LiveAgenti iseteenindustarkvara võimaldab klientidel ise vastuseid leida, vähendades korduvate küsimuste koormust ettevõttele. See hõlmab live chati, kõnekeskust ja teadmistebaasi, pakkudes kvaliteetset teenindust ja keerukamate probleemide lahendamist.
Iseteenindustarkvara on populaarne lahendus ettevõtetele, kes soovivad kulusid vähendada ja klientide rahulolu parandada. Klienditoe iseteenindustarkvara pakub teadmiste andmebaase ja iseteenindusportaale, võimaldades ettevõtetel kliente automaatselt ööpäevaringselt aidata. See artikkel uurib, mis paneb need süsteemid toimima ja milline neist on Teile parim.
Klientide iseteenindustarkvara on teatud tüüpi klienditeenindus, mis võimaldab klientidel end ise aidata. Seda terminit kasutatakse klienditoe süsteemide kohta, mis on enamasti automatiseeritud ja vähese inimese sekkumisega. Iseteenindustarkvarale pääsete juurde erinevate meediumide kaudu, näiteks reaalajas vestlus veebilehtel või mobiilirakendustes. See tarkvara pakub tavaliselt vastuseid korduma kippuvatele küsimustele ja ressursse, mis võimaldavad klientidel oma probleeme lahendada ilma ettevõtte esindajate abita.
Klientide iseteenindustarkvara on oluline, kuna see vähendab reageerimisaega, säästab aega ja raha ning võimaldab ettevõtetel pakkuda oma klientidele paremat tuge. Kuna ettevõtte prioriteedid nihkuvad erakordse kogemuse pakkumisele kõigis kanalites, on edu saavutamiseks vajalik mugav ja kvaliteetne kliendikogemus. Kliendi iseteenindustarkvara just seda pakubki. Tarkvara pakutakse mitme makseplaanina ja enamik teenuseid pakub tasuta prooviversiooni.
Enamik iseteenindustarkvara lahendusi pakuvad klientidele arveldust, eeskirju ja üldisi tooteteadmisi. Seda tehakse interaktiivse häälvastuse, tekstsõnumite, e-posti, portaali toe, mobiilirakenduste, veebivestluse ja sotsiaalmeedia kaudu. Kasutajad pääsevad asjakohasele teabele juurde ööpäevaringselt, kasutades lisaks iseteenindusportaalidele ja teadmiste andmebaasidele ülaltoodud funktsioone.
Iseteenindustarkvara peamised komponendid on otsingufunktsioonid, piletisüsteem, arvutitelefoni integreerimine ja teadmusbaas. Need tööriistad võimaldavad Teil avaldada teavet, millele on kasutajatel lihtne juurde pääseda ööpäevaringselt. Enne iseteenindustarkvara lahenduse valimist peaksite tutvuma selle kõigi oluliste komponentidega.
Piletisüsteem on iseteenindustarkvara rakenduste tavaline funktsioon. See komponent võimaldab kasutajatel esitada päringuid ja teha koostööd IT-toe spetsialistidega probleemide lahendamiseks. Kui pilet on esitatud, muutub see nähtavaks ühele või mitmele tehnikule, kes probleemi kasutaja eest lahendab. Piletisüsteemi komponent haldab elutsüklit selle loomisest kuni olekuvärskenduste, probleemide lahendamise ja sulgemiseni. Mõnes süsteemis võivad piletid sisaldada ka manuseid (nt ekraanipilte või logisid), mis aitavad tehnikutel probleemist paremini aru saada. Kui probleem on lahendatud, suletakse pilet.
Reaalajas vestluse tarkvara võimaldab teil probleemide korral kiiresti klientidega vestelda. Reaalajas vestluse tarkvara toiteallikaks on automaatika ja see aitab teie kliente automaatse vastuse või asjakohase klienditeenindajaga ühenduse loomise kaudu. 2024. aasta parim iseteenindustarkvara pakub automaatseid lahendusi reaalajas vestluse kaudu ja loob vajaduse korral ühenduse agentidega. Lisaks saate reaalajas vestluse integreerida paljudele kolmandate osapoolte platvormidele.
Iseteenindustarkvara kõnekeskuse osa võimaldab teie meeskonnal klientidega nende vajaduse korral rääkida, kui automaatsed lahendused nende probleemi ei lahenda. Kõnekeskuses jaotatakse kõned sissetulevatele agentidele. Ilma kõnekeskuseta ei pruugi te sissetulevaid kõnesid vastu võtta. või lähetada töötajaid asjakohaselt.
