Kliendikaebuste haldussüsteemid aitavad ettevõtetel tõhusalt hallata klientide kaebusi mitmekanalilise toe ja automatiseerimise abil. LiveAgent pakub parimat hinna ja kvaliteedi suhet, hõlmates reaalajas vestlust, piletisüsteemi ja analüütilisi tööriistu.
Kliendikaebuste haldamine on iga ettevõtte äristrateegia lahutamatu osa. Kliendikaebuste haldussüsteemid (CCMS) on ametlikud protsessid klientide kaebuste vastuvõtmiseks, salvestamiseks ja lahendamiseks. CCMS-il on kolm peamist faasi: kaebuse kogumine, probleemi analüüsimine ja lahenduse rakendamine.
Selles artiklis käsitletakse valdkonna juhtivaid kliendikaebuste haldamise tarkvarasid ja vaadatakse, mis neid teistest eristab.
Kuidas kliendikaebuste haldussüsteemid töötavad?
Kliendikaebuste haldussüsteemid võimaldavad organisatsioonidel saada tagasisidet. Ettevõtted saavad seda kasutada probleemide lahendamiseks ja tulevaste kaebuste vähendamiseks. Lisaks saavad kasutajad otsida lahendusi teadmusbaasidest, et vastata oma küsimustele vahetult enne agendiga rääkimist.
Iga tarkvara kasutab erinevaid tööriistu tagasiside kogumiseks ja klientidega suhtlemiseks erinevate sotsiaalmeedia ja veebikanalite kaudu. Organisatsioonid suudavad kaebustega paremini toime tulla, kasutades mitmesuguseid mõõdikuid ja aruandeid, näiteks:
Kogutud andmed sisestatakse CRM süsteemi edaspidiseks analüüsiks, et parandada tulevast suhtlust kliendikaebustega tegelemisel.
Kuidas täpsemalt pakuvad kaebuste haldamise süsteemid kõrgemat kliendituge?
Klientide kaebuste haldamise süsteemide hindamisel peaks Teie meeskond olema hästi kursis Teie organisatsioonile kasulike põhikomponentidega.
Piletisüsteem võimaldab klienditeenindajatel tõhusaks päringutele vastamiseks kasutada üht liidest. Kui klienditeenindaja saab mis tahes kanali kaudu kaebuse, muudetakse see suhtlus piletiks. Agendid leiavad need piletid universaalsest postkastist, mis võimaldab klientidele kiiresti ja tõhusalt vastata. Seejärel saab piletid määrata agentidele ja käsitleda neid ka mitmes osakonnas. Piletisüsteem pakub suurepärast kasutuskogemust, korraldades kogu suhtlust ja parandades ülesannete haldamist.
Reaalajas vestluse tarkvara võimaldab teil probleemide korral klientidega otsekoheselt vestelda. Saate aidata oma klientidel probleeme kiiresti ja tõhusalt lahendada, kasutades automatiseerimise funtsioone, või ühendada nad õige tugiagendiga. Lisaks võimaldavad parimad kliendikaebuste haldussüsteemid aidata kliente reaalajas teksti-, video- ja helivestluse kaudu. Reaalajas vestlus on üks sagedasemaid kanaleid klientide kaebuste jälgimiseks, tagasiside haldamiseks ja kvaliteedi tagamiseks.
Kliendikaebuste haldamise tarkvara võimaldab teie meeskonnal vajaduse korral aidata kliente kõnekeskuse kaudu. Kõned jagatakse saadaolevatele agentidele kohe, kui nad saabuvad. Kui teil pole kõnekeskust, ei saa te sissetulevaid kõnesid vastu võtta ega töötajaid nõuetekohaselt rakendada.
Kaebuste haldussüsteemide sotsiaalmeedia haldamise komponent kogub klientide kaebusi erinevatest sotsiaalmeedia kanalitest. Turundajad ja tugimeeskonnad saavad seda teavet kasutada kaebuste haldamise parandamiseks ja teie digitaalse kohaloleku parandamiseks.
Kliendiportaalid võimaldavad teil luua oma klientidele struktureeritud ja informatiivse portaale. Need portaalid võimaldavad teil oma klientidega teavet jagada ja vastata kaebustele. Kui loote kogukonna foorumid, teabeandmebaasi või KKK jaotise, kulutavad kliendid vähem aega agentidega vestlemiseks.
Teie teadmusbaas on teie kliendiportaali lahutamatu osa, pakkudes klientidele igal ajal lihtsat juurdepääsu vajalikule teabele. Parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab teil pidada mitut teadmusbaasi, et hallata kliendikaebusi veelgi tõhusamalt.
Tõhus kliendikaebuste haldamise süsteem koosneb järgmistestpõhifunktsioonidest:
Rakendades tõhusat kaebuste haldamise süsteemi, saate kõige kiiremini ära kasutada klientide kaebusi. Kliendikaebuste haldamise tarkvara peaks sisaldama järgmisi funktsioone:
Ajatempel lisamine suudab salvestada täpse aja, millal kaebuse esitaja organisatsiooniga ühendust võtab ja vastuse saab. Sellest võib abi olla ka juriidilistes asjades. Ajatempleid on kahte peamist tüüpi: digitaalne ja analoog.
