Avatud lähtekoodiga kasutajatugi?
Avatud lähtekoodiga kasutajatugi on kasutajatugi, mis pakub sedelite haldamise süsteemi. See tarkvara pakub eelkonfigureeritud versiooni ja on täielikult kohandatav. Sellel pole piiranguid ja see on kõigi kasutajate jaoks täielikult funktsionaalne. Mõned tüübid on tasuta, teiste alla laadimise eest tuleb maksta.
Avatud lähtekoodiga kasutajatugi on ehitatud toe pakkumiseks, see edastab e-maili, kontaktivormide või live vestluse kaudu tulnud probleemid ja küsimused platvormile. Lisaks pakub see erinevaid kasutajatoe fuktsioone, et saaksite päringutele kiiresti reageerida.
Frequently Asked Questions
Mis on avatud lähtekoodiga kasutajatugi?
Avatud lähtekoodiga tarkvara on tarkvara, mida saab arendada lai arenduskogukond. Avatud lähtekoodiga kasutajatugi põhineb ainult avatud lähtekoodil ja pakub sedeli haldamise süsteemi. See võimaldab teil pakkuda kliendituge ja suunab erinevate suhtluskanalite( e-mail, kontaktivormid, live vestlus) päringud platvormile, tänu millelel saab agent kõike ühest kohast hallata.
Mis on avatud lähtekoodiga kasutajatoe kõige olulisemad funktsioonid?
Ühe lähtekoodiga kasutajatoe kõige olulisemad funktsioonid on võimalus suhelda läbi erinevate kontaktkanalite, samuti individuaalsete sedelite haldamine ja võimalus kogutud andmete põhjal analüüse ja raporteid koostada. Kõik see on võimalik ühest kohast, mis teeb kindlasti töö lihtsamaks ja voolujoonelisemaks.
Kas LiveAgent on avatud lähtekoodiga kasutajatugi?
LiveAgent on avatud lähtekoodiga kasutajatugi. See pakub kõigi klienditeeninduse ja tehnilise toe jaoks vajalikke funktsioone.
Kui olete huvitatud avatud lähtekoodiga kasutajatoe süsteemidest, siis järgmisena tasub uurida, mis on kohapealne kasutajatoe tarkvara. See artikkel selgitab, kuidas sellised süsteemid töötavad ja kuidas need võivad teie klienditoe kogemust parandada.
Lisaks võiksite vaadata, mis on kasutajatoe portaal, et mõista, kuidas see aitab klientidel hõlpsamini teavet leida ja küsimusi esitada. See võib olla kasulik tööriist teie klienditoe tõhustamiseks.
Kui soovite teada, kuidas IT kasutajatugi erineb tavalisest kasutajatoest, siis lugege artiklit mis on IT kasutajatugi. See artikkel annab ülevaate IT toe eripäradest ja rollist ettevõttes.
Samuti on oluline teada, mida klienditoe all silmas peetakse, et mõista selle tähtsust ja erinevust klienditeenindusest. See aitab teil pakkuda paremat teenust ja parandada klientide rahulolu.
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!