Mis vahe on isikupärastamisel ja kohandamisel?
Erinevus seisneb kliendikogemuse individuaalseks muutmise meetodis. Mõlemad aitavad Teil teenuseid pakkuda ainulaadsel viisil, kuid teevad seda erinevalt.
Nad mõlemad…
…näivad tähendavat sama. Isikupärastamist ja kohandamist kasutatakse sageli vaheldumisi, kuna nende tähendused kattuvad. Ja kindlasti, põhimääratluse tasemel individualiseerivad nad mõlemad kliendikogemust ja sellisena on nad mõlemad klientide kaasamise strateegiad. Mõlemad lähtuvad oma individualiseerimisel tarbija eelistustest ja nende ühine eesmärk on luua eritellimusel sõnumeid.
Aga nad…
…erinevad tehnoloogia poolest. Nad kasutavad sama eesmärgi saavutamiseks erinevaid tehnoloogilisi mehhanisme. Seetõttu ei ole digitaaltehnoloogias isikupärastamine ja kohandamine omavahel asendatavad.
Nad erinevad nõutavate toimingute poolest. Isikupärastamine tehakse kasutaja jaoks ja kohandamine on tehtud kasutaja poolt. Teisisõnu, need erinevad konkreetse kasutaja kaasatuse taseme poolest. Esimesel juhul (isikupärastamine) serveeritakse Teile ilma pingutuseta maitsev võileib. Teisel juhul (kohandamine) saate muuta selle selliseks, nagu soovite.
Mitte versus, vaid isikupärastamine ja kohandamine
Need klientide kaasamise strateegiad ei ole üksteisega vastuolus, kuna neil on turunduskampaaniates sama eesmärk. Ainult et nad saavutavad selle erinevate vahenditega. Põhimõtteliselt enam-vähem keeruka automatiseerimisega.
Isikupärastamise ajal filtreeritakse kogutud andmed algoritmide abil, et eeldada ja sisuliselt oletada. Kusjuures kohandamise protsess kasutab konkreetselt kasutaja sisestatud andmeid, mis nõuavad valikute tegemist. Paradoksaalsel kombel on viimane “isiklikum” protsess, mis põhjustab mõistetes segadust.
Isikupärastamine
Tõhus isikupärastamine kasutab metoodiliselt kliendi koondandmeid, et kasutajakogemust dramaatiliselt mõjutada. Mõju on silmatorkav, sest kasutaja pole protsessi teadlikult kaasatud.
Nutikad algoritmid kontrollivad kasutajate omadusi ja meie veebikäitumist. Nende andmete põhjal pakuvad nad meile asjakohaseid tooteid, teenuseid või asjakohast sisu. Isikupärastamise näide on see, kui saate reklaamteateid, mis näivad jubedalt viitavat või on täiesti ekslikud. Nagu siis, kui saate suussulava võileiva, ei teadnud Te kunagi, et seda soovite, või veganburgerit, hoolimata sellest, et olete kõigesööja. Algoritmid võivad eksida.
Tehnoloogiline samm kohandamisest isikupärastamiseni on tegelikult kuristik. Isikupärastamiseks on vaja võimsaid algoritme. Lõppude lõpuks ei taha Te oma klientidele rullbiskviidi pakkumist teha.
Kohandatud teenused
Kas soovite edendada ja nautida individuaalset lähenemist? Kohandage. Täiustage kasutajakogemust, luues valikuid ja pakkudes individuaalseid teenuseid. Valmistage võileib ise.
Isikupärastamise ja kohandamise tulevik on siin, pakkudes ainulaadset hooldust ja meeldejäävaid kogemusi, kohandades kasutajakogemust vastavalt individuaalsetele vajadustele.
Näiteks: kujutame ette, et töötate klienditeeninduse meeskonnas ja Teile määratakse ülesanne, millest Teil pole õrna aimugi. Te raiskate tohutult aega optimaalse lahenduse otsimiseks, samal ajal kui sinu kõrval istuv kolleeg oleks võinud ülesande mõne minutiga ära teha või Teile sellest rääkida.
saamine tööl tunduks suurepärane. Tegelikult pole selleks vaja võimsaid algoritme ja eraldi arendusmeeskondi. Saate seadistada automaatikareeglid, et need teeksid valikud teie eest. Nii määratakse teile eritellimusel valmistatud ülesanded, et igaüks saaks teha seda, mida ta kõige paremini oskab.
