Mis on agendi paneel?
Kui agendid logivad oma LiveAgent`i kontole saavad nad asju hallata Agendi paneelilt. Nad saavad aktiveerida plugina, luua ja hallata sedeleid, asendada vaikimisi Liveagent`i logo, luua uusi kasutajaid, redigeerida organisatsioone ja palju muud. Vestluse sessioone on võimalik algatada otse Agendi paneelilt. Kõik on koondatud ühte kohta. agendi paneel asub Liveagent`i akna vasakul pool. Selle kasutamine on lihtne ja selge.
Kui agendid logivad sisse oma LiveAgenti kontodele, leiavad nad agendiliidese vasakus servas agendipaneeli. Sealt saavad nad konfigureerida ja kohandada konto seadeid, lisada või eemaldada kasutajaid, luua agendirühma, hallata õigusi (juhul, kui administraatori roll), aktiveerige pistikprogramm ja palju muud. Kuid oma igapäevaste ülesannete puhul võimaldab paneel neil peamiselt töötada kliendiprofiilidega, pääseda juurde saadud tugipiletitele, suhelda armatuurlauaga, suhelda klientidega reaalajas vestluse või kasutage kõnekeskuse funktsioone.
Agendipaneeli mugavus seisneb selles, et kõiki kliendisuhtlusi saab algatada, neile juurde pääseda ja hallata ühest kohast. See mitte ainult ei aita tõsta agentide tootlikkust ja minimeerida nende jõudeolekuaega, vaid, mis on veelgi olulisem, lühendab klientide ooteaegu, suurendab nende rahulolu ja parandab üldist kliendikogemust.
Improve your customer service
Profit from higher agent productivity levels and customer retention with LiveAgent's omnichannel help desk software.
Kui olete huvitunud, kuidas tõsta oma kliendirahulolu, siis soovitame lugeda artiklit kliendirahulolu. See annab teile praktilisi nõuandeid ja strateegiaid, mis aitavad parandada kliendikogemust.
Samuti võib olla kasulik tutvuda ühekordse sisselogimise (SSO) süsteemiga. See funktsioon lihtsustab kasutajate logimisprotsessi ning suurendab turvalisust.
Kui olete huvitatud integreerimisvõimalustest, siis uurige LDAP integratsiooni kohta. See tehnoloogia võimaldab teil andmeid paremini hallata ja turvaliselt jagada.
Lõpuks, kui otsite parimat viisi oma kliendisuhete haldamiseks, siis soovitame lugeda artiklit CRM tarkvara. See annab ülevaate, kuidas CRM tarkvara saab aidata teie ettevõttel kasvada ja kliente paremini teenindada.