What is a bränd?
Sõnale “bränd” on mitmeid definitsioone. See võib olla disain, sümbol või enamatki. Selleks võib olla ka näiteks teie lubadus kliendile. Brändid peavad olema nähtavad, erilised, kaasahaaravad ja palju muud. Väikeettevõtted saavad lihtsa vaevaga brändi ehitada sotsiaalmeedia või online arvustuste kaudu. Suurepärane klienditeenindus võib olla suureks konkurentsieeliseks.
Kui oled huvitatud klienditoe täiustamisest, soovitame lugeda lähemalt SLA kohta. See artikkel selgitab, mis on SLA ja kuidas see aitab parandada klienditeeninduse kvaliteeti. Samuti võib olla kasulik tutvuda kasutajatoe portaali artikliga, kust saad teada, mis on kasutajatoe portaal ja kuidas see aitab klientide küsimustele kiiremini vastata. Kui vajad inspiratsiooni, siis vaata klienditoe mallesid, mis pakuvad praktilisi näiteid ja valmis vastusemalle, mida saad kohe kasutama hakata. Lisaks sellele tasub uurida B2B viitamismeilide mallesid, et saada teada, kuidas tõhusalt klientidelt soovitusi küsida ja seeläbi oma äri kasvatada. Lõpetuseks, saad tutvuda ka klienditoe aadressi teemaga, et mõista, kuidas õige aadressi olemasolu võib mõjutada klienditeeninduse tõhusust.
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!