Mis on kliendirahulolu?
Kliendirahulolu on kliendi rahulolu ostetud toote või klienditoelt saadud teenindusega. See on olukord, kus klient on ettevõttega rahul. Kliendirahulolu peegeldab, kas kliendi ootused täideti.
Kui ettevõte tõstab kliendirahulolu, võib see vähendada kulutusi ja tõsta müüke. Õnnelikud kliendid soovitavad sageli ettevõtet oma sõpradele, perekonnale või kollegidele. Ettevõte saab klientide rahulolu tõsta pakkudes kvaliteetseid tooteid, teenuseid ja kliendituge, samuti heade hindade või meeldiva poe atmosfääri loomise teel.

Frequently Asked Questions
Mis on kliendirahulolu?
Kliendirahulolu on kliendi rahulolu ostetud toote või klienditoelt saadud teenindusega. See peegeldab, kas kliendi ootustele ja vajadustele vastati.
Kuidas kliendirahulolu mõõta?
Kliendirahulolu saab mõõta mitmel moel. Selleks võib olla kliendi rahulolu tulemus, tänu millele me saame vastused küsimusele, kas kliendid on klienditeenindusega rahul või mitte. Samuti saate vaadelda kliendi pingutuse skoori, mis näitab, kui palju on klient panustanud ostmise protsessi ja klienditeenindusega ühendust võtmiseks. Veel üheks võimaluseks on detailsete päringutega uuringud, mis saadetakse kliendile äpiga, pärast teenuse lõpetamist, e-maili teel või live vestluses.
Kuidas kliendirahulolu parandada?
Selleks, et parandada kliendi rahulolu, tehke klienditeenindus nii heaks, kui võimalik, et klient tunneks end teie brändi jaoks olulisena. Samuti püüdke klienti ja tema otsuseid mõista ja täitke tema vajadused. Peaksite hoolitsema UX-i eest, et teie kliendid saaksid läbida ostmisprotsessi kõige lihtsamal, intuitiivsemal moel.
Kui olete huvitatud kliendirahulolu teemast, soovitame teil edasi lugeda artiklit Kliendirahulolu selgitatud, kus käsitletakse, mis on kliendirahulolu ja miks see on oluline. Samuti võiksite heita pilgu lehele Klientide rahulolu määr selgitatud, et mõista, kuidas mõõta klientide rahulolu skoori.
Kui soovite teada, kuidas kliendirahulolu uuringuid läbi viia, lugege artiklit Kliendirahulolu uuring selgitatud, mis pakub ülevaadet, mida selline uuring peaks sisaldama. Samuti võiks teid huvitada artikkel Klienditeeninduse rahulolu selgitatud, kus kirjeldatakse, kuidas parandada oma klienditeeninduse kvaliteeti.
Kui teid huvitab, kes on klienditeeninduse konsultant ja milline on tema roll, siis lugege artiklit Klienditeeninduse konsultant selgitatud. Lisaks võiksite tutvuda Kliendirahulolu indeks selgitatud artikliga, et saada rohkem infot, kuidas kliendirahulolu indeksit arvutada ja kasutada.
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Kliendirahulolu eesmärk koos parimate tavadega
Avasta kliendirahulolu olulisust ja parimaid praktikaid! Õpi mõõtma rahulolu ja rakenda tõestatud strateegiaid, et suurendada lojaalsust, kasvatada kliendibaasi ja luua sotsiaalset tõestust. Tutvu proaktiivsuse, mitmekanalilisuse ja isikupärastamise võlujõuga ning kuidas edukalt hallata negatiivset tagasisidet. Alusta oma tasuta LiveAgent prooviversiooni juba täna!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!