Suurepärase klienditeeninduse pakkumine, hoides samal ajal oma töötajad koronaviiruse pandeemia ajal turvalisena, võib olla keeruline. Kõige tähtsam on jääda rahulikuks, organiseeruda ja mõelda kastist välja. Jätkake lugemist, kui vajate näpunäiteid selle kohta, kuidas oma äritegevust sellel prooviperioodil jätkata.
COVID-19 on uus koroonaviirus, mis sai alguse Hiinast 2019. aasta detsembris. COVID-19 levib inimeselt inimesele õhu kaudu. Sümptomiteks on köha, palavik ja õhupuudus. Mõnel juhul on viirus osutunud surmavaks, kuid kõige enam on ohustatud eakad inimesed või need, kellel on juba kardiovaskulaarsed ja hingamisprobleemid.
Parim viis viirusesse nakatumise vältimiseks on vältida kontakti teistega, pesta sageli käsi, katta köha ja aevastamine salvrätikuga ning vältida silmade, nina ja suu puudutamist.
Koroonaviirus on juba mõjutanud maailmamajandust. Aktsiaturg on saanud hoobi, reisikeelud ja karantiinid on jõustatud ning toidupoed on teatud piirkondades paanika tõttu täielikult välja müüdud.
Ennetamise huvides on paljud Euroopa valitsused käskinud kõik vähemolulised ettevõtted ja organisatsioonid (välja arvatud apteegid, toidupoed, postkontorid, arstikabinetid) ajutiselt sulgeda.
Mõistame, et kõiki töid ei saa teha kaughaldusega. Kui aga olete e-kaubanduse või SaaS-i ettevõte, võime eeldada, et enamus tööd on võimalik teha kodus. Teie klienditeenindajad, arendajad, müügimehed ja turundajad saavad oma arvutid koju viia ja jätkata tööd kaugtööna. Sisuliselt ei pea midagi muutuma, juhul kui Teie töötajatel on hea tööeetika ja nad on motiveeritud.
Kui Te ei saa tooteid välja saata ega oma teenuseid pakkuda (näiteks kui olete lennufirma, keda reisikeeld mõjutab), pakkuge oma klientidele hüvitise saamiseks kompromissi. Näiteks kui Te ei saa tagasimakseid teha, pakkuge oma klientidele krediiti. Krediidid peaksid olema samaväärse väärtusega kui nende esialgne ostuhind ja need peaksid olema tulevikus saadaval.
Kui Te rakendate selliseod metoodikaid, on teie kliendid kindlasti mõistvamad, vähem pettunud ja kalduvad tulevikus Teie käest uuesti ostma.
Sellistel aegadel on oluline kahjusid leevendada. Keskenduge sellele, mis praegu töötab. Pakkuge hingamispäevi, laske inimestel mõelda uutele kasumlikele projektidele, vähendage ettevõtte kasumit, et Teie töötajad tunneksid end majanduslikult stabiilsena ja turvaliselt, või pakkuge pakette ja tellimusi, mis toovad pikas perspektiivis vähem tulu, kuid hoiavad täna ära rahavoogudega seotud probleemid. On aeg mõelda targalt ja säilitada rahu.
Keskenduge asjade tegemisele, milleks Teil kunagi aega pole olnud. Võibolla on aeg oma veeb täielikult ümber kujundada, mida niigi edasi olete lükanud. Või on aeg oma blogi uuesti käivitada. Ole loominguline, alati on arenguruumi.
Tühistamiste ja tagasimaksetega tegelemisel on oluline arvestada ettevõtte inimliku aspektiga ning jääda oma klientide suhtes paindlikuks ja mõistvaks.
Navigeerige läbi pikkade kõne- ja vestlusjärjekordade nutika kõnede suunamise, IVR-i või vestluseelsete vormide abil. Andke oma agentidele aega ja ruumi organiseerumiseks ja tõhusaks vastamiseks kõikidele kliendipäringutele.
Olge motiveeritud ja mõistke, et praegune langus klientide rahulolus on vaid ajutine. Püüdke mõelda välja uusi viise oma klientidega suhtlemiseks, mis võivad negatiivse kogemuse positiivseks muuta.
