Kes on brändi toetaja?
Üheks mooduseks, kuidas saada püsikliente on läbi brändi toetajate palkamise. Need inimesed või kliendid räägivad tootest või teenusest positiivselt. Nad soovitavad teie tooteid ja teenuseid teistele inimestele. Brändi toetaja võib olla tuntud inimene või keegi, kellel on brändist tugevad teadmised. Nad usaldavad toodet või teenust, mis propageerivad ja reklaamivad seda teistele rääkimise teel. See on ideaalne moodus luua olulisi kliendisuhteid.
Avastage, kuidas rahulolematud kliendid brändi toetajateks muuta ja miks on oluline neid mitte ignoreerida. Selles artiklis leiate viis sammu, kuidas ärritunud kliente rahuldada ja suhteid säilitada.
Vaadake ka ettevõtte teadaannete e-posti malle, et õppida, kuidas edastada olulist teavet tõhusalt. Siit leiate kasulikke näiteid, alates edutamise teadetest kuni avatud koosoleku kutseteni.