Mis on HTML?
HTML tähistab Hypertext Markup Language. See on kõige tuntum keel, mida kasutatakse standardselt veebilehtede või veebirakenduste loomiseks.
HTML-dokumendid saadetakse veebiserverist või kohalikust serverist ja neid töödeldakse veebibrauserites, mis muudavad HTML-dokumendid multimeedia veebilehtedeks.
HTML-i kasutatakse tavaliselt koos CSS-i ja JavaScriptiga.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab HTML?
HTML ehk hüperteksti märgistuskeel võimaldab kasutajal luua ja korraldada veebilehtede ja -rakenduste jaoks jaotisi, lõike, pealkirju, linke ja plokklauseid. See ei ole programmeerimiskeel, kuid võimaldab teil vormistada dokumente veebis. See kasutab lihtsaid koodistruktuure.
Millised on HTML-i põhitõed?
HTML-i aluseks on elementide (siltide) kogumid, mida võib nimetada veebilehe komponentideks. Enamikul elementidel on avad ja sulgemised, mis kasutavad vastavat tagi nagu: element . Pealehti, teavet lehekülgede kohta ja kontaktlehekülgi kasutatakse tavaliselt HTMLi baasil.
Kas LiveAgent'is saab HTML-i redigeerida?
LiveAgent'is on teil juurdepääs WYSIWYG-redaktorile, mis võimaldab teil sisestada ja vormindada sisu ka HTML-is. Tänu sellele saate hõlpsasti muuta ja kujundada oma e-kirjade sisu, luua malle ja vormindada teadmusbaasi. Seal saate teksti boldida, luua nummerdatud nimekirju, lisada pilte, kleepida tabeleid või manustada linke.
Kui olete huvitunud klienditoe sõnastikust, võiksite edasi uurida, mis on Markdown. See artikkel selgitab, kuidas Markdown muudab teksti vormindamise lihtsamaks. Veel üks huvitav teema on Kogukonna foorum, mis annab ülevaate, kuidas foorumid saavad aidata kogukonna liikmetel üksteisega suhelda. Kui soovite õppida, mis on piiranguteta agent, siis see artikkel selgitab, kuidas see roll võib parandada klienditoe kogemust. Samuti võiksite tutvuda SLA lehega, mis selgitab teenusetaseme lepingute tähtsust. Lõpuks võiks kasutajatoe portaal artikkel pakkuda teile teadmisi, kuidas portaalid saavad tõhustada klienditoe protsesse.
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!