Mis on GDPR?
Üldine Andmekaitse Regulatsioon on regulatsioon, mis on loodud andmete kaitse ühtlustamiseks Euroopa Liidus. Selle peamiseks eemärgiks on kaitsta kõigi Euroopa kodanike isikuandmeid. GDPR muutub jõustatavaks alates 25. maist, 2018 aastast.
Frequently Asked Questions
Kuidas GDPR-i defineerida?
GDPR või Üldine Andmekaitseregulatsioon, on juriidiline raamistik, mis määratleb juhised Euroopa Liidu territooriumil elavate inimeste isikuandmete kogumiseks ja töötlemiseks. Regulatsioon rakendub olenemata veebilehe asukohast, seega tuleb seda rakendada kõigile veebilehtedele, mis meelitavad Euroopa kodanikke.
Mis on GDPR-i põhimõtted?
GDPR defineerib seoses isikuandmetega seitse põhimõtet: seaduslikkus, õiglus ja läbipaistvus, eesmärgi piiramine, andmete minimeerimine, säilitamise täpsus, terviklikkus ja konfidentsiaalsus, st. turvalisus, samuti vastutus. Need määravad selgelt, kuidas andmeid saab koguda, kuidas seda töödelda ja turvaliselt hallata.
Kust saate GDPR-i kohta rohkem teada?
Saate GDPRI-i kohta rohkem teada otse veebilehelt GDPR.eu, mis sisaldab täielikku GDPR vastavuse täielikku juhendit. See on infoallikas üksikisikutele, samuti organisatsioonidele, mis uurivad oma tegevuse vastavust GDPR-ga ja mida nad peavad tegema, et viia oma tegevus GDPR-iga vastavusse.
Kui olete juba tuttav GDPR-i järgimise põhimõtetega, võiksite uurida, kuidas klienditoe turvalisus aitab teie organisatsiooni kaitsta. Turvalisuse tõstmiseks on saadaval mitmeid funktsioone, sealhulgas IP-de keelustamine ja kaheastmeline kinnitamine.
Lisaks sellele, kui soovite oma teenindust veelgi paremaks muuta, vaadake kindlasti, kuidas klienditoe tarkvara vastab GDPR-ile. See võimaldab teil paremini mõista, millised funktsioonid aitavad teil GDPR-i nõuetele vastata ja pakkuda oma klientidele kõrgel tasemel teenindust.
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Avasta LiveAgenti GDPR-ile vastav klienditoe tarkvara, mis tagab privaatsuse ja turvalisuse. Kasuta mitmekanalilist platvormi, et tõhusalt hallata klientide päringuid, salvestada kõnesid ja käsitleda kaebusi. Alusta tasuta prooviperioodiga ja kohanda oma klienditugi lihtsalt erinevatele vajadustele. Liitu rahulolevate klientide kogukonnaga ja paku suurepärast teenindust!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!