Kohandatud kogemus
Info ülekülluse ja ületöötamise ajastul tervitame me kõik keskendunud suhtlust. Iga klient, olgu ta Teie kliendibaasist või anonüümne kasutaja, soovib saada positiivset kasutajakogemust. Ja ettevõtted tahavad seda pakkuda. Soovite kasutada erinevaid turunduskanaleid, et pakkuda oma klientidele asjakohaseid tooteid koos toega, kui nad seda soovivad ja seda läbi nende eelistatud platvormi.
Kohandamine praegu
Technically speaking, while personalization can only be done with powerful algorithms, you can start individualization by customizing right now with real-time personalized marketing.
customer service culture
Saate rakendada reaalajas isikupärastatud teenuseid reaalajas vestluse või meiliturunduse kaudu. Olenemata sellest, kas teavitate uudiskirjadest, reklaamite klientidele uut sisu või saadate sihtotstarbelisi uuringumeile, soovite et need oleksid individuaalsed. Nii nagu teie ettevõte kohandab kujutisi, et säilitada erksat veebikohalolekut, nii saab see ka kohandada kirjutatud tekste, e-kirju ja rakenduste sõnumeid segmenteeritud vaatajaskondade jaoks.
To increase speed and ease your workload, you can use email templates, complete pre-written messages, or app messages. If you target your audience with infographics, you can also follow up with omnichannel support and emails.
How you utilize customization depends on your marketing experience, budget, brand image, vision, and the company direction you intend to take.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Vaadake isikupärastamise ja kohandamise videot
Isikupärastamine ja kohandamine on kliendisuhetes kaks erinevat mõistet. Isikupärastamine tähendab kliendikogemuse kohandamist nende vajaduste ja eelistuste mõistmise kaudu. See hõlmab kohandatud teabevahetust ja soovitusi. Kohandamine tähendab, et kliendid saavad kohandada toote või teenuse aspekte vastavalt oma individuaalsetele eelistustele. LiveAgent on kõik-ühes kasutajatoe tarkvara, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda oma klientidele nii isikupärastatud kui ka kohandatud kogemusi. Tarkvara võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele dünaamilisi ja kohandatud lahendusi, kasutades reaalajas ja varasemate klientide andmeid. LiveAgent muudab erakordse kliendikogemuse loomise lihtsaks.
Frequently Asked Questions
Kuidas isikupärastamine ja kohandamine ettevõtetel klienditeenindust parandada aitavad?
Nad parandavad klienditeenindust, pakkudes tõhusamat, sihipärasemat ja kiiremat tuge. Klienditeeninduse individualiseerimine suurendab kliendikogemust ja täiustab ühtlasi ka kliendi teekonda. Klienditeeninduse kvalitatiivne täiustamine suurendab võimalusi potentsiaalsete klientide konverteerimist ja klientide hoidmist.
Mis vahe on isikupärastamisel ja kohandamisel e-kaubanduse tehnoloogias?
Tehniliselt hõlmab e-kaubanduse isikupärastamine algoritme koos programmeeritud juhistega konkreetsete ülesannete jaoks. Need peavad olema väga võimsad, et kliente hästi sihtida ja individualiseerida. Kohandamine võimaldab ettevõtetel ja klientidel seadistada automatiseerimisi, et pakkuda teistele ettevõtetele ja/või klientidele individuaalset kliendituge.
Miks asendab isikupärastamine kohandamise?
Sest andmete kogumine ja analüüs on muutumas üha keerukamaks ja ettevõtetele kättesaadavamaks. Ka kasutajatel võib olla raske teha teadlikke otsuseid seoses sellega, mida valida või mida nad üldse tahavad. Nii et tegelikkuses võivad nad kõrgetasemelist individualiseerimist suisa tervitada.
Kui oled huvitatud teemast, mis on isikupärastamise tähendus ja kuidas seda kasutatakse klienditeeninduses, võiks järgmine artikkel olla just sulle. See seletab detailselt, mida isikupärastamine tähendab nii üldises kui ka tehnilises kontekstis.
Tutvuge eskalatsiooni haldamise protsessiga, mis on klienditeeninduse oluline osa, tagades rahulolu ja kiire probleemide lahendamise. Avastage erinevad eskalatsioonitüübid ja õppige, kuidas kasutada klienditoe tarkvara tõhusaks eskalatsioonide haldamiseks. Alustage nüüd, et hoida oma kliente rahulolevana ja ettevõtet jätkusuutlikuna!