Mis on CRM?
Kliendisuhete haldamise tööriist, mis on tuntud ka kui CRM, tähendab strateegiaid ning tehnoloogiaid, mida kasutatakse suhete ja suhtluse haldamiseks klientidega. Peamiseks CRM eesmärgiks on parandada ja analüüsida ärisuhteid.
Infot klientide kohta saadakse CRM süsteemidega läbi erinevate kanalite nagu näiteks veebileht, sotsiaalmeedia, turundusmaterjalid, jne. Saate salvestada müüke, vihjeid, võimalusi, kontaktinfot, jne. Kliendisuhete haldamisel on suur mõju teie ettevõttele. See aitab teil koguda andmeid, hallata klienditeeninduse meeskonda ja tõsta kliendirahulolu.
Frequently Asked Questions
Mida lühend CRM tähistab?
Lühend CRM tähistab kliendisuhete haldamist. Lihtsalt öeldes, tänu CRM-ile saavad ettevõtted hallata kliendisuhteid, andmeid ja infot, mis on nendega seotud.
Mis on CRM tüübid?
Saadaval on mitmeid CRM tüüpe. Esimene on operatiivne CRM, mis annab tänu oma võimetele teeninduse, turunduse ja müügiosakondadele võimaluse paremini tegutseda ning toetada olemasolevaid ja tulevasi kliente. Teine tüüp on koostöö CRM, mis toetab suhtlust varustajate ja edasimüüjate vahel. See põhineb klientide kohta jagatud andmetel. Veel üheks tüübiks on analüütiline CRM, millega saate analüüsida andmeid ja teha nende põhjal järeldusi. Huvitavaks tüübiks on strateegiline CRM, mille eesmärgiks on asetada kliendid esikohale kasutades andmeid nende ja hetkeliste trendide kohta. Viimaseks tüübiks on selline, mida kasutatakse kampaaniate haldamiseks, mille abil saate efektiivsel moel teostada müügi ja turunduse kampaaniaid.
Kas LiveAgent on CRM?
LiveAgent on tööriist, mida saab CRM-iga integreerida nii selle tegevusi toetades. Klientide andmeid saate LiveAgent`is kontaktide lahtrisse salvestada.
Kui olete huvitatud kliendisuhete paremaks muutmisest, soovitame tutvuda artikliga Mis on CRM?. Seal on selgitatud, kuidas CRM-süsteemid saavad teie ettevõtte kasuks töötada. Samuti võiks olla kasulik vaadata kliendisuhte kohta käivat artiklit. Sealt saate teada, miks head kliendisuhted on ettevõttele elutähtsad ja kuidas neid tõhustada. Lisaks uurige CRM tarkvara kohta. Seal saate teada, milline tarkvara aitab teil kliendisuhtlust hallata ja parandada.
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!