Mis on määra sedel?
Sedel on suhtlus agendi ja kliendi vahel. Sedelid luuakse ilma omanikuta. Vajalik on määrata sedel õigele klienditeeninduse esindajale või osakonnale ja selle omanikku on võimalik muuta käsitsi. Teadmine selle kohta, kes on vastutav probleemide ning päringute lahendamise ees aitab probleeme vältida.
LiveAgent`is on võimalik pärast vastamist seadistada automaatse sedelite määramise klienditeeninduse esindajale. Kohandage enda kriteeriumid, reeglid ja tingimused konfiguratsioonides ja pange see automaatselt tööle.
Kui olete saanud aimu, kuidas määrata sedelit, siis järgmine loogiline samm võiks olla uurida, mis on sedeli lõim. See artikkel selgitab, kuidas erinevad sedelid omavahel seotud on ja kuidas neid tõhusalt hallata. Samuti tasub vaadata, kuidas hallata suletud sedelid, et hoida oma klienditeenindus sujuvana ja organiseerituna. Lõpuks, kui soovite täiustada oma klienditeenindust veelgi, siis tutvuge kontaktvormi eelistega, mis võivad muuta suhtlemise teie klientidega lihtsamaks ja tõhusamaks.