Mida edastamine tähendab?
Sedel on oma elutsükli ajal ühelt agendilt teisele edastatav. Selle põhjuseid võib olla mitmeid. Näiteks agent võib teatud valdkonnas olla kogenematu, klient võib paluda teist agenti, agent pole kättesaadaval või paljud muud põhjused.
Sedeli edastamine pole soovitatud, sest see võib agentide jaoks üsna aeganõudev tegevus olla. Kliendid ei pruugi olla sellega rahul, kui neid mööda erinevaid agente jooksutatakse. Seda eriti korduva edastamise puhul.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida terminit edastamine?
Sedeli edastamine on selleelutsükli jooksul ümberkirjutamine ühelt agendilt teisele. Seda võib põhjustada näiteks agendi vähesed teadmised või kogemus konkreetses valdkonnas, agendi kättesaamatus või palve agenti vahetada.
Millised on edastamisvõimaluse kasutamise eelised?
Eeliseks on see, et klient võib saada kiire vastuse neid vaevavale küsimusele. Siiski ei tohiks seda ühe sedeliga mitmeid kordi teha, sest see võib põhjustada kliendi rahulolematust ja agente koormata.
Kas saan LiveAgent`is edastamise funktsiooni kasutada?
Saate LiveAgent`is edastamise funktsiooni kasutada. Saate kerge vaevaga oma sedeli ühelt agendilt teisele edastada.
Kui olete lõpetanud lugemise edastamise kohta, soovitame tutvuda, mida edastamine tähendab. See artikkel selgitab põhjalikumalt edastamise mõistet ja selle tähtsust klienditeeninduses. Samuti võiksite uurida, kuidas parandada oma klienditeenindust. See artikkel annab praktilisi nõuandeid ja strateegiaid, et tõsta oma klienditeeninduse taset ja rahulolu.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!