Mis on ettemääratud sõnumid?
Ettemääratud sõnumid on kavandatud vastused tavalistele küsimustele. Nende abil saab tõhusalt vältida korduvaid vastuseid kliendi päringutele, mis korduvad pidevalt. LiveAgent’is saate määratleda piiramatu arvu konserveeritud sõnumeid ja teha need kättesaadavaks kõigile tugitöötajatele või osakonniti. Kõik sõnumid saab siduda konkreetse(te) märksõnaga(de)ga, nii et õige sõnumi leidmine on lihtne. Agentidel on võimalik määratleda ka enda ettemääratuid sõnumeid oma töövoo ja vajaduste kohandamiseks.
Lugege rohkem ettemääratud sõnumite kohta LiveAgent’is.
Pärast ettemääratud sõnumite kohta lugemist võiksite uurida, kuidas konserveeritud sõnumeid kasutada, et parandada oma klienditeenindust. Konserveeritud sõnumid aitavad teil kiiremini vastata korduma kippuvatele küsimustele ja suurendada klientide rahulolu. Lisaks sellele tasub tutvuda ka piiranguteta agendi eelistega. See aitab teil mõista, kuidas pakkuda tõhusamat kliendituge ja vastata sagedastele küsimustele. Veel üks hea ressurss on kogukonna foorum, kus saate jagada kogemusi ja leida vastuseid sagedastele küsimustele. Foorumid pakuvad platvormi, kus kliendid saavad üksteist aidata ja jagada kasulikke nõuandeid. Lõpuks kaaluge online klienditeeninduse võimalusi, et tõhustada oma klienditoe teenuseid. Online klienditeenindus aitab kiiremini ja efektiivsemalt lahendada klientide päringuid.
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!