Saage inspiratsiooni Slovakkia raamatupoest Martinus, mis jätkab veebiteenuste pakkumist. Klienditeenindajad on videovestluste ajal valmis ostjaid raamatute valikuga nõustama. See on armas, tõhus ja meeldejääv.
Kuna piletimahud on suured ja ainult kasvavad, on oluline töötajaid vastavalt vajadusele ümber paigutada klienditoe meeskondadesse. Isegi kui ümberpaigutatud töötajad ei ole Teie toote ja seda ümbritsevate tehniliste piletite osas piisavalt teadlikud, saate neile määrata algajate piletid, mis lahendavad lihtsaid küsimusi, näiteks „Kuidas ma parooli lähtestan?” või „Kuidas ma saan oma tellimust uuendada?”
Sel viisil saavad teie teadlikud tugitöötajad keskenduda keerukamatele ja tähtsamatele piletitele. See on win-win olukord, sest Te ei hoia oma kliente ootamas ning saate kasutada oma olemasolevat tööjõudu ilma koondamiste ja uute palkamiseta.
Kui piletimahud on äärmiselt suured, on oluline kohandada agentide vahetusi nii, et Teie klienditugi oleks saadaval ööpäevaringselt. Kui Te ei saa agentide vahetusi reguleerida, mõelge, kuidas pakkuda oma klientidele tuge ka siis, kui Te pole saadaval. Mõelge teadmistebaasidele, foorumitele, juhenditele, võrguvälisele vestlusele, YouTube’i sisule — põhimõtteliselt kõigele, mida Teie kliendid saavad iseteeninduses kasutada.
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Kui Teil on võimalus palgata ajutisi klienditeenindajaid, tehke seda kindlasti. Kuna üsna paljud inimesed võivad leida end koondatuna ja raskes rahalises olukorras olla, võib see jällegi olla paljude jaoks tulus positsioon.
Konserveeritud sõnumite valmistamine ja teatud e-posti vastuste automatiseerimine on suurepärane viis piletite kiireks lahendamiseks. Näiteks saab konserveeritud sõnumeid automaatselt saata kõigile, kes soovivad tagasimakset. Sõnumil peaks olema eelnevalt ettevalmistatud tekst, mis juhendab klienti protsessiga ja vastab tagasimaksega seotud KKK-dele.
Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.
Kõik mis võib piletite suure sissevoolu perioodil aega säästa on pluss. Kasutage ära täiendatud klienditoe tööriistu nagu reaalajas trükkimise vaade, mis võimaldab Teil näha, mida Teie kliendid reaalajas vestluses kirjutavad, enne kui nad isegi saatmisnuppu vajutavad. See annab Teile lisaaega nende varasemate tellimuste, piletite ja kogu muu olulise teabe otsimiseks.
Peamine mõte sellest kõigest on jääda positiivseks ja motiveerituks. Mõelge kastist välja lahendustele, mis võivad aidata nii Teie kliente kui ka Teie esindajaid. Pidage meeles, et see kõik on ainult ajutine ja kõik normaliseerub peagi.
Kui vajate kklienditoe lahendust, mis vastab kõigile Teie kaugtöö nõuetele, proovige LiveAgenti. Pakume sisseehitatud kõnekeskust, piletisüsteemi ja kohalikku otsevestlust.
Kolite Customerly`st LiveAgent`i?
Soovite kolida oma andmed Customerly`st teise lahendusse? Tutvuge LiveAgent`i ja meie eelistega. Alustage tasuta prooviperioodiga juba täna.
Tasuta kõnekeskuse tarkvara - LiveAgent
Avasta LiveAgenti tasuta kõnekeskuse tarkvara, mis võimaldab Teil brauserist või mobiilirakendusest teha ja vastu võtta kõnesid koos piiramatute kõnesalvestustega. Parandage oma klienditeeninduse taset, integreerides erinevaid platvorme, nagu WhatsApp, WordPress ja Shopify. Alustage juba täna ja viige oma klienditugi uuele tasemele!
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Öelge head aega aeglasele, kesisele tarkvarale ning tervitage LiveAgenti
LiveAgenti migreerimine on meie eelnevalt valmistatud pistikprogrammide abil imelihtne. Tarkvara on saadaval 43 erinevas keeles ja toetab keeleliselt kohandatavaid vidinaid.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team