Kliendiportaalid võimaldavad klientidel pääseda Teie teadmusbaasini. Nende portaalide kaudu saate kaebusi käsitledes jagada teavet oma klientidega. Lisaks saate vähendada klientide aega, mis kulub agentidega rääkimisele, luues oma kliendiportaali kogukonnafoorumid, teabeandmebaasi ja KKK jaotise. Teadlik kliendiportaal on parimas iseteenindustarkvaras hädavajalik.
Iseteenindustarkvara annab Teile juurdepääsu kõikidele Teie andmetele ühelt platvormilt. See tähendab, et kui kasutajal tekib probleem, saab ta otsida lahendust oma kõik ühes tugikeskusest. Kui kasutajad ei leia rahuldavat vastust, on nende käsutuses eskalatsioonivalikud, nagu e-posti tugi, reaalajas vestlus, teadmusbaas ja iseteenindusportaal. Põhifunktsioonide hulka kuuluvad:
Parimate iseteenindustarkvara süsteemide sotsiaalmeedia halduse komponent loob klientidega sotsiaalmeedias ühenduse. Hallates oma kohalolekut sotsiaalmeedias näete, kus ja kuidas saate kasutajatele kõige paremini teavet edastada. Saate seda teavet kasutada oma digitaalse kohaloleku edasiseks haldamiseks ja klienditeeninduskogemuse parandamiseks.
Iseteenindustarkvara on kogunud populaarsust meie praeguses kiires ühiskonnas, kus oodatakse kohest rahulolu. Ettevõtted saavad säästa raha ja aega, pakkudes samal ajal oma klientidele iseteenindusvõimalusi. Kuid mis on teadmistebaas ja miks on see iseteenindustarkvara jaoks ülioluline? See on sisuliselt tsentraliseeritud teabekeskus, millele kasutajad saavad igal ajal juurde pääseda. Teadmistebaas sisaldab kogu dokumentatsiooni ja ressursse, mis on vajalikud kasutajatele tarkvara ja selle funktsioonidega tutvumiseks. Näiteks võib teadmistebaas koosneda videotest, teadmiste artiklitest ja KKK jaotistest.
Teine iseteenindustarkvara levinud funktsioon on reaalajas vestlus agentidega, mis tähendab, et kasutajad saavad videokõne või sõnum agendile, kui ta abi vajab. Reaalajas vestlus välistab telefoni ootel ootamise või vastuvõtus järjekorras seismise, kusjuures kõiki veebis hallatavaid päringuid ei pea te ootama.
Ettevõtte veebisaidil või sisevõrgus töötava automatiseeritud süsteemiga saavad kliendid teenusele ligi 24/7 kõikjal, kus on Interneti-ühendus. Ööpäevaringne automatiseerimine vähendab vajalike töötajate arvu, suurendades samal ajal teie kasumit. 66% klientidest proovivad enne klienditoega ühendust võtmist oma probleemid iseseisvalt lahendada. Süsteemi automatiseerimiseks saate kasutada salvestatud sõnumeid, eelmääratletud vastuseid ja mitu teadmistebaasi.
Saate lisada oma iseteenindusportaali automaatseid funktsioone, et kliendid saaksid oma küsimustele vastused ööpäevaringselt. See võib hõlmata teadmistepõhiseid artikleid, õppevideoid, kogukonna foorumeid ja palju muud. Teie iseteenindusportaal peaks olema koht, kus kliendid otsivad vastuseid enne agentide poole pöördumist.
Find what's right for you!
Are you looking for self-service software that will best suit needs of your company? LiveAgent presents you with plenty of useful functions! Curious?
Iseteenindustarkvara ettevõttesse juurutamise valikutes on lihtne hätta jääda. Peate uurima ja kaaluma mitut valdkonda, et leida oma ettevõtte vajadustele kõige paremini sobiv lahendus. Lisaks peate enne parima tarkvara valimist kaaluma funktsioone, mastaapsust, kohustusi ja riistvara investeeringuid.
Kohustused võivad tarkvara tüübilt erineda. Iseteenindustarkvara, mis vajab arendajapoolset kohandamist, on oluliselt kalli. Muud kohustused hõlmavad koolitusaega, mida töötajad vajavad, enne kui nad tarkvaraga hakkama saavad. Oletame, et ettevõtte eesliinitöötajate voolavus on koondamiste või ametikõrgenduste tõttu kõrge. Sel juhul sobib kiiresti õpitav ja hõlpsasti kasutatav rakendus selle olukorraga paremini toime tulla. Süsteemi kõrge stabiilsuse tase on oluline ettevõtetele, kes toetuvad elutähtsate programmide ööpäevaringsele käitamisele.
