Mis on fikseeritud VoIP?
Fikseeritud VoIP on Voice over Internet Protocoli telefoninumber, millele on kinnitatud füüsiline aadress. See tähendab, et fikseeritud VoIP-i telefoninumbritel on konto omanik ja registreeritud füüsiline asukoht. Kuigi need VoIP numbrid on ühendatud füüsilise aadressiga, on need siiski internetipõhised telefoniliinid.
Seetõttu saab VoIP telefoni teenust kasutada nii riigisiseste kui ka rahvusvaheliste kõnede tegemiseks. VoIP-i liinid on ideaalsed nii kodukasutuseks kui äritegevuseks.
Lisaks saadavad USA-s fikseeritud VoIP-numbrid täpse geograafilise asukoha PSAP-idele või avalikele turvakeskustele, mis tähendab, et teie hädaabinumbrile 911 tehtud VoIP kõnesid jälgitakse.
Millised on fikseeritud ja fikseerimata VoIP-i erinevused?
Kui kaalute fikseeritud või fikseerimata VoIP numbrite kasutamist, olete kahtlemata huvitatud nende kahe sarnase, kuid erineva VoIP-tüübi erinevustest.
Peamine ja kõige olulisem erinevus nende kahe VoIP-teenuste tüübi vahel on asukoht. Fikseeritud VoIP numbritel on konto omanik ja need on seotud täpse geograafilisele aadressiga, samas kui fikseerimata VoIP numbrid ei ole seotud ühegi tegeliku aadressiga.
Lisaks võivad konkreetsete asukohtadega seotud VoIP telefonisüsteemid kogeda lihtsamat ühendust kohalike klientidega ja raskusi rahvusvaheliste klientidega, samas kui fikseerimata VoIP süsteemides on tavaliselt ühendus sama kvaliteediga, olenemata nende või nende kliendi asukohast.
Enamik VoIP-teenuse pakkujaid pakuvad mõlemat lahendust, kuna erinevad ettevõtted vajavad VoIP-tehnoloogia erinevaid funktsioone.
Siin on mugav nimekiri mõlema VoIP konto peamistest plussidest ja miinustest:
Fikseeritud VoIP-i plussid
- Lihtne suhtlus kohalike klientidega.
- Ettevõtte telefoniteenused, mis on jälgitavad ja seega usaldusväärsemad.
Fikseeritud VoIP-i miinused
- Suuremad kulud rahvusvaheliste sissetulevate ja väljaminevate kõnede puhul, mis sarnanevad traditsioonilisele lauatelefonile.
- Raskused ettevõttest kaugemal asuvate vaatajaskondadeni jõudmisel.
Fikseerimata VoIP-i plussid
- Paremad marsruutimise funktsioonid rahvusvahelisteks kõnedeks.
- VoIP-i lahendus globaalse kliendibaasiga ettevõtetele.
Fikseerimata VoIP-i miinused
- Lahendusi kasutatakse tavaliselt pettusteks;
- Halvem maine potentsiaalsete klientide seas.
Fikseeritud VoIP numbrite eelised
Fikseeritud VoIP-numbrid võivad tänu pakutavatele eelistele hõlpsalt teie ettevõtte välise suhtluse veelgi efektiivsemaks muuta. Kuigi eeliseid on palju, on läbipaistvus, turvalisus ja hädaabikõnede tegemise võimalus mõned eelised, mida peaksite kindlasti kaaluma. Uurige neid siit:
Läbipaistvus
Pole midagi olulisemat kui läbipaistvuse säilitamine ettevõttes. Lisaks on oluline, et teie geograafilised asukohad on helistamisel avalikkusele juurdepääsetavad.
Fikseeritud VoIP number võimaldab teie klientidel saada teavet teie asukoha kohta, mis parandab automaatselt teie mainet. Teie ettevõtet hakatakse käsitlema kui usaldusväärset ettevõtet, kes ei pea oma füüsilist asukohta varjama ning kliendid näevad teie kaubamärgi VoIP kõnesid samuti usaldusväärsena. Seetõttu on läbipaistvad helistamisfunktsioonid kõigi usaldusväärsete ettevõtete jaoks hädavajalikud.
Täiustatud turvalisus
Ärikõnede puhul on oluline, et need oleksid kaitstud, eriti kui kasutate kaugtöötajaid. Fikseeritud VoIP telefoniga kaasnevad kõige arenenumad turvaprotokollid ja turvameetmed ning teie ettevõtte VoIP teenuse pakkuja krüpteerib kõnede edastamiseks kasutatava võrgu kõrgetasemelise turvalisusega.
Sõnumite ja kõnede krüpteerimine muudab fikseeritud VoIP-i telefoninumbrid üheks parimaks lahenduseks ärilisteks eesmärkideks. Keegi ei saa teie telefonikõnesid jälgida ega nende järel luurata ning te saate läbi viia isegi kõige konfidentsiaalsemaid koosolekuid, kasutades ainult VoIP-i häälkõnesid.
Saadaolevad hädaabikõned
Enamiku VoIP-lahenduste puhul pole juurdepääs hädaabiteenustele saadaval, kuna need kõned on internetipõhised. Kuigi fikseeritud VoIP kasutab kõnede haldamiseks samuti lairibavõrke, suudab see toetada ka hädaabikõnesid numbrile 911.
Hädaolukorras võib see funktsioon abiks olla, mistõttu võiksite valida fikseeritud VoIP-teenuse pakkuja, kes pakub võimalust võtta ühendust hädaabikõnekeskusega.
Täiendavad funktsioonid
Lisaks läbipaistvusele, erakordsele turvalisusele ja võimalusele hädaabiteenistustega ühendust võtta, on neil internetipõhistel kõneplaanidel palju lisafunktsioone ja eeliseid, mis muudavad äritegevuse palju lihtsamaks. Alates videokonverentsidest kuni pilvepõhiste kõnedeni, VoIP-i edasimüüjatel on teile palju pakkuda.
Choose the best VoiP provider for your needs
LiveAgent's call center offers integrations with various VoIP providers. Wanna have a closer look?
Avastage fikseeritud ja fikseerimata VoIP numbrite peamised erinevused
Hankige põhjalik arusaam fikseeritud numbritest, mis on seotud füüsiliste asukohtadega, ja fikseerimata numbritest, mis pakuvad suuremat paindlikkust. Uurige nende erisuste mõju nii ettevõtetele kui ka üksikisikutele. Olenemata sellest, kas soovite oma sidesüsteemi uuendada või otsite lihtsalt uusi teadmisi, see video teie parim juht sel teekonnal.
Kui olete uurinud fikseeritud VoIP-i eeliseid, võib järgmine samm olla fikseerimata VoIP. See artikkel aitab teil mõista, millised on fikseerimata VoIP numbrite plussid ja miinused, ning kuidas need võivad teie ettevõttele kasu tuua.
Lisaks võiksite heita pilgu VoIP numbrite maailma. Siit saate teada, kuidas VoIP numbrid erinevad tavalistest telefoninumbritest ja miks need võivad olla kasulikud teie ettevõttele.
Avasta, mis on VoIPi helistaja ja kuidas see tehnoloogia võib muuta sinu äri legitiimsemaks ja tõhusamaks. Õpi blokeerima soovimatuid kõnesid, kontrollima helistaja ID-d ja seadistama oma süsteeme, et parandada klienditeenindust ning suurendada müügitulemusi. Tutvu professionaalsete nõuannetega, et kaitsta oma ettevõtet ja parandada suhtlust klientidega!