Ülesannete eskaleerimine kliendikaebuste haldussüsteemis annab võimaluse kaebuste prioriteetsuse suurendamiseks. Eskaleerumine võib toimuda meeskonnapõhises keskkonnas, kus enamik või kõiki probleeme lahendavad mitu inimest. Lihtne näide on paketi tellinud kasutaja telefonikõnele kõrgema prioriteedi määramine pika järjekorra korral.
Klientide kaebuste haldamise tarkvara palub klientidel kaebuse esitamisel esitada kindla teabe. See võib sisaldada nende nime, telefoninumbrit, e-posti aadressi ja probleemi kirjeldust, mis võimaldab ettevõtetel kliendiga ühendust võtta ja kaebusi kiiresti lahendada, hankides samal ajal asjakohaseid andmeid. Nii tagate sujuva kliendikogemuse, rahuldate kliente ja tagab parema teeninduskvaliteedi juhtimise.
Tõhus süsteem teavitab kõiki asjakohaseid töötajaid ja juhte uuest kaebusest kohe, kui süsteem selle logib. Need teatised hõlmavad järgmist:
Need teatised tagavad õigete esindajate kaasamise ja vastutavad osapooled ei saa oma kohustusi eirata.
Automaatsed meiliteavitused säästavad aega ja tagavad kaebuste kiire lahendamise. Näiteks võib kliendi kaebuse saamisel tulla automaatne teavitus, et keegi saaks selle kohe üle vaadata.
Saate lisada oma iseteenindusportaali automaatseid funktsioone. Näiteks suudab iseteenindusportaal kiirest kliendikaebusi vastu võtta, pakkudes klientidele ärakuulamise tunnet. Lisaks võivad kaebuste haldamiseks ja jälgimiseks olevad kliendirahulolu tööriistad suurendada klientide lojaalsust ja tuua kaasa ka muid eeliseid.
Hübriidpiletid sisaldavad kõiki traditsioonilisi pileti ID-sid, sealhulgas teie kliendi kaebust ja olulist teavet. See süsteem võimaldab salvestada ka kliendisuhtlust pileti ID alla. Agent on probleemist teadlik sõltumata kliendi kasutatavast suhtluskanalist.
Kliendikaebuste haldamise süsteemide kasutamine oma ettevõttes võimaldab teie agentidel näha koheselt kaebuse esitanud kliendi kliendi üksikasju. Teie klientide ülevaade annab teile konteksti kaebuste kiireks lahendamiseks.
Peaksite uurima, milliseid kaebuste haldamise süsteeme teised teie tööstuse ettevõtted kasutavad. Kui olete oma konkurentide protsessist aru saanud, on aeg mõelda oma vajadustele. Vajate tarkvara, mis on paindlik, pakub suurepärast kasutuskogemust ja mida saab vastavalt saadud kaebustele muuta.
Kliendikaebuste haldamise süsteemi valimisel peate olema teadlik tarkvara kohustustest. Võtate oma kohustuseks makseplaani, mis reeglina võtab tasu iga agendi kohta kuus, seda sõltuvalt teenuse tasemest ja ettevõtte suurusest. Mõned süsteemid, nagu LiveAgent, võimaldavad teil pühenduda aastaplaanile.
Ettevõtted peavad klientide kaebuste haldamise süsteemi valimisel arvestama hinnamudelitega. Enamik klientide kaebuste haldamise süsteeme pakub teile mitmeid teenusetasemeid, et valida teie vajadustele ja eelarvele vastavad funktsioonid. Teie hinna määravad teie valitud teenused ja kasutatavate agentide arv.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
Kliendikaebuste haldamise süsteemi valides soovite tagada, et teie meeskond saaks kliente kiiresti kommunikatiivsete tööriistade kaudu aidata. Kliendikaebuste haldussüsteem ööpäevaringse toe ja vestlusega on kasulik, eriti kui Teil on suur või kauge meeskond, kes töötab erinevates ajavööndites.
Veenduge, et teie kliedikaebuste ja teenusekvaliteedi haldussüsteem pakuks klientidele mitu võimalust teiega kontakteerumiseks. Olgu selleks e-post, reaalajas vestlus, telefon või muu. Kliendikaebuste haldussüsteem peaks võimaldama rahulolematutel klientidel teiega kiiresti ühendust võtta.
Peaksite suutma juhtida mis tahes suurusega klientide kaebuste haldamise meeskonda kõikjal maailmas. Olenemata Teie ettevõtte praegusest suurusest, soovite valida tarkvara, mis vastab Teie ettevõtte praegustele ja tulevastele vajadustele. Valides süsteemi, mis võimaldab Teil oma igakuist tellimust suurendada või vähendada, et saaksite kohandada oma äri aeglaseks või kiireks ajaks.
Olgu selleks VoIP teenuse pakkuja või klientidega vestlemine, peate valima kliendikaebuste haldussüsteemi, mis võimaldab koostööd. Omnikanalilist tarkvara kasutades saate töötajate ja klientide koostöö tõhusust veelgi tõsta.
