Zadarma integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zadarma Privaatsuspoliitikaga
Mis on Zadarma?
Zadarma on taskukohane telefonisüsteemi pakkuja. See on internetipõhine ja pakub rohkelt funktsioone ja tööriistu, et teha telefonikeskuse haldamine ja klienditeenindus Teie agentidele käkiteoks. Baastarkvara on tasuta, suurepärane aja ja raha säästja piiratud eelarvega kõnekeskustele.
Kui Te soovite kindlaks teha, kas Zadarma on saadaval Teie riigis või soovite uurida rohkem detaile maksete kohta, heitke pilk sellele telefoninumbrite hinnakirjale.
Kuidas seda kasutada?
Kasutage Zadarma’t, et säästa aega ja teha oma klienditeeninduskeskus kõnekeskuse toe abil veelgi paremaks. Kõnekeskuse ja kliendikõnede käsitlemine on LiveAgenti omnikanalilise lahenduse ja piletisüsteemi abil imelihtne.
Säästke oma agentide aega ja hämmastage kiire kõnekeskuse toega ettevõtteid, ärisid või kliente.
Hüved
- Tasuta lahendus Teie klienditeeninduse kõnekeskusele
- Säästab Teie klienditeeninduse meeskondade aega
- Suurendab kliendirahulolu
- Toimib suurepäraselt LiveAgenti klienditoe tarkvara kõnekeskusega
Kuidas Integreerida Zadarma LiveAgenti?
LiveAgent toetab Zadarma’t otseselt Teie klienditoe tarkvara VoIP pakkujana. Et tagada oma agentidele ja klientidele kõnekeskuse tugi, avage lihtsalt oma LiveAgent ja järgige seda õpetust.
Esmalt minge Seadistamine > Kõne > Numbrid
Vajutage oranžile nupule, et luua oma klienditeenindusele telefoninumber
Avaneb uus aken saadaval olevate VoIP pakkujatega. Otsige listist üles Zadarma ning vajutage sellele, et avada SIP numbri pakkuja valikud.
Siin aknas tuleb täita väljad. Need sisaldavad nime, osakonda, numbrit, kõnede salvestamise valikut ja kasutajanime ning parooli.
Oletegi valmis ja Teie Zadarma telefoninumber on ühendatud Teie klienditoe tarkvaraga. Võite LiveAgentis teha ja vastu võtta kõnesid kasutades Zadarma’t
Kas soovite LiveAgenti kõnekeskuse võimaluste kohta rohkem teada saada? Vaadake allolevat videot või vaadake meie kõnekeskuse funktsioonide lehte.
Frequently Asked Questions
Mis on Zadarma?
Zadarma on VoIP telefonisüsteemi pakkuja, mida saab kasutada kõnekeskuste poolt kõnede tegemiseks, vastamiseks ja haldamiseks, et tagada telefoni teel klienditeenindus oma klientidele ja üleüldiselt suurendada kliendisuhtlust, -rahulolu ja müüki.
Kas ma saan integreerida Zadarma LiveAgenti?
Muidugi, Zadarmat saab kasutada LiveAgent kõnekeskuse funktsiooni VoIP pakkujana. Integreerimisprotsess on lihtne ja võtab vaid mõne minuti. Avage oma LiveAgent ja minge konfiguratsiooni. Avage kõne jaotis ja lisage Zadarma telefoninumber. Klõpsake nuppu Salvesta.
Kas ma pean maksma lisaks, et integreerida Zadarma LiveAgenti?
Zadarma integratsioon on saadaval tasuta kõikehõlmava paketi puhul. Kui Teil on see pakett ja Zadarma pakett, ei pea Te kahe rakenduse integreerimiseks maksma lisatasusid.
Avasta Monema ja LiveAgenti lihtne integreerimine, et pakkuda virtuaalse telefonikeskjaama teenuseid. Alates 2008. aastast on Monema pakkunud kohandatavaid, kvaliteetseid lahendusi, olles üks juhtivamaid telefoniettevõtteid Hispaanias. Kasuta tasuta LiveAgenti integratsiooni, et hallata kõnesid tõhusalt ja ökonoomselt. Liitu nüüd ja tunne erinevust!
Integreerige TelcaVoIP LiveAgentiga tasuta! TelcaVoIP, juhtiv Itaalias baseeruv VoIP-teenuse pakkuja, pakub rahvusvahelisi numbreid kuuel kontinendil. Tänu LiveAgenti sisseehitatud funktsioonidele saate oma VoIP teenused kiiresti ja lihtsalt ühendada, tõstes oma klienditeeninduse taset. Alustage oma tasuta 14-päevase prooviperioodiga juba täna!