Mis on agendi roll?
Kui LiveAgent`i lisakatse uus agent on vaja tema roll defineerida. Agendi roll esindab ja määrab tema vastutuse kasutajatoes. LiveAgent`is saate valida kahe rolli vahel. Admini rolliga saab agent kontrollida ning hallata süsteemi seadeid. Lisaks saavad agendid vastata sedelitele ja lahendada klientide probleeme, kuid nad ei saa süsteemi hallata. See on palju organiseeritum läbi agendi rolli loomise.
Kui olete huvitatud rohkem teada saama, kuidas saab agendi rolli kohandada, lugege kindlasti artiklit Kohandatud agendi rollid. See artikkel annab ülevaate, kuidas luua spetsiaalseid rolle vastavalt teie ettevõtte vajadustele.
Samuti, kui teid huvitavad erinevad klienditeeninduse rollid, siis vaadake artiklit Kõige levinumad klienditeeninduse rollid. Siit saate teada, milliseid erinevaid rolle ja vastutusi klienditeeninduses leidub.
Kui soovite parandada oma klientide rahulolu, on artikkel Kliendirahulolu täpselt teie jaoks. See selgitab, mis on kliendirahulolu ja kuidas seda mõõta.
Lisaks, kui te ei ole kindel, millist tarkvara kasutada, siis artiklis Kohapealne kasutajatoe tarkvara leiate kasulikku teavet. See artikkel selgitab, mis on kohapealne kasutajatoe tarkvara ja kuidas see töötab.
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!