Oma ettevõtte jaoks parima kliendikaebuste haldussüsteemi valimiseks peate teadma oma tarkvara piiranguid. Näiteks kaaluge oma olemasoleva personali suurust ja valige tarkvara, mis teie kliente kõige paremini teenindab, olgu selleks siis kontaktkanalid, sissetulevad kõned, videotugi või tekstivestlus. Lisaks veenduge, et teie kõnekeskuse tarkvara ei piiraks teie äritavasid ega kõnede kvaliteedijuhtimist.
Kliendikaebuste haldamise süsteemi valimisel on oluline enne selle valimist tarkvaraga tutvuda. Parim on seda teha demoga, mis näitab teile, kuidas tarkvara töötab ja eesmärke saavutada aitab. Teie meeskond saab sel hetkel tarkvara kohta küsimusi esitada, mis annab teile eelise tutvuda oma kliendikaebuste haldussüsteemiga enne selle ostmist. Enne ostu sooritamist veenduge, et see vastaks teie klienditeeninduse vajadustele.
Klienditeenindusega kursis olemine pole lihtne ülesanne. Sellegipoolest saate LiveAgenti demoversiooni kasutades omal nahal kogeda laia valikut täiustatud funktsioone ja neid proovida. Kindlasti tuleb märkida, et demod on vaid süsteemi toimimise demonstratsioon ja ei midagi muud. Demod võimaldavad siiski näha tarkvara sisemist tööd.
Looking for the right CCM software?
LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
LiveAgent on parim kliendikaebuste haldussüsteem ja kõige usaldusväärsem lahendus kasutajate tagasiside saamiseks, kuna:
Teised konkurendid, nagu Zendesk, pakuvad kasutajatele sarnaseid funktsioone erinevate makseplaanidega. Lisaks sünkroonitakse Apptivo mobiilisõbralik liides Teie telefoni teiste rakendustega, nii et Te ei pea paroole uuesti sisestama.
Apptivo kasutajate arvustuste haldusprotsess on väga sarnane LiveAgenti omaga, kuid ei keskendu kasutajate tagasisidele. Lisaks ei sisalda Apptivo kasutajasõbralikke funktsioone, nagu vestluse integreerimine või tõukemärguanded, nagu on LiveAgentil. Teine konkurent TeamSupport pakub meeskondadele ja ettevõtetele täisteenust. See ettevõte rakendab üle 200 arvustuse haldusprotsessi. Süsteem pole aga nii kasutajasõbralik kui muud võimalused.
Enamiku ettevõtete prioriteet number üks on pakkuda suurepärast klienditeenindust. Seda on ikka ja jälle tõestatud. Erakordne klientide kaebuste haldamine toob kaasa müügiprotsesside kvaliteedi tõusu, brändilojaalsust ja positiivset suusõnalist levitamist. Klientide kaebuste parimaks käsitlemiseks vajate parimat kliendikaebuste süsteemi.
Kliendikaebuste haldussüsteem kasutab kaebuste analüüsimiseks ja andmete kogumiseks analüütilisi tööriistu. Positiivsed ja negatiivsed arvustused annavad ülevaate klientide käitumisest, et parandada tulevast suhtlust.
Kliendikaebuste haldamise süsteemi rakendamine on kiire ja lihtne ning võib teie klienditeeninduse reageerimist drastiliselt parandada. Sellise süsteemi loomine ei nõua palju aega ega raha, kuna selle saab kujundada teie praeguste süsteemide ja ressursside põhjal. Kui olete kliendikaebuste haldamise süsteemi juurutanud, on õppimise haldamine ülioluline. Peate oma meeskonda koolitama, et võtta süsteemist maksimum ja tagada parim teenusekvaliteedi juhtimine. Võimalik, et peate mõnda tarkvara uuendama ja maksma igakuist kasutustasu agendi kohta, seega olge valmis investeeringuteks.
Kliendikaebuste haldussüsteemide hinnaklass on erinev. Mõned haldussüsteemid pakuvad tasuta versioone või tasuta prooviversioone ning neil on erinevad makseplaanid. Kulud on tarkvarati erinevad, kuid tavaliselt, mida rohkem agente Teil on, seda parema hinna saate tõenäoliselt agendi kohta makstavale hinnale.
Et Teie väike, keskmine või suur ettevõte saaks klientide kaebustega kõige paremini hakkama, oleme koostanud nimekirja 20 parimast klienditoe haldussüsteemist. Kindlasti on saadaval valik Teie klientide kaebuste haldamise vajaduste rahuldamiseks koos erinevate funktsioonide, eeliste, varjukülgede ja hinnavalikutega.
LiveAgent on suurepärane klientide kaebuste haldamise süsteem ja palju muud, mis annab Teie meeskonnale klientidega ühenduse loomiseks ja klientidega suhtlemise parandamiseks vajalikud tööriistad.
LiveAgenti tarkvara võib aidata väikesi, keskmisi või suuri ettevõtteid kõigi klientide kaebuste lahendamisel. Selle põhjuseks on võime kiiresti suhelda klientidega, kasutades mitmekanalilist tuge ning hinnates samal ajal oma meeskonna edusamme analüütika abil. Lisaks integreerub LiveAgent paljude Voice over Internet Protocol pakkujatega ja nad omavad ka turu parimat vestlusvidinat.
