SUMO pakub klienditeenindust e-posti ja sotsiaalmeedia kaudu, kuid reaalajas vestlus ja telefonitugi puuduvad. Klienditoega saab ühendust võtta e-posti teel aadressil help@sumo.com või sotsiaalmeedias.
Tundub, et proovite kätte saada SUMO’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud SUMO tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime SUMO veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust SUMO esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
SUMO edendab parimaid tooteid internetis, et aidata ettevõtjatel rohkem edu saavutada.
SUMO edendab parimaid tooteid internetis, et aidata ettevõtjatel rohkem edu saavutada.
SUMO klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-posti ja sotsiaalmeedia tugi.
SUMO'ga saab ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil.
Võite võtta ühendust nende klienditoega, kirjutades e-kirja aadressile help@sumo.com
Ei, SUMO ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
SUMO ei paku tuge kõne teel.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team