Iseteeninduslahenduse juurutamise maksumus sõltub erinevatest teguritest nagu töötajate koolitus, disain, juurutamine, hooldus, infrastruktuurikulud ja tugi. Selle tulemusel on iseteenindustarkvara jaoks saadaval erinevad hinnamudelid, sealhulgas olenevalt organisatsiooni vajadustest kasutuspõhiste-, igakuiste- ja aastamaksete mudelid.
Iseteenindustarkvara valimisel soovite tagada, et teie meeskond saaks kliente kiiresti tugitööriistade abil aidata. Ööpäevaringse toe ja vestlusega iseteenindustarkvara valimine on kasulik, eriti kui teil on suur või kauge meeskond erinevates ajavööndites. Seega soovite otsida tugivõimalusi, mis vastavad teie ärieesmärkidele ja -vajadustele.
Olenemata Teie ettevõtte praegusest suurusest, soovite valida iseteenindustarkvara, mis vastab Teie ettevõtte praegustele ja tulevastele vajadustele. Valige iseteenindustarkvara, mis suudab teie Igakuist tellimust suurendada või vähendada – see võimaldab Teil hõlpsasti tarkvara tellimust kohandada, kui Teie ettevõttel on aeglane või kiire aeg. Soovite kaaluda skaleeritavust, et tagada Teie vajadustele vastavad funktsioonid ja hind.
Iga iseteenindustarkvara piirangute tundmine aitab Teil valida endale parima. Kontrollige kindlasti oma praegust personali suurust ja seda, millised funktsioonid on Teie jaoks kõige olulisemad. Näiteks võib Teie valitud tarkvara piirata kontaktkanaleid, sissetulevad kõnesid, video tuge ning tekstivestlusprogramme. Pidage seda meeles enne iseteenindustarkvara ostmist.
Kasulik oleks valida iseteenindustarkvara, mis teeb koostööd mitme tööriistaga, nagu telefon, vestlus, teadmusbaasid ja video. Omnikanalilise tarkvara abil saate teha koostööd läbi mitme kanali. Soovite valida tarkvara, mis võimaldab lihtsat suhtlust ettevõttesiseste ja -väliste kanalite kaudu.
Iseteenindusvõimaluste pakkumine tarkvara sees võib aidata töötajatel teha oma tööd väiksemate kuludega, suurendades samal ajal klientide rahulolu. Iseteenindustarkvara kasutamise olulised eelised on kulude vähenemine, tootlikkuse suurenemine ja klientide rahulolu automatiseeritud toimingute kaudu.
Eeldatakse klienditeenindustarkvara kasvu keskmiselt 15% jagu aastas kuni aastani 2027. Iseteenindustarkvara parimaks kasutamiseks peate tuvastama klientide ostuandmete trendid ja tugivajadused, et olla selle teabega kursis. Iseteenindustarkvara on muutunud järjest olulisemaks ka kodukontorite jaoks. Kasutades tehisintellekti iseteenindustarkvaras, saate kasutada vestlusturundust, aidates samal ajal klientidel probleeme lahendada.
Kliendi iseteenindustarkvara juurutamine on traditsiooniliste tootetoe kanalitega võrreldes üsna keeruline. Iseteenindustarkvara juurutamisel tuleb arvestada mitme sammuga. Kasulik on küsitluste saatmine, et küsida, mida kliendid uutest lähenemisviisidest arvavad või kuidas nad teie ettevõttega suhtlevad.
Iseteenindussüsteemide juurutamisel saavad tooteadministraatorid aidata luua klientidele tootekoolitusjuhendeid. Toote iseteenindustarkvara juurutamise etapp võtab tavaliselt vähem kui kaks nädalat. IT-töötajad ja välistarnijad peavad juurutamise ajal oma juurdepääsu kooskõlastama, vastasel juhul võib probleemiks olla seisak.
