Twitter'i klienditeeninduse kontaktid puuduvad e-posti, reaalajavestluse ja telefonitoe kaudu. Kättesaadav on ainult teadmusbaas ja sotsiaalmeedia tugi. Täpsem info saadaval LiveAgent kataloogis.
Tundub, et proovite kätte saada Twitter’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Twitter tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Twitter veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Twitter esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Twitter klienditeeninduse agentidel kulub tavaliselt e-kirjadele vastamiseks 1 nädal .
Twitter reaalajavestluse agentidel kulub tavaliselt vastamiseks 1 nädal .
Twitter kõne esindajatel kulub tavaliselt vastuvõtmiseks 1 nädal .
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Twitter on tarkvara ja veebiteenuste ettevõte. Twitter on suhtlusvõrgustik, mis võimaldab teil hõlpsasti suhelda ja jagada teiste inimestega internetis.
Twitter'i klienditeenindus pakub järgmisi tugikanaleid: sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.
Saate Twitteri tugimeeskonnaga ühendust võtta jättes neile sõnumi ühele sotsiaalmeedia platvormile. Teise võimalusena võite kasutada nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteeninduslikku tuge.
Twitter ei paku tuge e-posti teel.
Ei, Twitter ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Twitter ei paku kliendituge telefoni teel.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.