Nespresso klienditeeninduse võimalused hõlmavad kõnekeskust ja sotsiaalmeediat, kuid puuduvad e-posti, reaalajavestluse ja foorumi tugi. Nespresso'ga saab ühendust võtta telefonil 800-562-1465 või sotsiaalmeedia kaudu.
Tundub, et proovite kätte saada Nespresso’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Nespresso tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Nespresso veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Nespresso esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Nespresso on maailma liider kohvikapslite, kohvimasinate ja tarvikute alal.
Nespresso on maailma liider kohvikapslite, kohvimasinate ja tarvikute alal.
Nespresso klienditeeninduse meeskond pakub järgmisi toe kanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi.
Saate NEéspresso`ga ühendust võtta helistades nende kõneliinile või jättes sõnumi ühele nende sotsiaalmeedia kontole.
Saate Nespresso`ga ühendust võtta täites ära vormi: https://www.nespresso.com/us/en/contact-us
Ei, Nespresso`l ei ole live vestluse tuge.
Kui eelistate kõnetuge, saate ühendust võtta nende abiliiniga: 800-562-1465
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.