Kliendi iseteenindustarkvara hinnaklass varieerub oluliselt ja sõltub erinevatest teguritest, nagu ettevõtte olemus. Tavaliselt nõuavad pika ajalooga kogenud ettevõtted oma toodete eest kõrgemat hinda. Kliendi iseteenindustarkvara võib olenevalt süsteemi funktsioonidest ja toest maksta sadadest tuhandeteni või rohkemgi. Viimane on eriti oluline suurte e-kaubanduse veebisaitide puhul, mis omavad tipp-perioodidel väga suurt liiklust. Avatud lähtekoodiga lahendused on tavaliselt tasuta ega nõua litsentsitasusid, kuid nende funktsionaalsus võib olla piiratud. Ettevõtted võivad võtta tasu kasutuse litsentsi eest ja omada isegi igakuiseid makseid, kuid pakuvad suurepäraseid funktsioone.
“Võimalus omada meie e-posti, reaalajas vestlust, piletisüsteemi ja suhtlusvõrgustikke ühes kohas muudab meie elu ettevõtte kasvades palju lihtsamaks. Piletisüsteem on minu lemmik funktsioon, kuna seda on nii lihtne korraldada. Hea on ka see, et saame kohandada oma kohandatud lehtede välimust ja ka vestlust.”
Sara Owen
LiveAgent pakub kõik-ühes kasutajatoe tarkvara, sealhulgas võimsat iseteenindusteenust. Seda saavad kasutada kõik, kellel on interneti ühendus ja ühtlasi ei vaja see installimist. Kliendid naudivad LiveAgenti kõik-ühes võimaluste lihtsust, mis võimaldab nende ettevõtetel toime tulla kõigi klienditeeninduse kogemuse aspektidega. Koos automaatsete funktsioonide, mitme kanaliga suhtluse, täieliku kõnekeskuse ja muuga. LiveAgent suudab hõlpsasti hallata igat kliendi päringut ja omab keskmist kasutaja arvustust skooriga 4.7 tähte.
Et teie väike, keskmine või suur ettevõte saaks iseteenindusvõimalusi kõige paremini pakkuda, oleme koostanud 2024. aasta 20 parima iseteenindustarkvara nimekirja. Saadaval on alternatiiv, mis vastab Teie ettevõtte vajadustele koos erinevate funktsioonide, plusside ja miinuste ning hinnakujundusega.
LiveAgent on veebisaitide tarkvara, mis pakub klienditeenindust e-posti, vestluse, telefoni ja muu kaudu. LiveAgenti tarkvara saab installida ettevõtte serverisse või LiveAgenti serveritesse, nagu enamiku veebipõhiste rakenduste puhul. LiveAgentiga saate hallata kõike alates iseteenindusvõimalustest kuni kõnekeskuse ja klienditeeninduse meeskondadeni.
LiveAgenti saavad kasutada mis tahes suurusega ettevõtted, alates väikestest kuni suurte ettevõteteni. Nende kõikehõlmavad funktsioonid ja suurepärane süsteemikvaliteet teevad LiveAgentist ideaalse klienditeeninduse lahenduse. LiveAgenti tarkvara saab kasutada igaüks tänu oma konkurentsivõimelisele hinnale ja tasuta prooviperioodidele.
LiveAgent eristab end teistest süsteemidest, pakkudes tarkvara lihtsaks kasutamiseks enam kui 190 süsteemiintegratsiooni.
Lisaks tasuta prooviversioonile pakub LiveAgent ka tasuta versiooni. Klientidel on võimalus valida mitme teenusetaseme ja hinnaplaani vahel, sealhulgas 9, 29 ja 49 dollarit agendi kohta kuus. LiveAgenti registreerumiseks pole krediitkaarti vaja.
Zoho Desk võimaldab igal ettevõttel või kaubamärgil hallata klientidega suhtlemist ja pakkuda iseteenindusvõimalusi juhuks, kui Teie agentidega ei saa ühendust. Zoho Desk saab aidata kõigis Teie vajadustes, alates iseteenindusest kuni kliendisuheteni.
Zoho Desk on soovitatav väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes saavad mitmeid päringuid. Zoho Deski kasutades on Teie kasutajatel alati juurdepääs usaldusväärsetele iseteenindusfunktsioonidele.
Zoho Desk on ainulaadne, kuna suudab automatiseeritud funktsioonide kaudu hallata kaubamärgi mainet ja klientide suhtlust.
Zoho Deskil on neli teenusetaset, piiratud funktsioonidega tasuta versioon, 14, 23 ja 40 dollarit kuus agendi kohta. Samuti on saadaval Zoho Deski 15-päevane tasuta prooviversioon.
Intercomi sidetarkvara võimaldab teil pakkuda isikupärastatud kliendikogemust klienditeekonnal.
