Mis on automatiseeritud kõnesüsteemid?
Automatiseeritud kõnesüsteemid on ettevõtte tarkvaralahendused, mis pakuvad pilveteenuse funktsioone telefonikõnede automatiseerimiseks. Süsteemid võimaldavad ettevõtetel vastata sissetulevatele kõnedele ja teha väljaminevaid kõnesid ilma kontaktkeskuse agentideta.
Ettevõtted saavad kvalifitseerimise või müügi eesmärgil kasutada automaatset helistamisteenust, et saata tuhandetele müügivihjetele ja potentsiaalsetele klientidele eelnevalt salvestatud häälsõnumi. Nad suudavad isegi saata sündmuse meeldetuletusi või hädaabisõnumi kogu oma kontaktiloendile, sealhulgas meeskonnaliikmetele.
Lisaks aitavad automatiseeritud telefonisüsteemid ettevõtetel klienditoe kõnedele asjakohaseid automaatvastaja sõnumeid edastada.
Kuidas automatiseeritud helistamissüsteemid töötavad?
Automatiseeritud kõnesüsteem töötab nii sissetulevate kõnede kui ka automaatse väljaminevate kõnede haldussüsteemina.
Sissetulevate kõnede süsteemid võimaldavad salvestada kordumatu helisõnumi erinevate klientide valupunktide kohta, et iga helistaja saaks valida teie menüüvalikute seast ja lahendada konkreetse probleemi. Nad võivad suunata kõned saadaolevatele agentidele, kui konkreetne sõnum probleemi ei lahenda. Lisaks pakuvad mõned süsteemid automaatset tagasihelistamisvalikut, mis võimaldab klientidel taotleda agendilt hiljem tagasihelistamist.
Lisaks saate kasutada neid automaatseid helistamissüsteeme, et saata eelnevalt salvestatud sõnum kõigile oma kontaktiloendis olevatele isikutele, ilma et teie agendid peaksid neile helistama.
Automaatsed helistamise menüüsüsteemid töötavad järgmiselt:
- Süsteemid mängivad salvestatud sõnumit, kui klient helistab ettevõtte kohalikule või tasuta numbrile.
- Klient saab valida sobiva menüüvaliku, valides probleemi lahendamiseks või reaalajas agenditoe saamiseks vastava numbri.
- Mõned sisaldavad interaktiivseid häälvastuse süsteeme, mis võimaldavad klientidel nupuvajutuse asemel kasutada häälkäsklusi.
- Väljaminevad kõned töötavad vastupidi. Automaatne helistamissüsteem teeb kõne ja esitab salvestatud sõnumi või ühendab kõnele vastanud isiku agendiga. Vastasel juhul kasutab see funktsiooni “Jäta kõneposti automaatne sõnum”.
Need kohandatud telefoni menüüsüsteemid toetavad mitmesuguseid kolmandate osapoolte integratsioone. Näiteks saate oma müügivihjete segmenteerimiseks, skoorimiseks ja jälgimiseks integreerida CRM-i (kliendisuhete halduse) tarkvara.
Millised on automaatsete helistamissüsteemide funktsioonid?
Kõige tähelepanuväärsemad automaatsete kõnesüsteemide funktsioonid on järgmised:
- Kohandatavad helistaja ID-d – Pärast kehtiva telefoninumbri kinnitamist saate kohandada oma helistaja ID-d, et kliendid teaksid, kes neile helistab.
- Kohandatud ettevõtte tervitus – Saate iga helistajat tervitada kohandatud sõnumiga.
- Häälsõnumite hulgiedastus – Need agentideta helistamissüsteemid võimaldavad ettevõtete omanikel üheaegselt helistada tervele kontaktiloendile.
- Kõnede ajastamine – Ettevõtted saavad määrata iga väljuva kõne jaoks kindla kuupäeva ja kellaaja.
- Kõnepostituvastus – Kui automaatvastaja või kõnepostiteenus võtab kõne vastu, esitab automaatne kõnesüsteem sõnumi pärast tooni uuesti.
- Kõnepost tekstiks – Süsteem suudab saata tekstisõnumi, kui helistajal ei ole kõneposti võimalust.
- Automaatvastamine – Saate salvestada sõnumeid klientide levinumate valupunktide lahendamiseks.
- Kohandatavad marsruutimise reeglid – Saate oma kõnesid suunata CRM-i või klienditoe andmete põhjal, et nautida automaatset müügivihjete jaotamist ja pakkuda sujuvat kliendituge. Saate määrata oskustepõhise marsruutimise, mis keskendub agentide tulemustele, või ajapõhise marsruutimise, mis on seotud nende tööajaga.
- Reaalajas analüüs – Reaalajas juhtpaneel koos reaalajas jälgimise ja aruandlusfunktsioonidega võib anda teile ülevaate keskmisest reageerimisajast, agendi jõudlusest ja palju muud.
- Täpsemad funktsioonid – Enamik süsteeme pakub täiustatud funktsioone, nagu kõnede salvestamine, videokonverentsid, koosoleku salvestamine ja transkriptsioonid, automaatne tagasihelistamine, kõnepostisõnumite transkriptsioonid, kõnede edastamised, küsitlused ja uuringud.
