Mis on CRON töö?
Cron tööd aitavad teil ajastada ja käivitada teatud ülesandeid teie serveris. Cron töid kasutatakse taustal töötavate ülesannete automatiseerimiseks, nt. veebirakendustes nagu LiveAgent. Cron on Unix`il põhinevates op.süsteemides (Mac OS, Linux, FreeOSBD jne) ajapõhine ülesannete või tööülesannete organiseerija. Neid ajastatud töid või ülesandeid nimetatakse Cron töödeks. On erinevaid olukordi, kus online äpps võib tavapäraseks töötamiseks vajada teatud toiminguid. Näiteks teie e-mailide hulgi saatmine või andmete toomine.
Süntaks
Siin on lihtne cron töö:
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
Frequently Asked Questions
Mis on CRON tööd?
Cron Job on käsklus, mida kasutatakse tulevikus teostavate tööde ajakavastamiseks. Kõige sagedamini kasutatakse seda perioodiliselt teostavate ülesannete ajakavastamiseks nagu näiteks teavitused igal Esmaspäeval kell 12.00.
Milleks CRON töid kasutatakse?
Cron tõid saate kasutada, kui teil on olemas veebileht, mille kontodel on aegumise kuupäevad. Seejärel saab Croni programmeerida konto andmeid automaatselt deaktiveerima või kustutama. Funktsioonideks võib olla ka e-kirjade massiline saatmine. Saate kasutada ka Cron töid oma veebilehe sisu kontrollimiseks. Seejärel võimaldab Cron Jobs leida katkiseid linke.
Saate CRON töid LiveAgent`is üles seada?
Croni töid saab LiveAgent`is üles seada. Selleks avage Cron Tasks töölaud ja klikkige "Cron Task". Seejärel määrake cron tööintervall ja kopeerige Cron töö URL. Sisestage väljale "URL ühendamiseks": http://www.example.com/scripts/jobs.php Järgmisena valige cron tööde sagedus. Pärast "Loo Cron töö" klikkimist on kõik seadistatud.
Kui olete huvitatud CRON töö süntaksist ja selle kasutamisest, siis on kasulik tutvuda lehega CRON töö selgitatud. See annab põhjalikuma ülevaate, kuidas CRON töötab ja kuidas see võib teie igapäevatööd lihtsustada.
Kui teie eesmärk on parandada klienditeenindust, siis soovitame lugeda kõnekeskuse tööülesannete ja rollide kohta. See artikkel pakub praktilisi näpunäiteid, kuidas oma klienditeeninduse meeskonda tõhusamalt juhtida.
Lisaks võib SLA (teenustaseme leping) olla oluline aspekt teie klienditeeninduse strateegias. Külastage lehte SLA selgitatud, et saada parem arusaam, kuidas SLA-d võivad aidata teil oma teenuseid paremini hallata ja kliendi ootusi täita.
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Avasta, kuidas VoIP-kõned pakuvad mobiilsust ja paindlikkust, krüpteerivad suhtlust ning säästavad kulusid võrreldes traditsiooniliste telefonisüsteemidega. Õpi, kuidas VoIP toimib, miks see on ideaalne konverentskõnede jaoks, ja mida on vaja selleks, et alustada. Täielik ülevaade VoIP-kõnedest ootab sind!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!