Mis on GDPR?
Üldine Andmekaitse Regulatsioon on regulatsioon, mis on loodud andmete kaitse ühtlustamiseks Euroopa Liidus. Selle peamiseks eemärgiks on kaitsta kõigi Euroopa kodanike isikuandmeid. GDPR muutub jõustatavaks alates 25. maist, 2018 aastast.
Frequently Asked Questions
Kuidas GDPR-i defineerida?
GDPR või Üldine Andmekaitseregulatsioon, on juriidiline raamistik, mis määratleb juhised Euroopa Liidu territooriumil elavate inimeste isikuandmete kogumiseks ja töötlemiseks. Regulatsioon rakendub olenemata veebilehe asukohast, seega tuleb seda rakendada kõigile veebilehtedele, mis meelitavad Euroopa kodanikke.
Mis on GDPR-i põhimõtted?
GDPR defineerib seoses isikuandmetega seitse põhimõtet: seaduslikkus, õiglus ja läbipaistvus, eesmärgi piiramine, andmete minimeerimine, säilitamise täpsus, terviklikkus ja konfidentsiaalsus, st. turvalisus, samuti vastutus. Need määravad selgelt, kuidas andmeid saab koguda, kuidas seda töödelda ja turvaliselt hallata.
Kust saate GDPR-i kohta rohkem teada?
Saate GDPRI-i kohta rohkem teada otse veebilehelt GDPR.eu, mis sisaldab täielikku GDPR vastavuse täielikku juhendit. See on infoallikas üksikisikutele, samuti organisatsioonidele, mis uurivad oma tegevuse vastavust GDPR-ga ja mida nad peavad tegema, et viia oma tegevus GDPR-iga vastavusse.
Kui olete juba tuttav GDPR-i järgimise põhimõtetega, võiksite uurida, kuidas klienditoe turvalisus aitab teie organisatsiooni kaitsta. Turvalisuse tõstmiseks on saadaval mitmeid funktsioone, sealhulgas IP-de keelustamine ja kaheastmeline kinnitamine.
Lisaks sellele, kui soovite oma teenindust veelgi paremaks muuta, vaadake kindlasti, kuidas klienditoe tarkvara vastab GDPR-ile. See võimaldab teil paremini mõista, millised funktsioonid aitavad teil GDPR-i nõuetele vastata ja pakkuda oma klientidele kõrgel tasemel teenindust.