Mis on alamdomeen?
Alamdomeen on domeen, mis on osa suuremast domeenist, mida kutsutakse juurdomeeniks. Kuna LiveAgent on pilvepõhine rakendus peab igal LiveAgent`i kliendikontol olema oma enda spetsiifiline alamdomeen. Praktikas tähendab see, et kõik kontod installeeritakse juurdomeeni www.ladesk.com alamdomeenidena.
Lõppdomeen näeb välja taoline: youraccount.ladesk.com
Kui teile ei meeldi oma praegune domeen, saate alati paluda meie toel oma konto teise vaba domeeni alla liigutamist. Samuti saate oma LiveAgent`i konto parkida oma domeenile.
Frequently Asked Questions
Mis on alamdomeen?
Alamadomeen on domeen, mis on osa juurdoneemist, see on põhidomeeni nime täiendav osa. Teie põhidomeenis võib olla mitmeid alamdomeene, igaühel erinevad allikad. Alamdomeenid ei pea põhidomeeniga ühe ja sama hostimise all.
Miks on teil LiveAgent`i kasutamisel alamdomeeni vaja?
LiveAgent on pilvepõhine rakendus, seega peab igal LiveAgent`i kliendikontol olema oma enda alamdomeen. Praktikas tähendab see, et kõik kontod on installeeritud, kui peadomeeni ladesk.com alamdomeenid.
Kas LiveAgent`is on võimalik oma alamdomeeni vahetada?
Kuid soovite LiveAgent`is alamdomeeni muuta, saate edastada oma konto teiseks juurdepääsuks. Samuti saate määrata oma LiveAgent`i konto oma enda domeenile.
Kui oled valmis süvenema, kuidas parandada oma klienditeenindust, siis külasta meie lehte Teenindustarkvara. Siit leiad vastused küsimustele nagu, mis on teenindustarkvara ja kuidas see töötab.
Huvitute müügijärgsest kliendirahulolust? Tutvu meie tasuta kliendirahulolu küsitluse mallide lehega, kus saad teada, kuidas küsitlusi oma e-kaubanduses rakendada.
Kas oled huvitatud sisekõnedest? Vaata meie lehte Sisekõned, et saada tasuta prooviperioodi ja õppida, kuidas see funktsioon võib teie meeskonda aidata.
Kui soovid rohkem teada saada SLA-st, siis vaata meie SLA lehte. Seal saad teada, mis on SLA ja kuidas see võib mõjutada teie klienditeeninduse kvaliteeti.
Uuri, mis on piiranguteta agent, ja saa teada, kuidas see mõiste võib muuta teie ettevõtte lähenemist klienditeenindusele. See artikkel vastab kõigile sinu küsimustele ja rohkemgi veel.
Viimasena, kui kaalute kohapealse kasutajatoe tarkvara kasutuselevõttu, siis meie kohapealse kasutajatoe tarkvara leht pakub kõiki vastuseid, mida vajate. Saate teada, mida see tarkvara endast kujutab ja kuidas see teie äri toetada võib.
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Avasta, kuidas VoIP-kõned pakuvad mobiilsust ja paindlikkust, krüpteerivad suhtlust ning säästavad kulusid võrreldes traditsiooniliste telefonisüsteemidega. Õpi, kuidas VoIP toimib, miks see on ideaalne konverentskõnede jaoks, ja mida on vaja selleks, et alustada. Täielik ülevaade VoIP-kõnedest ootab sind!