Mis on automatiseerimine?
Automatiseerige erinevate juhtumite tavalisi ülesandeid LiveAgent`is. Automatiseerimise reeglid on suurepärane funktsioon. Seda kasutatakse töövoogude loomiseks, mis aitavad luua kiireid ja rahuldavaid lahendusi. Defineerige kriteeriumid ja täpsustage tegevus, mida funktsioon peaks teostama. Saate luua automatsioone paljude erinevate juhtude jaoks. See on lihtne.
Automatiseerimine toob palju eeliseid ja kasusid. See säästab teie aega. LiveAgent`is saate luua oma enda kohandatud automatsioone.
Saage Reeglite (Automatsioonide) kohta rohkem teada LiveAgent`ist.
Kui olete huvitatud, kuidas automatiseerimine saab teie kõnekeskust paremaks muuta, siis lugege kindlasti mis on kõnekeskuse automatiseerimine. See artikkel selgitab, millist mõju automatiseerimine võib teie ettevõttele avaldada ja kuidas saate korduvaid protsesse hõlpsasti automatiseerida.
Kui soovite teada, kuidas oma meeskonnale kliki-helistamise funktsiooni võimaldada, siis vaadake lähemalt klõpsa helistamiseks ja klõpsa numbrivalimiseks nupud. See funktsioon teeb telefoninumbrite valimise teie klientidele palju lihtsamaks ja sujuvamaks.
Samuti võiksite uurida, mis on automaatse tagasihelistamise funktsioon. See artikkel selgitab, kuidas see töötab ja kuidas see saab suurendada klientide rahulolu ning vähendada hüljatud kõnede määra.
Lisaks tutvuge kasutajatoe portaaliga, mis on hindamatu tööriist teie klientide tugiteenuse kogemuse parandamiseks. Siit leiate teavet, kuidas see aitab hoida kõik kliendiinteraktsioonid korrastatuna ja kergesti ligipääsetavana.
Kui olete huvitatud kohapealse kasutajatoe tarkvarast, siis lugege kohapealne kasutajatoe tarkvara. See artikkel selgitab selle tarkvara eeliseid ja kuidas see võib teie meeskonda tõhusamaks muuta.
Lõpuks, et saada ülevaade, mis on sisekõned ja kuidas neid rakendada, vaadake sisekõned. See artikkel aitab mõista sisekõnede kasulikkust ja rakendamisvõimalusi teie ettevõttes.