Mis on agendi signatuur?
Agendi signatuur on spetsiifiline signatuur, mida saab lisada e-mailidele, erinevatele mallidele, kommentaaridele või erinevatele sõnumitele. Agendid saavad redigeerida olemasolevaid või kohandatud signatuure või lisada oma enda personaalse signatuuri profiili seadete alt. LiveAgent`is on võimalik luua ainult tekstiformaadis signatuuri.
Kui olete huvitatud, kuidas parandada oma klienditeenindust, siis vaadake kindlasti meie artiklit SLA (selgitatud). Sealt leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele ning põhjaliku selgituse SLA kohta. Kui soovite rohkem teada saada piiranguteta agendi kohta, külastage lehte Piiranguteta agent (selgitatud). See artikkel aitab teil paremini mõista, kuidas piiranguteta agent töötab ja vastab samuti korduma kippuvatele küsimustele. Ühendage end meie kogukonnaga, lugedes artiklit Kogukonna foorum (selgitatud). Kogukonna foorumi kaudu saate teada, kuidas see töötab ja miks see on kasulik. Lõpuks, kui teid huvitab LDAP integratsioon, siis leiate rohkem infot lehel LDAP - LiveAgent. LDAP artikkel selgitab, mis see on ja kuidas seda kasutada, samuti vastab korduma kippuvatele küsimustele.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!