Mis on eemärk?
Mõnikord võib teil olla vajadus teavitada kolmanda osapoole süsteemi uuest sedelist või sedeli olulisest muudatusest (näiteks uuest vastusest sedelil). Eesmärgid on tingimustega sarnased.
Tingimuste põhjal saate teostada mitut ülesannet kas otse LiveAgent`is rakendades reegleid või kolmanda osapoole rakendustes API kaudu.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineeritakse eesmärki?
Eesmärk on oluline element, mis võimaldab teil mõõta, kas planeeritus tulemus saavutati.
Mis on eesmärkide kasutamise eelised?
Eesmärgid võimaldavad teil hinnata, kas ettevõte on spetsiifilises valdkonnas olnud edukas. Eesmärgid peaksid olema mõõdetavad, siis saate oma progressist teha kvantitatiivse analüüsi.
Kas saan eesmärke LiveAgent`is kasutada?
Saate eemärke LiveAgent`is kasutada. See võimaldab teil hinnata, kas ettevõte on ootuspärased tulemused saavutanud.
Kui soovite süvendada oma teadmisi klientide tunnustamise kohta, siis vaadake kindlasti klientide tunnustuse e-kirja mallide lehte, kus leiate tasuta malle ja näpunäiteid. See aitab teil luua tänulikku ja püsivat suhet oma klientidega.
Lisaks tutvuge kindlasti sisekõnede funktsiooniga, mis võib parandada teie meeskonna suhtlust ja koostööd. See on eriti kasulik, kui soovite oma klienditeenindust tõhustada.
Kui otsite taskukohast klienditoe tarkvara, on hea mõte uurida, miks LiveAgent on tunnistatud kõrgeima reitinguga lahenduseks. Siit saate teada, kuidas taskukohasus ja tõhusus käivad käsikäes.
Samuti võiksid teid huvitada nutireeglid, mis aitavad automatiseerida ja lihtsustada klienditoe protsesse. Nende reeglite abil saate parandada teenuse kiirust ja kvaliteeti.
Kui soovite rohkem teada saada, mis on ettemääratud sõnumid, siis see ressurss on teie jaoks ideaalne. Ettemääratud sõnumid aitavad säästa aega korduvate küsimuste käsitlemisel.
Lõpuks, ärge jätke kasutamata võimalust tutvuda toetatud kõneseadete lehega, et näha, kuidas erinevad seadmed ja rakendused toetavad teie klienditeeninduse vajadusi. See teave võib olla kasulik, kui otsite paindlikke viise oma kõneteenuste haldamiseks.
Avastage "Tõehetk" - turunduse kontseptsioon, mis kujundab kliendi arvamust brändist. Tutvuge 5 etapiga, alates kliendi vajaduste mõistmisest kuni konversioonini. Õppige, miks need hetked on olulised ja kuidas need mõjutavad kliendi lojaalsust. Saage teada, kuidas sotsiaalmeedia ja arvustused võivad teie brändi edu suurendada. Tutvuge praktiliste näidetega ja optimeerige oma kliendikogemust juba täna!
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!