Intercomi kasutavad oma iseteenindustarkvara vajaduste rahuldamiseks üle maailma sellised ettevõtted nagu New Relic, Sotheby ja Shopify.
Intercom eristab end teistest süsteemidest, pakkudes tõhusat viisi Teie ettevõtte tegevuse laiendamiseks.
Intercomi funktsioone saate kasutada 38 või 75 dollarise valikuna. Vastamisrobotid ja kohandatud robotid algavad 99 dollarist, tootetutvustus aga 119 dollarist ja abikeskuse artiklite hind 49 dollarist. Kõik hinnad on kuus ja saadaval on ka tasuta prooviversioon. Edasise hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
Help Scout pakub aruandlust, tugevat API-d ja integreeritud teadmusbaasi. Seega võimaldab see kulutada Teie aega klienditeenindusele ja ärieesmärkidele, mitte väiksematele kliendiprobleemidele.
Help Scouti segadusevabad funktsioonid ja lihtne kasutamine on soovitatavad organisatsioonidele, kus on üle 500 kasutaja. Nende iseteenindusvajadused suudavad Teie äriga sammu pidada ega vii Teie ära alla.
Help Scout eristub sellega, et keskendub klientide rahulolu skooride parandamisele.
Help Scout pakub pakette 15, 25 ja 40 dollari eest agendi kohta kuus. Iga-aastase arve korral on kulu madalam. Samuti saate Help Scouti tasuta proovida.
Whatfix on iseteenindustarkvara, mis võimaldab kasutajatel lihtsaid IT-probleeme rakenduse kaudu ise lahendada, minimeerides teie tugimeeskonna kasutamist ja suurendades samal ajal klientide rahulolu.
Whatfixi iseteenindustarkvara vähendab käivitamise aega, suurendab töötajate tootlikkust ja võrdub oma automatiseeritud funktsioonide kaudu positiivse tarkvara investeeringutasuvusega
Whatfix eristub platvormide arvu poolest, millega nad koostööd teevad, nagu näiteks Salesforce, Office 365, Oracle CRM ja palju muud.
Whatfixil on tasuta prooviversioon ja tasuta tarkvara. Siiski peate nendega ise ühendust võtma, et saada isiklik iseteenindustarkvara hinnapakkumine.
Zendeski iseteenindustarkvara pakub võimalusi muuta sujuvamaks klienditoe haldamise ja pakkuda iseteeninduse võimalusi ühest tööriistast.
Zendesk iseteenindustarkvara on paindlik võimsate automaatikatööriistadega, mis võimaldavad teil keskenduda parema klienditeeninduse pakkumisele, selle asemel et kulutada kogu oma aega klientide küsimustele vastamisele. Väikeettevõtted saavad Zendesk funktsioonidest palju kasu.
Zendesk eristab end teistest iseteenindussüsteemidest oma vestlusrobotite integreerimisega, mis lahendab kiiresti ööpäevaringselt igas suuruses ettevõttes klientide probleeme.
Zendeskil on ainult tugiteenuste hind alates 19,99 dollarist agendi kohta kuus ja komplekti hinnad alates 49,99 dollarist agendi kohta kuus. Zendeskil on tasuta prooviversioon. Hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
Kuigi Zendeski iseteenindustarkvara pakub palju eeliseid, tasub kaaluda muid turul pakutavaid võimalusi. Mõned Zendeski konkurendid pakuvad paindlikke lahendusi, mis on väiksematele ettevõtetele taskukohasemad.
Gladly on isikupärastatud iseteenindustarkvara, millel pole eraldi integratsioone ja tarkvara omab probleemivaba kõnetuge, mis võimaldab Teie ettevõttel hakata kiiresti ja lihtsalt iseteenindusvõimalusi pakkuma.
Gladly abil saavad kliendid kasutada sujuvaid ja kiireid iseteenindusvõimalusi, mis on otse nende tarkvara sisse ehitatud. Gladly tarkvara oleks selle kasutuslihtsuse tõttu kasulik sellistele tööstusharudele nagu hotellindus ja reisimine.
Tänu oma sisseehitatud iseteeninduse funktsioonidele eristab Gladly end konkurentidest, pakkudes väikeettevõtetele ja alustavatele ettevõtetele vajalikke tööriistu ilma täiendavat integreerimist nõudmata.
Gladly pakub nii tasuta versiooni kui ka 38 ja 150 dollarist võimalust agendi kohta kuus.
