamaks. Näiteks saate luua kohandatud IVR (Interactive Voice Response) puud, mis suunavad teie kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentini.
Parim osa? LiveAgenti IVR funktsioon teeb ise kogu töö ja loob Teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus mis nad peavad tegema, on kuulata IVRi menüüd ja vajutada vastavat nuppu valimisklahvistikul (nt. vajutage 1 müügiteenuse jaoks), et saada ühendust töö jaoks õige inimesega.
Kas Teie klient võttis kogemata vale osakonnaga ühendust? Lahendus on lihtne, kasutage aja säästmiseks kõnede suunamist, et saata klient Teie kolleegi juurde.
Kas Teil on raskusi kliendi poolt öeldu mäletamisega? Pole muret, LiveAgent salvestab kõik sissetulevad ja väljaminevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige pilet ning kuulake kõne täielikku salvestist. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide treenimiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele.
Kas soovite lisateavet meie kõnekeskuse funktsioonide kohta? Vaadake meie kõnekeskuse funktsioonide lehte, mis sisaldab kogu teavet LiveAgenti kõnekeskuse võimaluste kohta.
Kuidas integreerida Yootel VoIP LiveAgentiga?
Kui soovite luua oma LiveAgenti kõnekeskuse, kasutades VoIP-teenuse pakkujana Yootelit, järgige seda lihtsat juhendit.
- Avage LiveAgent ja minge jaotisse Seadistamine > Kõne > Numbrid. Klõpsake ülaosas oranžil nupul Loo.
- Valige VoIP-teenuse pakkujate loendist Yootel.
- Nimetage number, valige osakond, sisestage oma sisselogimisandmed ja valige väljahelistamisprefiks. Samuti saate märkida või tühistada suvandi, et salvestada kõik sellelt numbrilt vastuvõetud ja tehtud telefonikõned. Kui soovite lõpetada, klõpsake allosas nupul Lisa.
Telefoninumber on LiveAgentis ja kasutamiseks valmis. Soovi korral saate lisada rohkem Yooteli telefoninumbreid või lisada teiste VoIP-teenuste pakkujate numbreid.
Saage rohkem infot LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kohta
Kas otsite lisateavet kõnekeskuse loomise ja juhtimise kohta? Kui olete huvitatud, vaadake kõnekeskuste kohta lisateavet LiveAgent akadeemiast ja uurige ka muid klienditoe maailma teemasid.
Uudishimulik mida LiveAgent veel suudab teha? Vaadake allolevat videot, et näha meie klienditeeninduse tarkvara täit tuuri.