Looge põhjalik, hästi struktureeritud ja hästi indekseeritud kliendiportaal, mis sisaldab teadmusbaasi, kogukonna foorumeid ja KKK-sid. Vähendage oma klientidega suhtlemisele kuluvat aega ja kulusid, pakkudes iseteenindustuge ja võimaldades oma klientidel kontrollida oma tugiteenuse päringute edenemist ilma teiega ühendust võtmata. LiveAgentiga on see imelihtne.
Klienditeeninduse portaali tarkvara, mida nimetatakse ka kliendiportaali tarkvaraks, võimaldab Teil oma klientidega teavet jagada. Kliendi veebiportaal võimaldab ka Teie klientidel turvaliselt juurde pääseda oma piletite olekule või ajaloole, põhjalikule toote/teenuse teabele ja muule.
Näiteks pääseb kliendiportaali kasutaja ligi toote teadmusbaasi artiklitele ja ka kogukonna foorumile. Lühidalt öeldes pakub kliendiportaal segu tootepõhistest teadmusbaasi lahendusest, ettevõtte teabest ja iseteenindustööriistadest.
Turvaline kliendiportaal, nagu LiveAgent, võimaldab klientidel pärast sisselogimist jälgida oma päringute olekut. Kuna kliendipäringud muudetakse piletiteks, leiab klient kõik üksikasjad nn piletitest. Tänu sellele tehnoloogiale ei pea kliendid pöörduma ja ootama klienditeenindajate abi.
Kliendiportaal on suurepärane klienditeeninduse lahendus, mis loob sujuva veebikogemuse ja suurendab kasutajate seotust foorumite, tagasiside vormide ja interaktiivse teadmusbaasi kaudu.
Klienditeenindus on viimase paari aasta jooksul palju arenenud. Enam pole vaja oodata e-posti märguanded, et teada saada oma lahendatud probleemist. Kliendiportaali tarkvaralahendused võimaldavad portaali kasutajatel pääseda juurde vajaminevale teabele ilma tugiabi ootamata. Need spetsiaalsed tugiportaalid võimaldavad portaali kasutajatel pääseda juurde ka varasemale piletiajaloole, teadmusbaasile, kogukonna foorumile ja pakub võimalust tagasiside saatmiseks. Teadmusbaasi lahenduste juurutamine oma iseteenindusportaalis võib parandada kliente rahulolu ja vähendada klienditoe piletite mahtu, säästes kokkuvõttes teie ettevõtte aega ja ressursse.
Veebipõhine iseteenindusportaal võib olla Teie klientidele pühendatud ruum asjakohaste teadmusbaasi artiklite otsimiseks. Lõpetage klientidele dokumentide jagamiseks Google’i arvutustabelite loomine. Need keerulised protsessid kahjustavad ainult Teie klientide seotust.
Iseteeninduse ressursid, nagu teadmusbaasid, foorumid või klientide tagasiside, vabastavad Teie kliendiesindajad KKK-dest ja võimaldavad neil keskenduda keerulisematele klientide päringutele. Kasutage meie kliendiportaali tarkvara eeliseid, et jagada funktsiooniteateid, toote väljalaskemärkmeid ja parandage koheselt oma agentide tootlikkust.
LiveAgenti kliendiportaal sisaldab teadmusbaasi, foorumit ja klientide tagasisidet.
Seadistage kliendiportaal ja selle visuaalsed elemendid vaid mõne hiireklõpsuga. Looge teadmusbaase ja genereerige foorum, et Teie kliendid saaksid end aidata ja arutada uusi funktsioone või ettepanekuid täienemiseks.
LiveAgent muudab klienditoe miljon korda lihtsamaks. Meie reageerimisaeg on nüüd 26% kiirem.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Teie tugiagendid saavad vähem pileteid ja seetõttu on nende reageerimisaeg klientide päringutele oluliselt kiirem.
Veebipõhine kliendiportaal salvestab Teie teadmusbaasi artiklid, foorumipostitused, samuti klientide tagasiside ja ettepanekud. Vaadake kliendiportaali kohta lisateavet
Teadmusbaas on üks peamisi kliendiportaali funktsioone, mis pakub klientidele hõlpsat ja eksklusiivset juurdepääsu teie teadmistebaasi artiklitele või korduma kippuvatele küsimustele. Meie teadmusbaasi lahendused on kohandatud igas suuruses ettevõtetele, etnad saaksid hallata ja jagada oma teadmusbaasi sisu tõhusalt iga sihtrühmaga. LiveAgenti tasuta teadmusbaasi tarkvara võimaldab lihtsalt agentidele ja klientidele sisu luua. >Vaadake teadmusbaasi kohta lisateavet
Foorumid võimaldavad Teie klientidel üksteist aidata, vastates üksteise küsimustele. Lugege foorumite kohta lisateavet
Laske oma klientidel Teile tagasisidet ja ettepanekuid saata. Looge ja lisage oma veebisaidile tagasiside nupp.Vaadake tagasiside nupu lisateavet
Kasutage kõiki kliendiportaali funktsioone ja toetage oma kliente ka siis, kui Teie klienditeenindajad pole võrgus.