LiveAgent on üks ainukesi tarkvarasid, mis pakub lisaks tasuta prooviversioonile ka piiratud funktsioonidega tasuta versiooni. LiveAgent pakub mitmeid teenusetasemeid ja hindu, sealhulgas 9, 29 ja 49 dollarit kuus. LiveAgenti tasuta prooviperioodi jaoks pole krediitkaarti vaja.
Apptivo sõnul tõstab nende tarkvara kaebuste haldamise kaudu klientide rahulolu. Lisaks erineb see muust pilvepõhisest tarkvarast oma müügivihje püüdmise tööriista ja veebist müügivihjeks vormi tõttu.
Apptivo erineb teistest süsteemidest, kuna see on väga kohandatav ja võimaldab Teil valida oma ettevõttele sobivaid funktsioone madalamatel pakettide tasemel. Lisaks ühildub Apptivo Google’iga, muutes Apptivo mugavaks valikuks väikeettevõtetele, kes soovivad kohandamisega hallata klientide kaebusi.
Apptivo pakub oma tarkvara tasuta versiooni piiratud funktsioonidega. Apptivo hinnaplaanid algavad 10 dollarist kasutaja kohta kuus, et pääseda juurde nende tootefunktsioonidele. Apptivol on tarkvara tasuta prooviversioon, kui soovite enne ostmist proovida kõiki nende kliendikaebuste haldamise funktsioone.
TeamSupport on tarkvara, mis aitab ettevõtetel ja teistel organisatsioonidel hallata ja lahendada klientide kaebusi juurdepääsetavuse, tagasiside haldamise ja kaebuste käsitlemise toodete komplektiga.
TeamSupporti kaebuste haldamise tarkvara on soovitatav B2B klienditeeninduse ettevõtetele. Nende suur aruannete valik eristab neid teistest süsteemidest. TeamSupportiga saavad kliendid lihtsalt tagasisidet otse süsteemi saata või kasutada kolmandate osapoolte tööriistu.
TeamSupport 50 ja 69 dollarilist valikud kasutaja kohta, pakkudes erinevaid funktsioone. Kahjuks pole TeamSupportil oma süsteemi tasuta versiooni, küll aga on tasuta prooviversioon.
Ettevõtted kasutavad Freshservice’i kaebuste haldamise tarkvara klientide kaebuste tõhusaks analüüsimiseks, aruandmiseks ja lahendamiseks. Samuti on olemas mobiilirakendus, mida agendid saavad liikvel olles kaebuste haldamiseks kasutada.
Freshservice paistab silma selle poolest, et keskendub erinevate organisatsioonide IT kasutajatoe vajaduste haldamisele. Erinevate IT-haldusfunktsioonide abil suudab Freshservice integreeruda mis tahes suurusega ettevõttega.
Freshservice pakub 21-päevast tasuta prooviperioodi. Saadaval on 19, 49, 79 ja 99 dollarine igakuine valik, võimalusega osta aastaplaan. Kõigi saadaolevate funktsioonide kasutamiseks peate hankima kõrgema hinnaga paketi. Siiski annab Freshservice võimaluse lisada täiendavaid agente hinnaga 0,20 dollarit agendi kohta kuus. Freshservice ei paku tasuta versiooni.
Zendesk on kliendikaebuste haldussüsteem, mis võimaldab ettevõtetel jälgida klientide kaebusi ja neile vastata ning nad väidavad, et on sellel turul üks juhtivaid võimalusi.
Zendeski kaebuste haldamise süsteem on loodud selleks, et aidata ettevõtetel kasvades paindlikuks jääda. Zendesk võimaldab organisatsioonidel hõlpsasti klientidega ühendust võtta, probleeme tuvastada ja neid võimalikult kiiresti lahendada. Lisaks integreerub Zendesk kliendi äritegevuses muude oluliste teenustega, nagu turunduse automatiseerimise teenused.
Zendesk pakub mitmesuguseid tarkvarafunktsioone ja teenusetasemeid. Olemas on 19, 49, 79 ja 99 dollarine pakett. Zendesk pakub oma kliendikaebuste haldussüsteemi tasuta prooviversiooni. Zendeski tasuta versiooni pole aga olemas ja Teie vajadustele vastava hinnapakkumise saamiseks peate nendega ühendust võtma.
Hind võib olla võtmeteguriks kliendikaebuste haldamise süsteemi valimisel. Kuigi Zendesk pakub erinevaid funktsioone ja teenusetasemeid erinevatel hinnapunktidel, võib eelarvesõbralikumat valikut otsivatel ettevõtetel olla kasulik uurida mõnda muud head Zendeski alternatiivi.
Avochato kliendikaebuste haldamise tarkvara võimaldab Teil registreerida, uurida klientide kaebusi ja rakendada erinevaid meetmeid. See tarkvara on loodud kasutajauuringute põhjal, rõhutades, kuidas kliendid oma programme kasutavad.
Avochato’l pole programmeerimisnõudeid ja seda saavad kasutada erineva suurusega meeskonnad. Avochato on soovitatav neile, kes soovivad jõuda klientideni tekstisõnumite abil. Avochato’t saavad kasutada mitmed teksti kasutavad ettevõtted, nagu kinnisvaramaaklerid, e-kaubandus, kindlustusagendid ja automüüjad.
