Mis on agendi sedeli ulatus?
Tavaliselt näevad väikeettevõtetes infot kõik agendid. Suurtes korporatsioonides on jällegi liiga palju salajast infot. Agendi sedeli ulatuse tööriist aitab defineerida, milliseid sedeleid ja infot agendid näevad. Igale agendile määratakse sedeli ulatus. Mõned agendid näevad kõike, mõned vaid seda infot , mis on neile määratud. Admin saab määrata, millisele osakonnale on agendil juurdepääs.
Kui olete huvitatud sellest, kuidas sedeli lõim töötab, siis leiate selgitusi ja kasulikke näpunäiteid meie seotud artiklist. Samuti saate vastuseid sagedamini esitatud küsimustele, mis aitavad teil paremini mõista selle kontseptsiooni.
Uurige, mis on kasutajatoe portaal ja kuidas see võib teie kliendikogemust parandada. Meie artikkel sisaldab vastuseid korduma kippuvatele küsimustele, et muuta teie tugi veelgi tõhusamaks.
Kui teid huvitab, kuidas IT kasutajatugi töötab, külastage meie artiklit, mis selgitab selle süsteemi eeliseid. Lisaks leiate vastuseid levinud küsimustele, mis aitavad teil IT toe võimalusi täielikult ära kasutada.
Võite avastada, kuidas agendi paneel töötab ja kuidas see võib teie klienditeenindust parandada. Meie artikkel pakub põhjalikku ülevaadet ja praktilisi näpunäiteid.
Lisaks vaadake, kuidas kogukonna foorum saab olla suurepärane vahend kliendisuhtluse edendamiseks. Saate teada, kuidas vastata sagedamini esitatavatele küsimustele ja parandada oma teenindust.
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!