Mis on AJAX?
AJAX, tuntud ka kui asünkroonne JavaScript ja XML. See on kombinatsioon JacaScript`ist, laiaulatuslikust markeerimise keelest, dokumendi objekti mudelist ning dünaamilisest HTML-ist ja teistest programmeerimise tööriistast, mida kasutatakse asükroonseteks veebilahendustest. Igal programmeerimise tööriistal on oma olulisus. Need veebirakendused suudavad saata informatsiooni serverile ja saada need tagasi taustale. See tööriist võimaldab pärast tegevuse tegemist veebilehtede sisul hetkega uuendada. Ajax toob endaga mitmeid eeliseid.
Vaadake AJAX-i selgitavat videot
Avastage sellest sisutihedast videost AJAX-i (asünkroonne JavaScript ja XML) muutmisjõud. Õppige tundma traditsiooniliste lähenemisviiside piiranguid, süvenege AJAX-i toimimisse ja vaadake tegelikke näiteid, mis näitavad selle mõju. Avastage XMLHttpRequesti (XHR) roll ja saage ülevaade sellest, kuidas AJAX võimaldab dünaamilist ja sujuvat kasutuskogemust.
Kui oled huvitatud kliendiinfost ja soovid rohkem teada, siis vaata kindlasti kliendiinfo selgitatud. See artikkel annab põhjaliku ülevaate, mis on kliendiinfo ja kuidas see võib sinu ettevõttele kasulik olla.
Kui sind huvitab tarkvara, mis aitab kohapeal kasutajatuge pakkuda, loe artiklit kohapealne kasutajatoe tarkvara. Siit saad teada, mis on kohapealne kasutajatoe tarkvara ja kuidas see saab parandada sinu klienditeenindust.
Veel üks kasulik artikkel on teenindustarkvara selgitatud, kus selgitatakse, mis on teenindustarkvara ja millal on seda vaja. Samuti saad teada selle tarkvara hüvedest ja toimimisest.
Kui soovid rohkem infot kasutajatoe portaalide kohta, siis vaata artiklit kasutajatoe portaal selgitatud. Siit saad teada, mis on kasutajatoe portaal ja kuidas see saab parandada sinu klienditeenindust.
Kogukonna foorumid võivad olla suurepärased kohad klienditoe pakkumiseks. Loe lähemalt kogukonna foorumi selgitusest, et saada teada, mis on kogukonna foorum ja kuidas see saab aidata sinu ettevõttel klientidega paremini suhelda.
Lõpuks, kui soovid oma ettevõttes sisekõnesid paremini hallata, uuri, mis on sisekõned ja kuidas need võivad parandada sinu klienditeenindust. See artikkel pakub ka tasuta prooviperioodi, et saaksid lahendust oma ettevõttes katsetada.
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!