Avochatol on erinevad hinnatasemed, mis pakuvad erinevaid funktsioone. Tarkvara tasuta versiooni ei ole, kuid süsteemil on 14-päevane tasuta prooviversioon. Lisaks on 19 ja 35 dollarine versioon. Rohkem kui kümne kasutajaga konto puhul peate pakkumise saamiseks Avochatoga otse ühendust võtma.
Happyfox on kaebuste haldamise süsteem organisatsioonidele klienditeeninduse parandamise eesmärgil.
Võrreldes konkurentidega muudavad Happyfoxi hõlpsasti kasutatavad ja integreeritud piletisüstgeemi funktsioonid platvormideülese haldamise lihtsaks.
Happyfox pakub erinevaid teenusetasemeid ja -võimalusi. Kuigi Happyfox pakub oma tarkvara tasuta prooviversiooni, ei paku nad tasuta kasutatavat versiooni. Kõigi teenuste hinnapakkumise saamiseks peate Happyfoxiga otse ühendust võtma.
Freshdesk on kaebuste haldamise süsteem, mis võimaldab ettevõtetel jälgida, vastata ja lahendada klientide probleeme. Lisaks on Freshdeski kliendiportaalil hulgaliselt sotsiaalmeedia ühenduvust, mis võimaldab sujuvat üleminekut probleemilt kaebusele.
Freshdeski saavad kasutada igas suuruses ettevõtted. Selle tugevad funktsioonid ja erinevad hinnaplaanid pakuvad võimalusi iga ettevõtte jaoks. Freshdeski eristavad taskukohased hinnasildid, tehisintellekt ja vestlusrobot. Lisaks, kuna Freshdesk töötab kõigis mobiilseadmetes, pääsevad klienditeenindusmeeskonnad sellele juurde kõikjal ja igal ajal.
Freshdeski hind peegeldub ühe agendi kohta kuus ja valida on nelja plaani vahel: tasuta pakett, 18, 47 ja 83 dollarine pakett. Igal paketil on oma piirangud v.a. kõige kallimal. Sellegipoolest säästate raha, kui maksate terve aasta korraga. Freshdesk pakub tasuta prooviversiooni, mis näitab Teile kõiki süsteemi funktsioone.
Front on kaebuste haldamise süsteem, mis aitab ettevõtetel oma klientide kaebusi jälgida. Front kasutab analüütikat, et leida levinud probleemsed valdkonnad ja muuta klientidel konkreetsete probleemide korral abi palumise lihtsaks.
Front pakub klientidele hõlpsasti kasutatavat klienditoe stiilis liidest, mis eristab seda teistest valikutest. Front on soovitatav kaebuste haldamiseks väikestes ja keskmise suurusega ettevõtetes. Kuigi Front sobib suurepäraselt igasuguse suurusega ettevõtete kaebuste haldamiseks, on seda keerulisem kasutada suuremates ettevõtetes.
Front pakub kolme hinnaplaani, millest igaühel on erinevad funktsioonid: 19 ja 49 dollarit kuus ühe agendi kohta. Konto eest saate maksta igaaastaselt ja kui olete huvitatud parimast plaanist, peate pakkumise saamiseks nendega otse ühendust võtma.
Zoho Desk võimaldab igal ettevõttel või kaubamärgil tõhusalt hallata klientide kaebusi, kasutades vestlusrakendusi, kõnekeskuse salvestusi, kasutajatoe pileteid ja palju muud ühelt platvormilt.
Zoho Desk on soovitatav väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Selle kaebuste haldamise funktsioonid on kasulikud tööstusharudes, mis tegelevad suure hulga klienditeeninduse taotlustega, nagu jaemüük või hotellindus. Zoho Desk eristub teistest probleemide jälgimise tarkvara tõttu.
Zoho Deskil on neli teenusetaset, piiratud funktsioonidega tasuta versioon, 14, 23 ja 40 dollarine pakett kuus agendi kohta. Samuti on saadaval 15-päevane tasuta prooviversioon.
GetMoreReviews on parim tööriist autentsete arvustuste loomiseks veebis, kasutades kliendikaebuste haldussüsteemi. Lisaks on sellel funktsioonid, mis aitavad agentidel kaebusi esitada.
GetMoreReviews võib aidata igal väikesel ja suurel ettevõttel arvustusi koostada, seega on see soovitatav ettevõtetele, kes soovivad koostada 5 tärniseid arvustusi. See sisaldab ka klientide kaebuste haldamise funktsioone.
Pärast 14-päevast tasuta prooviperioodi võtab GetMoreReviews 99 dollarit kuus. Selle hinnaplaani osana on ka tasuta seadistamine ja kohandamine. Kuna lepingut pole, võite selle igal ajal tühistada.
Qualtrics CustomerXM on kaebuste haldamise tarkvara, mis annab tarbijatele kaebuste lahendamise protsessides sõna. Kaebuste haldamise tehnoloogia pakub klientidele sujuvat võimalust esitada kaebusi väga erinevates vormingutes, sealhulgas sotsiaalmeediakanalites ja traditsioonilistes kaebuste kanalites, nagu telefon ja e-kiri.
