Iseteenindus on klienditoe osas kiiresti kasvav esimene valik suure hulga tarbijate jaoks. Uuringud näitavad, et 2 tarbijat 3-st sooviks pigem ise vastuseid otsida kui klienditeenindajaga rääkida, muutes KKK-d kõige sagedamini kasutatavaks iseteeninduse võimaluseks.
LiveAgenti klienditoe ja KKK tarkvara abil saate oma klientidele anda võimaluse kiiresti, tõhusalt ja mugavalt vastuseid leida.
Kui mitu klienti pöörduvad ikka ja jälle Teie tugitiimi poole samade küsimustega, takistab see agente muude probleemide lahendamisel ja langetab nende tootlikkust. KKK (korduma kippuvad küsimused) tarkvara võimaldab ettevõtetel lahendada kõige tavalisemaid küsimusi, mida nad klientidelt regulaarselt oma toodete või teenuste kohta saavad, ja vähendab klienditoe meeskondade töökoormust. Tavaliselt on see osa keerukamast klienditoe platvormist.
KKK tarkvara pakub rohkem kui ühte viisi oma organisatsiooni teadmiste korrastamiseks, salvestamiseks ja klientidele kuvamiseks. See on kasulik nii klientidele kui ka agentidele. Siit näete kuidas:
KKK on Teie iseteeninduse funktsioonile tõhus täiendus, mis aitab vähendada klientide korduvate küsimuste arvu, andes Teie tugitiimile rohkem aega keerulistele probleemidele keskendumiseks.
Over 70% klientidest eelistavad klienditoega ühenduse võtmise asemel otsida oma küsimustele vastuseid ettevõtte veebisaidilt. KKK jaotis võimaldab neil seda kiiresti teha ja suurendab rahulolu.
KKK tarkvara võib parandada agentide tõhusust ja tootlikkust. Ehitage oma tugimeeskonnale sisemine teadmistebaas ja hoidke oluline teave ühes kohas hõlpsasti kättesaadavalt.
Seadistage põhjalik teadmusbaas koos korduma kippuvate küsimustega kõigest nelja sammuga, tavalistele kliendiküsimustele vastamiseks, 24/7 iseteeninduse toe pakkumiseks ja teie klientide aitamiseks.
Lihtsa, kuid võimsa sisseehitatud WYSIWYG redaktoriga saate hõlpsasti luua korralikult vormindatud sisu, mida saab korraldada artikliteks erinevatesse kategooriatesse. Lisage pilte ja muid visuaale, et muuta sisu köitvamaks ja hõlpsamini seeditavaks.
Muutke oma teadmusbaasi sisu veelgi kasulikumaks ja väärtuslikumaks, täiendades seda allalaaditavate manustega, mida Teie kliendid saavad oma arvutisse salvestada ja juurde pääseda, kui vaja.
Kategooriate loomisel ning artiklite lisamisel oma teadmistebaasi ja KKK-desse saate valida, kas sisu on kõigile klientidele avalikult kättesaadav ja juurdepääsetav või jääb sisemiseks ja nähtavaks ainult Teie tugimeeskonnale agendipaneelil.
Looge ühel LiveAgenti kontol piiramatu arv teadmistebaase ja KKK-sid erinevatele vaatajaskondadele, millel kõigil on oma ainulaadne kujundus, seaded ja sisu. See on väga mugav, kui haldate mitut ettevõtet, toodet, teenust või kaubamärki.
Lubage oma klientidel leida otsitavat teavet kiiresti ja vaevata otsinguvidina abil, mis genereerib automaatselt reaalajas soovitusi. Vidin soovitab sisestatud märksõnade põhjal Teie teadmistebaasist seotud sisu.
Veenduge, et Teie iseteenindusportaal oleks kooskõlas Teie ettevõtte identiteediga. Kohandage oma teadmistebaasi hõlpsasti teemaga, mis sobib kõige paremini Teie ettevõtte kuvandiga, logo, kaubamärgi värvide, päise või jaluse muudatustega, kohandatud CSS-i ja muuga.
KKK ja teadmistebaasi tarkvara on vaid osa meie keerukast mitmekanalilisest lahendusest, mis on varustatud 180 funktsiooniga. Parandage oma üldist klienditeeninduse strateegiat ja suurendage klientide rahulolu, kasutades kõiki LiveAgenti pakutavaid täiustatud funktsioone.
Nautige piletihalduse kõiki funktsioone, sealhulgas nutikat piletite marsruutimist, automatiseerimise reegleid, SLA-sid, piletite vastutuse haldamist, konserveeritud vastuseid, agentide koostöövahendeid, tugevaid aruandlusfunktsioone ja palju muud. Meie universaalse postkasti abil saate hõlpsasti hallata kogu oma mitmekanalilist kliendisuhtlust ühes kohas.
63% tarbijatest pöördub suurema tõenäosusega tagasi veebisaidile, mis pakub reaalajas vestluse tuge. LiveAgenti reaalajas vestluse tööriist pakub nii tavalisi kui ka täiustatud funktsioone – alates mitmetest vestluse jaotamise võimalustest, ennetavatest vestluskutsetest ja veebikülastajate jälgimisest kuni vestlusajaloo, sisevestluse ja reaalajas trükkimise vaateni.
Ehitage virtuaalne pilvepõhine kõnekeskus, integreerige ükskõik millise VoIP-teenuse pakkujaga ja võtke vastu kõnesid lauatelefonilt või otse oma veebisaidilt (nii kõne- kui ka videoteenused) ilma minutiliste lisatasudeta. Kujundage keerukad ja isikupärastatud IVR-puud, tehke piiramatuid kõnesalvestusi ja palju muud!
LiveAgent integreerub sujuvalt kõige populaarsemate sotsiaalmeedia kanalitega nagu Facebook, Twitter ja Instagram. Jälgige kõiki oma sotsiaalmeedia sõnumeid, kommentaare ja kaubamärgi maininguid, hallake neid ühelt juhtpaneelilt, ilma et oleks vaja mitut kontot käsitsi jälgida ega sisselogimisandmeid jagada.
90% tarbijatest ootavad, et brändid pakuksid iseteeninduseks veebiportaali. Lisaks teadmistebaasile ja KKK-dele saate oma iseteenindusvõimalusi laiendada kogukonna foorumiga, mis võimaldab Teie klientidel hõlpsalt tugipileteid esitada ja nende olekut jälgida otse Teie kliendiportaalist.
LiveAgent pakub 4 erinevat paketti – ilma lepinguteta ja täiesti läbipaistva, õiglase hinnakujundusega. Meie tasuliste pakettide sisse on ehitatud meie teadmistebaasi ja KKK-dega varustatud iseteenindusvõimalused. Valige oma ettevõttele kõige sobivam ja viige klienditeenindus järgmisele tasemele.
Most Popular
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Võimendage kliente teadmusbaasi tarkvaraga
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.