Mida automaatsete kõnesüsteemide kasutamisel vältida?
Halb menüü on üks halvimaid asju, mis automatiseeritud kõnesüsteemil olla võib. See võib muuta iga helistaja vihaseks kliendiks ja tekitada soovi minna üle teisele teenusele.
Teie menüü peab olema sisutihe ja pakkuma valikuid, mis sobivad erinevatesse olukordadesse. Vältige pikki tervitusi, valesid valikuid ja liiga paljusid valikuid, mis võivad kliente segadusse ajada.
Summutatud muusika ja kohmakas kasutajaliides võivad samuti kasutajakogemuse rikkuda. Teie helistajad ei tohiks vajaliku toe saamiseks teha liigseid pingutusi ega kuulata ootel olles sama laulu kordusi. Kui otsustate muusikat mängida, laske helistajatel oma rahulolu parandamiseks valida oma lemmikmeloodiad.
Millised on automaatsete helistamissüsteemide eelised?
Kui kasutate automaatset kõnesüsteemi, saate nautida järgmisi eeliseid:
- Aja efektiivsus – Automaatsed telefonikõned pikale telefoninumbrite loendile võivad säästa väärtuslikku aega, suurendades teie agentide tõhusust ja tootlikkust.
- Kulude kokkuhoid – Tänu piiramatule helistamisele ja taskukohastele hindadele võite väljaminevate kõnede pealt raha säästa. Automaatne vastamine vähendab teie agentide kõnes olemise aega, vähendades samuti teie kulusid.
- Lühendatud reageerimisaeg – Asjakohane eelnevalt salvestatud sõnum võimaldab klientide päringutele kiiresti vastata.
- Kliendirahulolu – Iga klient võib keeruliste probleemide lahendamiseks suunata kõne edasi aktiivsele agendile.
- Müügivihjete toetamine – Telefoni ACD võimaldab teil müügivihjeid sujuvalt jälgida ja suurendada konversioonimäärasid ja müüki. Saate koostada iga kõne kohta üksikasjaliku aruande ja integreerida süsteemi kolmanda osapoole rakendustega, nagu CRM või klienditoe tarkvara.
- Parem meeskonnasuhtlus ja koostöö – Paljud süsteemid pakuvad suhtluse ja koostöö sujuvamaks muutmiseks meeskonna sõnumside ja sisekõnede funktsioone. Enamik neist pakub kõnesalvestiste, sõnumite ja jagatud dokumentide jaoks piiramatut ka salvestusruumi.
Kui palju maksavad automatiseeritud helistamissüsteemid?
Automatiseeritud helistamissüsteemid on kulutõhusad lahendused, mis ei nõua riist- ega tarkvara installimist.
Olenevalt teenusepakkujast võite saada algse plaani, mis algab umbes 20 dollarist kasutaja kohta kuus, kuid selle võimalused võivad olla piiratud. Mõned pakkujad nõuavad täiustatud plaani eest ligi 200 dollarit kasutaja kohta kuus. Mõned nõuavad igakuist minutipõhist tasu, samas kui teised pakuvad piiramatuid minuteid ja sõnumite saatmist.
Kui valite aastase hinnaplaani, võite saada sellega kaasneva hinnasoodustuse. Paljudele täiendavatele kasutajakontodele on võimalik saada ka mahupõhist soodustust.
LiveAgent võib olla neist kõige soodsam valik. Alates 49 dollarist agendi kohta kuus ja pakkudes üle 180 funktsiooni, on see kõige taskukohasem tarkvara.
See on esmaklassiline kõikehõlmav pakett, mille eest maksate jooksvalt, seega pole aastase plaani võimaluse. Platvorm ei nõua lepingu- ega seadistustasusid ning funktsioonide avastamiseks saate igal ajal kõrgemale või madalamale versioonile üle minna. Lisaks on saadaval tasuta 30-päevane prooviperiood (krediitkaarti pole vaja).
Find the right solution for you
LiveAgent offers software for call centers with numerous features and integrations that will make your life easier. Curious about all the opportunities?
Kui olete huvitatud sellest, kuidas klienditeeninduse tagasihelistamine töötab, tasub lugeda, mis see täpsemalt on ja miks see oluline funktsioon on. Samuti saate teada, kuidas seda funktsiooni LiveAgent'is rakendada ja miks kliendid tagasihelistamist sageli taotlevad.
Avastage, kuidas VoIP helistajad saavad muuta teie kõnekeskuse tõhusamaks, vähendades tööjõukulusid ja automatiseerides väljuvaid kõnesid. Õppige erinevatest VoIP helistajatest, nende eelistest ja kuidas need võivad suurendada agendi produktiivsust. Proovige LiveAgenti tasuta ja kogege esmaklassilist kliendituge!
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditeeninduse tagasihelistamine
Avasta klienditeeninduse tagasihelistamise funktsiooni eeliseid LiveAgenti abil! Suurenda kliendirahulolu ja vähenda ooteaega automaatsete tagasihelistamiste abil. Lihtne IVR skripti seadistamine ja kasutamine toob rohkem müügivõimalusi ja tõhusust. Proovi tasuta ja paranda oma klienditeenindust nüüd!