Qualtrics CustomerXM toob kogenud klienditeenindusplatvormid tööstusharudesse, mis soovivad käsitleda kaebusi tugeva tarkvara abil. Kuigi Qualtrics CustomerXMi saavad kasutada iga suurusega ettevõtted, soovitatakse seda kasutada keskmistes ja suurtes ettevõtetes. Oma hinna ja funktsioonide tõttu võivad väiksemad ettevõtted leida paremaid valikuid.
Intuitiivne armatuurlaud, mis lihtsustab kaebuste kogumist, et kliendid saaksid sujuvalt tagasisidet anda mis tahes kanali kaudu.
Kogutud andmeid kasutatakse kaebuste kogumise lihtsustamiseks, et kliendid saaksid sujuvalt tagasisidet anda mis tahes kanali kaudu.
Kaebuste iseteenindusportaal võimaldab klientidel probleeme ise lahendada.
Jäädvustage sujuvalt kaebusi mis tahes kanalist – vestlusest, sotsiaalmeediast, e-postist või telefonist.
Mõõtke kaebuste rahulolu soovitusindeksi, uuringute, küsitluste ja küsimustike abil.
Qualtrics CustomerXM pole mõeldud kõikidele ettevõtetele, kuna tarkvara on saadaval aastaplaani alusel, mis algab 1500 dollarist aastas. Lisaks on Qualtrics CustomerXM-il rangelt piiratud funktsioonidega tasuta versioon ja tasuta prooviversioon.
Issuetrak on kaebuste haldamise tarkvara, mis jälgib klientide kaebuste andmeid, et aidata ettevõtetel oma toodet või teenust täiustada. Kaebuste haldussüsteem Issuetrak pakub ettevõtetele kaebuste portaali ja kaebuste jagamise tööriistu, võimaldades neid kiiresti ja tõhusalt jälgida ning lahendada.
Issuetraki soovitatakse peaaegu igas suuruses ettevõttele, kuid see on spetsiaalselt kohandatud agiilsetele meeskondadele. Issuetrak võib aidata paljude klientide kaebuste lahendamisel, kuid nende eriala on analüütika. Juhid saavad jälgida kaebusi mitmel turul ja määrata need vastavasse osakonda.
Olemas on tasuta kasutatav konto, millel võib olla piiramatu arv kasutajaid. Lisaks pakub süsteem tasuta prooviperioodi ja plaanid algavad 59 dollarist kuus. Täpsema hinnapakkumise saamiseks peate siiski võtma ühendust klienditoega.
Desk360 kaebuste haldussüsteem automatiseerib kaebuste registreerimise protsessi. Selle olekuaruannete genereerimise funktsioon on loodud ettevõtete ja nende klientide kaebuste olekuaruannete loomiseks reaalajas. Ettevõtted pääsevad kaebuse üksikasjadele, ajaloole ja kaebustega seotud toimingutele juurde vaid ühe klõpsuga.
Desk360 pakub mitmekanalilist tuge kümnes erinevas kanalis. Desk360 on soovitatav ettevõtetele, kes soovivad kasutada automaatset kaebuste aruannete genereerimist, mis võimaldab Teil kontrollida klientide kaebuste olekut reaalajas. See muudab Desk360 sobivaks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad klientide kaebusi sujuvamaks muuta.
Desk360 hinnakujundus on erinev, kuid pakub piiratud funktsioonidega tasuta versiooni, enamiku osadega 24 dollarist versiooni ja nende parimat plaani. Peate otse Desk360-ga ühendust võtma, et saada teavet nende lõppeesmärgi kohta.
Kliendikaebuste haldussüsteem Helpdesk on arvutiprogramm, mis võimaldab tehnikutel hallata klientide kaebusi ja koostada neist aruandeid . Lisaks koordineerib kasutajatoe rakendus teiste meetoditega, nagu telefoni- või meiliserverid, tagamaks, et kogu teave iga kaebuse kohta on õigesti salvestatud.
HelpDesk töötab hästi klientide kaebuste haldamise süsteemina, mis võimaldab meeskondadel koostööd teha. Suured organisatsioonid kasutavad seda tarkvara klientide päringute, kaebuste ja tagasiside jälgimiseks. Kliendiprobleemide lahendamine ettevõttesiseselt vähendab kulusid ja suurendab klientide rahulolu.
Otsitav teadmusbaas/KKK-d, mida saab indekseerida ja otsida märksõnade või fraaside järgi.
Eelmääratletud ja kohandatavad klienditoe piletite vormid, mis koguvad ja salvestavad olulist klienditeavet.
Tõhusad töövood juhivad kliendisuhtluse protsessi.
Eelmääratletud ja kohandatavad klienditoe piletivormid, et jäädvustada olulisi kliendiandmeid, nagu kontaktteave, kliendi ID ja probleemi kirjeldus.
Hinnapakkumise saamiseks peate otse ühendust võtma Helpdeskiga ja nad pakuvad tarkvara tasuta prooviversiooni.