HubSpot võimaldab igas suuruses ettevõtetel suurendada klientide seotust ajaveebide, sotsiaalmeedia, sihtlehtede, meilikampaaniate, veebisaidi sisuhalduse, veebianalüütika ja aruandluse kaudu.
Hubspot on soovitatav ettevõtetele, kes kasutavad e-posti turundust. Hubspot võimaldab ööpäevaringselt iseteeninduslahendusi, pakkudes samal ajal meiliturunduse funktsioone, muutes need sobivaks erinevate e-turunduse valdkondadega tegelejatele.
Hubspot on ainulaadne, pakkudes juurdepääsu isikupärastatud meililahendustele ja klienditeeninduse lahendustele ühes rakenduses. Hubspot on algselt kallim kui muud võimalused, kuid sellel on palju erinevaid võimalusi, muutes Hubspoti keskmistele ja suurtele ettevõtetele kättesaadavamaks.
Hubspot pakub tasuta versiooni ja tasuta prooviversiooni. Peale selle on valikud nagu 50 dollarit kuus, 600 dollarit aastas, 1780 dollarit kuus või 19 200 dollarit aastas ja 4000 dollarit kuus või 48 000 dollarit aastas.
Ada ühendab hõlpsasti kasutatava kliendihaldusplatvormi tööriistad Teie lemmik CRM-tööriistadega.
Ada abil saavad ettevõtted luua kõikehõlmavaid ja kaasahaaravaid turunduskampaaniaid, mis on optimeeritud mobiilseadmete jaoks. See teeb Adast suurepärase lahenduse väikestele ja mikroettevõtetele.
Ada erineb teistest pakkujatest, kuna see keskendub Teie klienditeenindust toetavatele mobiilsetele lahendustele.
Adal on tasuta prooviperiood ja paketid alates hinnast 40 dollarit kuus agendi kohta. Lisaks pakub Ada aastatellimusega 40% allahindlust, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
Document360 võimaldab teil luua teadmistebaasi osi, et vähendada tugitaotlusi kuni 50%.
Document360 sobib suurepäraselt väikestele ja suurtele ettevõtetele, kes soovivad luua ja avaldada kasulikke teadmusbaase, mis vastavad Teie brändi identiteedile. Nendel põhjustel võivad olla väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted Document360-st maksimumi.
Põhjus, miks Document360 erineb teistest iseteenindusteenuste pakkujatest, on see, et mitmed asutused, näiteks Harvard, usaldavad selle teadmusbaasi tarkvara.
Document360 pakub lisaks tasuta prooviversioonile 49, 149 ja 299 dollari suurust valikut kuus. Lisaks on olemas plaan Enterprise Plus, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
Hornbill Service Manager pakub 100% koodivaba keskkonda koos võimsa protsessi automatiseerimisega, mis pakub kiireid teenuseid ja hoiab kokku kulusid.
Hornbill Service Manager eemaldab iseteenindustarkvara kodeerimispiirangud, mis kasutavad automaatseid värskendusi ja spetsiaalseid ressursse.
Hornbill service manager eristab end oma automatiseerimise ja lihtsalt kasutatava iseteenindustarkvaraga, mis aitab väikeettevõtetel kasvada.
Hornbill Service Manager pakub tasuta prooviversiooni. Peale selle peate pakkumise saamiseks nendega otse ühendust võtma.
Freshdesk muudab agendid klientide kaitsjateks läbi sotsiaalmeedia integreerimise Facebooki, Twitteri, Gmaili, LinkedIni ja muuga.
Freshdeski kontaktkeskus haldab ja täiustab telefonivestlusi kõige paremini valitsusväliste organisatsioonide, NFP ja BFSI tööstusharudes, pakkudes jätkusuutlikke iseteeninduslahendusi.
Freshdeski kontaktkeskus eristub tänu oma võimele hõlpsasti hallata ja sujuvamaks muuta keskmiste ja suurte ettevõtete iseteeninduse toiminguid.
Lisaks valikule 15 ja 39 dollarit agendi kohta kuus on olemas ka tasuta versioon. Saadaval on ka süsteemi tasuta prooviversioon.
Helpshift platvorm integreerib automatiseerimise, robotid, sõnumivahetuse ja tehisintellekti skaleeruvasse klienditeenindusplatvormi.
Väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele mõeldud Helpshift pakub telefoni- ja veebipõhist vestlustuge ainulaadse makseplaaniga, mis põhineb kliendi suhtlusel.
