Kas Teie tugiagendid ei suuda klientide päringutele õigeaegselt vastata? LiveAgenti klienditoe tarkvara abil saate oma toe reageerimiskiirust dramaatiliselt parandada.
Täiustatud funktsioonide ja funktsionaalsusega, nagu automatiseerimise reeglid, reaalajas vestluse vidin ja sisseehitatud CRM, saate ületada pakutava teenuse ja Teie klientide ootuste vahelise lõhe.
Ideaalsed reageerimiskiirused on kanaliti ja tööstusharus erinevad. Siiski peaksite püüdma kliendile võimalikult kiiresti vastata. Keskmine klient ootab järgmist:
E-post: 15 min – 1 h
Reaalajas vestlus: 2 min 40 sek
Kõnekeskus: 20 sek – 5 min
Sotsiaalmeedia: 1 h
Vastamiskiiruse suurendamine võib olla raske, eriti kui Teil on iga päev palju sissetulevaid klienditaotlusi. Parim lahendus?
Klienditoe tarkvara lihtsustab ja korraldab kõiki sissetulevaid klienditaotlusi vastavalt tähtsusele ja kanalile. Päringud mitmelt kanalilt (e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia, kõnekeskus) tsentraliseeritakse ühte universaalsesse postkasti, millele pääsevad turvaliselt juurde kõik Teie klienditoe meeskonnaliikmed.
66% klientidest väidab, et parim asi, mida ettevõte saab teha, on nende aja austamine. Tehke seda, reageerides oma klientidele kiiresti meie piletisüsteemi tarkvara abil.
Kiired vastused reaalajas suurendavad tulu ja müüki. 79% ettevõtetest ütles, et reaalajas vestluse rakendamine suurendas klientide lojaalsust, müüki ja tulusid.
Klientide muredele ja päringutele reageerimine tugevdab kiiresti usaldust ja klientide lojaalsust, mille tulemuseks on rohkem korduvaid oste ja rahulolu.
Jälgige oma kliendi probleemide lahendamise teekonda läbi erinevate kanalite, jäädes samasse hübriidpiletite voogu.
Säästke oma agentidel iga nädal kuni 15 tundi tööd, välistades vajaduse otsida klienditeavet ja varasemat suhtlust.
LiveAgenti help deski tarkvara uhkeldab kõige kiirema reaalajas vestluse vidinaga turul. Vestelge oma klientidega reaalajas, kasutage vestluseelseid vorme, võrguühenduseta vorme, reaalajas trükkimise vaadet ja palju muud.
LiveAgentiga on vastamiskiiruse suurendamine imelihtne.
Kõik mainimised, kommentaarid ja sõnumid saidilt Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram ja Viber teisendatakse automaatselt piletiteks ja lükatakse Teie universaalsesse postkasti.
Reageerimiskiiruse kasvatamine? Käkitegu!
Proovige meie piletisüsteemi ja vaadake ise!
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Suunake piletid automaatselt sobivatele agentidele ja osakondadele. Kasutage konserveeritud vastuseid, ajareegleid ja SLA-reegleid. Kõike seda ühe klienditoe piletisüsteemi tarkvaraga.
Pääsege ligi ja muutke kogu klientide teaver ühe klõpsuga, vastates samas klientide päringutele reaalajas.
LiveAgent integreerub enam kui 40 kolmanda osapoole rakendusega, nagu Braintree, Shopify või Mailchimp, välistades vajaduse erinevate kontode vahel vahetada.
LiveAgent on olnud 2020. aastal VKE-de poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.
Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.
Koos üle 180 funktsiooni, 40 integratsiooni ja lõputute kohandamise võimalustega, adapteerub meie klienditoe tarkvara hõlpsasti Teie ettevõtte vajadustega.
Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgenti kasutamist minutitega.
Hankige meie professionaalne klienditoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 30-päevasele tasuta prooviversioonile , et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.
Milleks oodata? Alustage vastamiskiiruse suurendamisega juba täna!
Most Popular
Tutvuge eskalatsiooni haldamise protsessiga, mis on klienditeeninduse oluline osa, tagades rahulolu ja kiire probleemide lahendamise. Avastage erinevad eskalatsioonitüübid ja õppige, kuidas kasutada klienditoe tarkvara tõhusaks eskalatsioonide haldamiseks. Alustage nüüd, et hoida oma kliente rahulolevana ja ettevõtet jätkusuutlikuna!
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Klienditoe tarkvara agentuuridele
Vähendage oluliselt oma tööülesannete koormust LiveAgenti tarkvaraga, mis on 2023. aastal enim hinnatud klienditoe tarkvara VKE-dele. Köitke oma klientide tähelepanu!
Öelge head aega aeglasele, kesisele tarkvarale ning tervitage LiveAgenti
LiveAgenti migreerimine on meie eelnevalt valmistatud pistikprogrammide abil imelihtne. Tarkvara on saadaval 43 erinevas keeles ja toetab keeleliselt kohandatavaid vidinaid.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team