Mis on ärireeglid?
Vältige klienditeeninduse rahulolematust, mis tuleneb väga igavate tööde tegemisest. Laske mõnedel protsessidel toimida automaatselt. Seadke oma toes üles ärireeglid. Reeglid aitavad teil tarkavaras teha etteantud toiminguid. Seadke üles tingimused ja kui need on täidetud võetakse tegevus ette. Ärireegleid kasutatakse sageli sedelite edastamiseks, sedelite prioriteetide muutmiseks, vastuste saatmiseks, SLA taseme muutmiseks, siltide lisamiseks ja eemaldamiseks ja paljuks muuks. Need säästavad aega ja toovad palju kasu. Need aitavad agentidel olla keskendunud.
Saage Reeglitest LiveAgent`is rohkem teada.
Vaata videot ärinõuete kohta
Ärireeglid on tingimuste kogum, mis on määratletud äriprotsesside sujuvamaks muutmiseks ja automatiseerimiseks. LiveAgent kasutajatoe tarkvara kasutab neid reegleid ära, et tagada tõhus klienditeenindus ja tagada klientide päringute järjepidev käsitlemine. LiveAgentiga saab pileteid ärireeglite alusel automaatselt määrata, tagades kiirema reageerimisaja ja parema klientide rahulolu. Ärireegleid saab kasutajatoe tarkvara abil kohandada ja muuta vastavalt organisatsiooni erinõuetele.
Kui olete huvitatud nutireeglitest, mis aitavad teil oma äritegevust paremini korraldada, siis soovitame lugeda meie artiklit mis on nutireeglid. See juhend aitab teil mõista, kuidas nutikad reeglid saavad teie ettevõttes tõhusust suurendada.
Kui soovite parandada oma klienditeenindust pärast müüki, siis vaadake kindlasti meie artiklit müügijärgse kliendirahulolu uuringu mallid. Siit leiate kasulikke näpunäiteid ja malle, kuidas koguda tagasisidet ja parandada kliendirahulolu.
Lisaks, kui teid huvitavad B2B viitamismeilide mallid, soovitame lugeda artiklit B2B viitamismeilide mallid. See artikkel annab ülevaate sellest, kuidas luua tõhusaid viitamismeile, et suurendada oma äri nähtavust ja klientide kaasamist.
Lõpuks, kui otsite juhiseid klienditeeninduse poliitika loomiseks, siis vaadake meie artiklit klienditeeninduse eeskirjade mallid. See juhend pakub praktilisi näpunäiteid ja näiteid, kuidas koostada selged ja tõhusad teeninduseeskirjad.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!