What is a bränd?
Sõnale “bränd” on mitmeid definitsioone. See võib olla disain, sümbol või enamatki. Selleks võib olla ka näiteks teie lubadus kliendile. Brändid peavad olema nähtavad, erilised, kaasahaaravad ja palju muud. Väikeettevõtted saavad lihtsa vaevaga brändi ehitada sotsiaalmeedia või online arvustuste kaudu. Suurepärane klienditeenindus võib olla suureks konkurentsieeliseks.
Kui oled huvitatud klienditoe täiustamisest, soovitame lugeda lähemalt SLA kohta. See artikkel selgitab, mis on SLA ja kuidas see aitab parandada klienditeeninduse kvaliteeti. Samuti võib olla kasulik tutvuda kasutajatoe portaali artikliga, kust saad teada, mis on kasutajatoe portaal ja kuidas see aitab klientide küsimustele kiiremini vastata. Kui vajad inspiratsiooni, siis vaata klienditoe mallesid, mis pakuvad praktilisi näiteid ja valmis vastusemalle, mida saad kohe kasutama hakata. Lisaks sellele tasub uurida B2B viitamismeilide mallesid, et saada teada, kuidas tõhusalt klientidelt soovitusi küsida ja seeläbi oma äri kasvatada. Lõpetuseks, saad tutvuda ka klienditoe aadressi teemaga, et mõista, kuidas õige aadressi olemasolu võib mõjutada klienditeeninduse tõhusust.
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!