Helpshift on ainulaadne, kuna tal on kogemusi tehisintellekti kasutavate mobiilplatvormide ja mobiilimängude iseteeninduslahenduste haldamisel, mistõttu on Helpshift ideaalne digitaalse loomingu valdkonna ettevõtjatele.
Helpshifti maksemudel põhineb lõpetatud klienditeeninduse suhtlusel, mis tähendab, et maksate ainult nende probleemide eest, mille lahendate. Helpshift pakub nii oma tarkvara tasuta prooviversiooni kui ka tasuta versiooni. Hinnapakkumise saamiseks peate siiski nendega ühendust võtma.
Teamsupport kasutab tõhusat piletihaldust ja omnikanali tuge, et pakkuda iseteenindusvõimalusi mitmes digitaalkanalis, võimaldades ettevõtetel hõlpsat skaleeritavust ning pakkudes samal ajal suurepärast klienditeenindust.
Spetsiaalselt ettevõtetele, kes peavad oma tööriistu kõrgetasemeliste probleemide lahendamiseks skaleerima. Teamsupport on neile õige lahendus.
Teamsupport on ainulaadne, kuna see võimaldab suurtel meeskondadel jälgida pileti kohta lisateavet, mitte ainult probleemi. Lisaks saate oma ettevõtte iseteenindusvõimalusi sujuvamaks muuta.
Teamsupport pakub tasuta prooviversiooni lisaks 50 ja 69 dollarilisele agendi kuuplaanile. Teamsupport pakub ka oma tarkvara tasuta versiooni.
Kustomer võimaldab Teil automatiseerida 40% oma vestlustest, ilma et see kahjustaks pakutava teenuse kvaliteeti.
Kustomer võimaldab kasutajatel luua kohandatavaid roboteid, mis võivad aidata töövoogudes ja klientidega suhtlemisel – muuta sujuvamaks Teie toiminguid ja vähendada ettevõtte kulusid.
Kustomeri ainulaadne aspekt on selle AI-toega eraldussüsteem, mis toimib klientidega suhtlemisel Teie esimese kaitseliinina. Lisaks töötab Kustomer hästi väikeste ja keskmise suurusega ettevõtetega.
Kustomeri tarkvara on saadaval 89 ja 139 dollari eest. Tarkvara tasuta prooviversiooni ega tasuta versiooni pole saadaval.
Airkit integreerub Teie veebisaidi backendi, et pakkuda iseteenindusvõimalusi, pakkudes samal ajal Teie klientidele digitaalseid kogemusi.
Airkit võimaldab insenerimeeskondadel juurutada veebisaidi taustaprogrammi täiendavaid klienditeeninduse funktsioone, ilma et oleks vaja täiendavaid töötajaid palgata.
Erinevalt teistest pakkujatest pakub Airkit kohandatud automatiseerimist, mida saab integreerida Teie backendi. Seega on see suurepärane valik keskmistele ja suurtele ettevõtetele.
Võite proovida Airkit tasuta, kuid oma ettevõttele kohandatud hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
LiveHelpNow pakub oma kasutajatoe tarkvaras mitmeid funktsioone, nagu reaalajas vestlus, teadmusbaas ja meilihaldus.
LiveHelpNow on soovitatav kasutada selle auhinnatud reaalajas vestlustarkvara poolest, mis võib erinevate funktsioonidega aidata eriti väikeseid ja keskmise suurusega ettevõtteid.
LiveHelpNow paistab silma sellega, et keskendub klientide rahulolu parandamisele iseteeninduslahenduste ja müügivihjete genereerimise abil müügi suurendamisele.
LiveHelpNow pakub meilipiletite haldamist, reaalajas vestlust ja teadmistebaasi valikuid alates 21 dollarist. Lisaks ei paku nad tasuta versiooni, vaid ainult tasuta prooviversiooni.
Replicant pakub klientide lahendamise tarkvara, mis kasutab tehisintellekti klientidega suhtlemiseks ja küsimustele viivituseta vastamiseks.
Replicant võib aidata suurimatel ettevõtetel AI-häälkõnede abil oma klienditeenindust automatiseerida. Kliendikõnede kõiki aspekte saab hallata koos teadmiste andmebaasidega, mis pakuvad koheseid lahendusi. Replicant pakub ööpäevaringset kliendituge hääl-AI kaudu telefoni teel, et lahendada klientide probleemid kiiresti ja loomulikult.
Replicant on ainulaadne oma võime poolest klienditeeninduse automatiseerimiseks kasutada AI häältuge.
