Mis on auditi logi?
Jälgige kontot ja muudatusi, mida kasutajad on teinud kasutajad ja klienditeeninduse esindajad. Auditi logi on kronoloogiline andmete komplekt. Selline tegevuste dokumentaalne tõend jälgib automaatseid tegevusi nagu: kasutaja sisselogimine, kasutaja sedelite vaatamine, vahetatud sildid, kasutajale jäänud sedel, sedeli reitingud, sedeli häälsõnum ja sedeli edastamine ja muu. LiveAgent`is saate kasutada auditi logi kohandatud filtrit, mis kuvab teatud tegevused või valitud klienditeeninduse esindajad.
Koos tegevuste logidega annab see teie agendi igapäevastest tegevustest terviklikuma ülevaate.
Oma LiveAgentis saate kasutada auditilogi kohandatud filtrit, mis kuvab ainult teatud tegevused või valitud klientide esindajad.
Saage Auditi logi kohta LiveAgent`ist rohkem teada.
Kui oled huvitatud klienditeeninduse jälgimisest ja aruandlusest, siis on ajaraporti funktsioon just sulle. See tööriist aitab sul paremini hallata oma aja kasutust ja parandada klienditeenindust.
Samuti võiksid tutvuda klienditeeninduse auditi kontrollnimekirjaga, et hinnata oma teeninduse kvaliteeti. See nimekiri aitab leida kohti, kus saad oma teenindust täiustada.
Kui oled mõelnud LiveAgenti kasutuselevõtule, vaata kindlasti LeadDesk migratsiooni. Sealt leiad kasulikku infot, kuidas oma andmeid sujuvalt üle kanda ja parandada oma klienditeeninduse protsesse.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!