Mis on integratsioon?
Integreerige oma sait teiste rakendustega, et laiendada oma äri. Valige mitmesuguste rakenduste, tööriistade ja lisandmoodulite hulgast. E-posti turundus, arvete haldamine, CSM, CRM, projektijuhtimine, koostöövahendid, migratsioonivahendid. Kõik, mida vajate oma klientide rahuldamiseks.
Vaadake LiveAgent’i integratsioonide, pluginate ja rakenduste valikut.
Frequently Asked Questions
Mis on integratsioon?
Integratsioon on võime ühendada erinevaid saite, rakendusi, vahendeid ja suuniseid omavahel. Tänu integratsioonile saate ühes kohas hallata näiteks arveid, e-posti, sotsiaalmeedia turundust, CRM-i, koostöö- ja migratsioonivahendeid. See võimaldab tõhusamat tegevust ja parandab digitaalsete lahenduste tulemuslikkust.
Kuidas integratsioon aitab?
Integratsioon on äärmiselt kasulik, eriti töös, mis nõuab paljude tööriistade ja pistikprogrammide kasutamist. Tänu integratsioonile ei pea te vahetama kommunikatsiooni- ja haldusvahendite vahel, säästate aega ümberlogimisel. Lisaks aitab ühe kasutajaliidese kasutamine korraldada tegevusi.
Mis on LiveAgent'i integratsioonid?
LiveAgent'i pakutavad integratsioonid võimaldavad ühendada mitmeid tööriistu, näiteks: Google'i vormid, tellimuste täitmise vahendid, CRM, e-posti kastid, maksevahendid ja planeerimisvahendid. See võimaldab automatiseerida ülesandeid ja toetab ka klienditeenindusmeeskonna tõhusust.
Kui olete huvitatud sellest, kuidas klienditoe integratsioonid võivad teie ettevõttele kasu tuua, siis järgmine artikkel selgitab nende eeliseid ning kuidas neid LiveAgentis kasutada. Lisaks leiate teavet LiveAgenti integreerimiskulude ja erinevate integratsioonivõimaluste kohta, nagu Slacki märguanded ja API.
Kui soovite teada, kuidas ühendada Gmaili integreerimine LiveAgentiga, siis järgnev artikkel juhendab teid samm-sammult. Samuti saate teada Gmaili integreerimise eelised ja kuidas kasutada Zapieri selleks.
Uurige, kuidas projektijuhtimise integratsioon võib teie töövooge sujuvamaks muuta ning milliseid vahendeid LiveAgent pakub teie projektide haldamiseks. See artikkel keskendub projektijuhtimise parimatele tavadele ja tööriistadele.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!