Replicant pakub oma autonoomse kontaktkeskuse tasuta demo, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
Apty aitab parandada töötajate tootlikkust, vähendada koolituskulusid ja suurendada tarkvara ROI-d, kasutades nende ekraanil kuvatavat juhendamisplatvormi.
Apty aitab ettevõtetel täiustada oma praegust toodet ja võtta kasutusele kliendisõbralikud funktsioonid, kasutades oma SaaS-i toodet.
Apty eristab end teistest pakkujatest, kuna suudab pakkuda kliendisõbralikke funktsioone teistest pakkujatest madalama hinnaga. Muutes Apty klienditeeninduse lahenduseks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Apty pakub oma tarkvara tasuta prooviversiooni ja tasuta versiooni. Kui soovite kasutada kõiki nende funktsioone, võtke ühendust otse Aptyga, et luua kohandatud plaan ja saada Teile sobiv pakkumine.
Solvvy on pilvepõhine lahendus, mis automatiseerib Teie ettevõtet toimivuse jälgimise ja töövoo toega, kasutades Teie klienditeeninduse vajaduste rahuldamiseks vestlusroboteid.
Solvvy pakub skaleeritavat isikupärastatud kliendikogemust, kasutades automatiseerimisfunktsioone ja järgmise põlvkonna vestlusbotit, muutes selle ideaalseks lahenduseks väikestele ja suurtele suured ettevõtted, kes soovivad tegevust automatiseerida.
Solvvy eristab end teistest pakkujatest, kasutades kliendikogemuse automatiseerimiseks järgmise põlvkonna vestlusrobotit.
Solvvy pakub kolme teenusetaset:
Still didn't make up your mind?
LiveAgent offers you free trial so you can try all those features and integrations for yourself. Curious about all the opportunities?
Parimal iseteenindustarkvaral on prooviversioon, mis võimaldab töötajatel seda enne ostmist või ettevõttesse juurutamist testida. See annab tööandjale võimaluse jälgida, kuidas nende töötajad tarkvara kasutavad, et teha kindlaks, kas nad vajavad konkreetseid funktsioone või mitte.
Võite registreeruda LiveAgenti iseteenindustarkvara tasuta 30-päevasele proovperioodile aadressil /trial/. Krediitkaarti pole vaja, mistõttu on tarkvara tasuta proovimine ja selle sobivuse kontrollimine lihtsam kui kunagi varem.
Kui Teil on ettevõte, teate, kui oluline on klienditeenindus. Lisaks kõikidele Teie muudele kohustustele ja ülesannetele võib ööpäevaringse toe pakkumine olla keeruline. Siin võib abiks olla iseteenindustarkvara. Üks selline süsteem on LiveAgent, mis on loodud spetsiaalselt ettevõtetele, kes otsivad lihtsat viisi, et vabastada oma esindajad korduvatele küsimustele vastamisest, võimaldades neil keskenduda kvaliteetsele teenindusele ja keerukamatele probleemidele. Kliendid saavad ise vastuseid leida, ilma et peaksid kellegagi Teie organisatsioonis ühendust võtma – säästes nii enda kui ka Teie aega. LiveAgent pakub tasuta 30-päevast prooviperioodi, nii et saate seda enne ostmist proovida ja veenduda, et Teie iseteenindustarkvara sobib Teie meeskonnale.
Sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara
LiveAgent pakub tõhusat sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara, mis koondab kõik teie brändi sotsiaalmeedia teavitused ühte universaalsesse postkasti. Hallake hõlpsasti Facebooki, Instagrami, Twitteri, Viberi ja WhatsAppi taotlusi ilma paigaldustasuta ning vajaduseta krediitkaardi järele. Alustage 14- või 30-päevase tasuta prooviperioodiga ja tõstke oma klienditeeninduse tase uutele kõrgustele. Liituge paljude rahulolevate ettevõtetega, kes usaldavad LiveAgenti, ja nautige 24/7 kliendituge.
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
Avastage, kuidas LiveAgent mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara saab teie idufirma kasvu kiirendada! Pakume tasuta 6-kuulist Suurt paketti ning lisaks 50% soodustust järgmisteks kuudeks. Hallake kliendisuhtlust ühes kohas, suurendage rahulolu ja lojaalsust meie tõhusate tööriistade abil. Sobib idufirmadele kuni 40 töötajaga ja aastakäibega kuni 1 miljon dollarit. Liituge kasvava LiveAgenti perega ja pakkige oma start-upi jaoks parim kliendikogemus. Hankige oma idufirma pakkumine juba täna!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team