Most Popular
Tunnistagem reaalsust – Teie klientidel on alati lõpmatu hulk küsimusi, päringuid ja taotlusi. Aeg on Teie kõige väärtuslikum ressurss ja selle investeerimine õigetesse vahenditesse võib anda Teie ettevõttele märkimisväärse tõuke. Ettevõtted kaotavad igal aastal miljoneid dollareid, eraldades raha valedele vahenditele. Ärge olge üks neist.
Kliendiportaali ilmne eelis on teie klientidele tõhusa iseteeninduse pakkumine. Kuid LiveAgenti spetsiaalne kliendiportaali lahendus võimaldab teil oma agentidele luua ka sisemise teabehalduse. Nagu varem öeldud, koosneb kliendiportaal teadmusbaasist ja foorumist. Mõlemat neist saab luua nii klientidele kui ka agentidele.
Üksikasjalik teadmusbaas võib olla suurepärane viis dokumentide jagamiseks, et toetada sisemiselt teadmiste järjepidevust. Lisaks saate foorumi kaudu jagada sisemisi teadmisi. Sisemine foorum võib olla sõnumite saatmise asemel kohaks, kus pidada arutelu erinevate teemade üle. Üldiselt loob see parema meeskonnasuhtluse ja muudab ettevõttesisese suhtluse ülilihtsaks.
LiveAgent on funktsiooniderikas ja terviklik platvorm, mis pakub ka iseteenindusportaali. Vaata meie edulugusid ja kasutajate arvustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent teie klienditoe ja äripartnerite õnne võib suurendada.
Seadistage kliendiportaal õige kliendiportaali tarkvaraga vaid mõne hiireklõpsuga. Looge teadmusbaas ja kohandage see oma ettevõtte kujundusega ilma kodeerimist kasutamata. Vaid mõne hiireklõpsuga saate luua oma klientidele foorumi, kus nad saavad arutada uute funktsioonide üle, küsida abi või teha ettepanekuid täiendusteks.
LiveAgenti piletivormid võimaldavad klientidel kliendiportaali kaudu ühendust võtta Teie tugitiimiga. Niisiis, mis kasu on selle sõnumside vormi kasutamisest? Liveagent suudab talletada ja korrapärastada kliendiandmeid läbi CRM süsteemi
Seega, kui klient võtab kliendiportaali kaudu ühendust, on agentidel rohkem teavet kliendi kohta. Selle tulemusena saavad nad pakkuda tõhusat abi. Üldiselt on see nutikas klienditeeninduse lahendus, mis parandab kliendisuhtlust ja sisemisi tugiprotsesse.
Allpool oleme välja toonud kliendiportaali tarkvara kasutamise peamised eelised:
Töötajale maksmine on kallim kui klientidel kliendiportaalist abi otsimise võimaldamine.
Võimaldage oma agentidel kliendi probleemide lahendamisel veeta vähem aega telefonis, e-postis ja reaalajas vestluses.
Veebiportaalid hõlbustavad Teie klientidel vajadusel iseseisvalt abi leida.
LiveAgenti kliendiportaali tarkvara integreerub mitme sidekanaliga ja pakub peaaegu 200 funktsiooni.
Top 25 kliendiportaali tarkvara
Avasta 2022. aasta 25 parimat kliendiportaali tarkvara koos hindade ja funktsioonide võrdlusega. Tutvu Mellituse, SuiteDash, Monday.com, LiveAgent ja teiste juhtivate lahendustega, mis parandavad kliendituge, koostööd ja reageerimisvõimet. Leia parim tööriist oma ettevõtte kliendikogemuse tõstmiseks!
Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga
Avastage LiveAgenti 2024. aasta parim kliendi jälgimise tarkvara, mis võimaldab teil jälgida veebisaidi külastajate käitumist ja alustada vestlust õigel ajal. Nautige 24/7 klienditeenindust, ilma seadistuskulude ja krediitkaardita. Alustage tasuta prooviperioodiga nüüd ja tõstke oma müüki ja kliendirahulolu!
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team