Bitrix24 on pilvepõhine kliendikaebuste haldussüsteem, mis pakub organiseeritud ja tõhusaid viise klientide kaebuste käsitlemiseks. Kasutajatugi lubab kasutajatel salvestada kliendikaebusi või küsimusi, et luua kohandatud piletivälju, kategooriaid, vaateid ning võimaldab kogu ettevõtte jälgimist ühe portaali kaudu.
Bitrix24 sobib kõige paremini väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes vajavad klientide kaebuste haldamise süsteemi, mis võimaldab teie meeskonnal tõhusamalt kaebusi organiseeritud lähenemisviisiga kiiresti käsitleda.
Saadaval on 30-päevane tasuta prooviperiood ja tasuta pakett. Lisaks on olemas 49 dollarine, 99 dollarine ja 199 dollarine pakett ning kohapealse võimalusena on ettevõtete jaoks 2990 ja 24 990 dollarine valik.
i-Sight aitab ettevõtetel tuvastada nende tegevust takistavate probleemide algpõhjused. Tarkvara saab kasutada suuremate klienditeeninduse probleemide uurimiseks, nagu seadmete rikked, tööjõuprobleemid, arveldusvaidlused ja palju muud.
i-Sight on loodud erinevatest allikatest pärit andmete suunamiseks kesksesse andmebaasi edasiseks analüüsimiseks. Andmete analüüsile keskendumise tõttu on see tarkvara hea väiksematele ettevõtetele, kes soovivad kasvada ja tuvastada klientidega suhtlemise suundumusi.
Selle toote hinnapakkumise teabe saamiseks peate võtma ühendust i-sightiga.
Wowdesk on klienditeeninduse haldustarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada kliendisuhteid, pakkudes klientidele tõhusat ja asjatundlikku abi.
Wowdesk on soovitatav kasvavatele ettevõtetele, kes haldavad keerulisi kliendisuhteid mitme kontaktikanali kaudu, nagu telefon, e-post, vestlus või sotsiaalmeedia. Wowdeski kasutatakse kõigis sektorites, alates jaemüügist kuni tervishoiuni.
Kliendikaebuste jälgimine võimaldab Teie meeskonnal jälgida kaebusi mitmes osakonnas.
Teie ettevõtte jaoks kohandatav kaubamärk.
Probleemide auditeerimise ja vormihalduse lahendused.
Automaatne kõnede suunamine kõnekeskuse sujuvamaks muutmiseks.
Kõnekeskuse haldus, et hallata hõlpsalt kaug- ja ettevõttesiseseid meeskondi.
Wowdeskil on nii tasuta versioon kui ka tasuta prooviversioon. Ühe agendi kohta kuus on võimalus valida 6, 30 ja 60 dollarine pakett.
JIRA Service Desk on suurepärane lahendus klientide probleemide, murede ja taotluste ühes kohas jälgimiseks. Võimsate funktsioonidega, nagu kohandatud töövood, paindlikud aruanded, integreeritud teadmusbaasi artiklid ja aja jälgimise võimalused.
JIRA Service Management töötati välja probleemide jälgimise, aruandluse ja tugiteenuste osutamiseks, et teeninduspunktid saaksid kiiresti ülesandeid täita. Seda soovitatakse väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Kuni kolmele agendile on saadaval tasuta prooviversioon ja piiratud funktsioonidega tasuta tarkvara. 20 dollarit kuus pakett võimaldab kuni 4–15 agenti ja 40-dollarine versioon 16+ agenti.
Salesforce Service Cloud on ettevõtte pilvepõhine klienditeeninduse tarkvaraplatvorm. See annab ettevõtetele võimaluse pakkuda diferentseeritud, üks-ühele klienditeenindust telefoni, e-posti, vestluse, veebi- ja suhtluskanalite kaudu.
Salesforce väidab, et organisatsioonid on esimesed, kes kasutavad klientidega suhtlemiseks andmete kogumist ja reaalajas analüüsi. Lisaks võimaldab tarkvara Teil pakkuda kohandatud klienditeenindust reaalajas.
Salesforce Service Cloudil on tasuta prooviversioon, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
Kui hindate kliendikaebuste haldamise tarkvara vastavalt oma ettevõtte vajadustele, soovite kindlasti teada saada, millised funktsioonid aitavad Teil klientide kaebusi lahendada. Järgmisena näete meie valikuid parimatest kliendikaebuste haldamise tarkvaradest turul ja mis võiksid neist teha Teie ettevõtte jaoks ideaalsed lahendused.
LiveAgenti jõud tuleneb tugevast klienditeenindusportaalist, mis kasutab ära mitmeid tööriistu. See sisaldab responsiivset vestlusvidinat, mis võimaldab klientidel kiiresti tugipersonaliga vestelda. LiveAgent pakub täielikku kõnekeskuse funktsionaalsust, mis võimaldab Teie klienditeenindusmeeskondadel kasutada Interneti-protokolli (VoIP) kõnet. Lisaks on LiveAgent ainus tarkvara, mis sisaldab piiramatult kõnesalvestusi. LiveAgenti piletisüsteemi funktsioon sorteerib Teie klienditeeninduse suhtlused automaatselt üksikasjalikult täidetud piletiteks. Pileteid saab kiiresti sorteerida ja õigetesse osakondadesse saata. Hübriidse piletisüsteemiga, mis kasutab mitme kanali tuge, saab Teie meeskond suhelda klientidega erinevate kanalite kaudu, kasutades vaid ühte tarkvara.
