Zoiper integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Zoiper?
Zoiper on softphone rakendus, mis võib olla suurepärane universaalne rakendus helistamiseks. Funktsioonide komplekt on igas saadaolevas plaanis erinev. Tasuta versioon pakub üldist, kuid suurepärast funktsionaalsust. Tasuline plaan pakub lisavõimalusi, nagu HD-kõned ja krüpteerimine. Kolmas võimalus on kohandatud lahendus, kus kasutaja saab valida kujunduse ja saadaoleva funktsioonikomplekti.
Kuidas Zoiperit kasutada?
Zoiper on usaldusväärne tarkvartelefoni rakendus, mida saab kasutada kliendikõnede haldamiseks. Veelgi parem, tänu lihtsale juurutamisele ja integreerimisele LiveAgentiga, saab seda kasutada oma peamise tarkvaratelefoni rakendusena. See töötab suurepäraselt LiveAgenti kõnekeskusega ja funktsioonidega nagu IVR, piiramatud kõnesalvestised, sisekõned ja palju muud.
Millised on Zoiperi eelised?
- Kiire juurutamine
- Lihtne integreerida
- Ideaalne funktsionaalsus
- Lihtne kasutada ja integreerida
Kuidas integreerida Zoiper LiveAgentiga?
See on imelihtne. Alustamiseks pole vaja muud, kui alla laadida Zoiper ja ühendada oma VoIP-teenuse number LiveAgentiga. Kui olete Zoiperi seadistamisega alustanud, peate oma VoIP-numbriga looma LiveAgentis uue seadme.
- Avage Seadistamine > kõne > Seadmed ja looge uus SIP-telefon. Lisage oma VoIP-teenuse number ja nimetage telefoni nii, nagu soovite. Kui olete selle seadme salvestanud, näete uuel ekraanil oma sisselogimisandmeid.
- Zoiperi seadistamise ajal teil võimalus ühendada oma VoIP-konto. Kasutage mandaate eelmisest sammust. Esitage sisselogimisandmed vormingus kasutaja@host ja seejärel sisestage oma parool.
- Ongi kõik, ühendasite edukalt oma Zoiperi tarkvara LiveAgentiga. Nüüd saate hakata oma LiveAgenti kõnekeskuses klientide kõnesid vastu võtma ja käsitlema.
Handle customer queries over phone with LiveAgent
LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!
Frequently Asked Questions
Mis on Zoiper?
Zoiper on pehme tarkvaratelefoni rakendus, mis on saadaval tasuta versioonina koos põhifunktsioonidega ja tasulise versioonina koos lisafunktsioonidega. Olenemata valitud plaanist on Zoiperit lihtne paigaldada, rakendada ja kasutada. Rakendus pakub suurepärast ja hõlpsasti kasutatavat liidest ning usaldusväärset helistamisfunktsiooni.
Kuidas Zoiperit kasutada?
Zoiperit saab kasutada spetsiaalse tarkvararakendusena teie LiveAgenti kõnekeskuse toiteks. See töötab hästi LiveAgenti kõnekeskuse funktsioonide komplektiga ja pakub head kvaliteeti, mis võimaldab agentidel klientidelt saabuvaid kõnesid hõlpsasti käsitleda.
Millised on Zoiperi kasutamise eelised?
Zoiperit on väga lihtne paigaldada ja rakendada, mistõttu on see üks kiireima juurutusajaga tarkvaratelefone. Kasutuslihtsusele aitavad kaasa ka kaunis liides ja suurepärased konfiguratsiooni seadistused, mis võimaldavad teil sättida kõne kvaliteeti.
Kuidas integreerida Zoiper LiveAgentiga?
Kui teil on VoIP-number, saate lihtsalt LiveAgentis uue seadme luua, mis seda numbrit kasutab. Seejärel peate integreerimise lõpetamiseks sisestama üksikasjad Zoiperis uude kontosse koos esitatud üksikasjadega.
Toky on tõhus VoIP ja kõnekeskuse lahendus, mis integreerub sujuvalt LiveAgentiga, pakkudes teile võimalust hallata kõnesid, sõnumeid ja kontakte mugavalt ühelt juhtpaneelilt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja tõstke oma klienditeenindus uuele tasemele. Liituge edukate ettevõtetega nagu Huawei ja BMW, kes usaldavad Toky teenuseid!