Avochato on kliendikaebuste haldamise tarkvara, mis on loodud klienditeeninduse probleemide haldamiseks võrgus. Avochato abil saate käsitleda klientide kaebusi ühes süsteemis alates nende kättesaamisest kuni lahendamiseni. Avochato integreerub populaarsete kliendisuhete haldussüsteemidega ja pakub funktsioone, mis aitavad teil hoida oma kliente rahul, hallates nende muresid kiiresti ja tõhusalt. Lisaks eristab Avochato end muust turul olevast tarkvarast, võimaldades SMS-tekstide saatmiseks suures mahus kohandatavaid sõnumeid.
Zendeski saab installida kliendi serveritesse, välistades vajaduse täiskohaga klienditeenindaja järele. Zendesk vajab haldamiseks väga vähe riistvara või tehnilisi teadmisi, eristades end seega konkurentidest. Zendesk võib aidata igas suuruses ettevõtteid, eriti neid, mis on aktiivselt kasvavad.
Zoho Desk on kliendikaebuste haldamise tarkvara, mis on loodud klienditeenindust silmas pidades. See annab klienditeenindajatele lihtsa võimaluse pääseda juurde klienditeabele, vaadata kliendi ajalugu, eelmisi vestlusi ja palju muud. ZohoDesk võimaldab klienditeenindusmeeskondadel pakkuda paremat tuge, muutes kogu kliendikogemuse sujuvamaks alates pileti esitamise hetkest kuni selle lahendamiseni.
Freshdeski kliendikaebuste haldamise tarkvara on ettevõtetele intelligentne valik oma klienditeenindusvõimaluste laiendamiseks. See on tõhus viis suurepärase klienditeeninduse pakkumiseks ilma ööpäevaringse klienditeenindusmeeskonnata. See tähendab, et klientide kaebustele vastamise koorem ei lange olemasolevatele töötajatele – eristades Freshdeski teistest konkurentidest.
Jah! Kliendikaebuste haldussüsteemi prooviversioon võimaldab kasutada kõiki funktsioone ja funktsionaalsusi. Siiski piirab see Teie tööd pärast selle kindlaksmääratud perioodi möödumist, välja arvatud juhul, kui toote ostate. Tasuta prooviversioonid aitavad Teil mõista tarkvara olemust ja kõiki selle funktsioone. Lisaks võimaldab see näha, kuidas kliendikaebuste haldussüsteem Teie meeskonnaga toimib.
Turul on lugematu arv kliendikaebuste haldussüsteeme, kuid LiveAgenti funktsioonid on neist kõigist tugevamad. LiveAgent pakub veebiettevõtetele kõikehõlmavat klienditeenindustarkvara, et hallata agente ja kliente paremini, kasutades analüütikat, võimaldades Teie meeskonnal hallata Teie ettevõtte kontakte, ülesandeid, vestlusi ja kaebusi – kõike ühest kohast. Lisaks saab LiveAgenti kasutada mis tahes vestlusteenuse pakkujaga, nagu Google Talk või Facebook Messenger, samuti on see mobiilile optimeeritud, et agendid saaksid vastata või hallata klientide kaebusi mobiilseadmetest.
LiveAgent pakub parima hinna ja kvaliteedi suhtega funktsioone, et pakkuda tugimeeskondadele funktsioone, mida nad vajavad klientidega suhtlemise edukaks haldamiseks. LiveAgenti paindlik avatud arhitektuur pakub suurepärase kasutuskogemuse ja muudab selle sobivaks igas suuruses ettevõtetele – alustades ühe agendiga alustavatest ettevõtetest kuni suurte kontoriteni, kus on üle 200 agendi. LiveAgentil on mitu teenusetaset, sealhulgas tasuta versioon ja tasuta prooviversioon.
Klienditugi on paljude ettevõtete jaoks vajalik ja LiveAgent on turul kõrgeima reitinguga kliendikaebuste haldussüsteem, omades keskmiselt 5/5 tärni.
Kliendikaebuste haldamise tarkvara on tõhus, kui seda on lihtne Teie praeguste toimingutega integreerida, seadistada ja meeskonnal kasutada. LiveAgenti hõlpsasti kasutatav sissetuleva kõnekeskuse tarkvara nõuab vaid minimaalset koolitust ja selle seadistamine on väga kiire. LiveAgenti lihtsa disainiga saate lasta agentidel klientide kaebusi esitada juba esimesel päeval. Parem juurdepääsetavus, kasutuslihtsus, seadistamine ja hind muudavad LiveAgenti kõige ligipääsetavamaks kõnekeskuse tarkvaraks.
Find the best customer service software
LiveAgent can help you manage customer complaints with its wide range of tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?
Avasta parim kliendikogemuse tarkvara LiveAgentiga, mis parandab klientide rahulolu reaalajas vestluste, jagatud postkastide ja automatiseerimise abil. Täiuslik lahendus ettevõtetele, et hallata klientide päringuid ja suurendada sidet mitmel platvormil. Vaata, mis teeb LiveAgentist 2022. aasta parima valiku!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team