Mis on IT piletisüsteem?
IT piletisüsteem on kasutajatoe osa, mis lihtsustab teie klientide jaoks abi saamist ja teie agentide jaoks kiire vastuse andmist. Kui kliendid saavad saata teile e-kirja, vestelda teie agentidega reaalajas vestluse kaudu või võtta teie ettevõttega ühendust muu kanali kaudu – salvestatakse kogu suhtlus piletites. IT piletisüsteem haldab kõiki pileteid, seega aitab see teie klienditeenindajatel jääda organiseerituks ja tõhusaks.
Frequently Asked Questions
Mis on IT piletisüsteem?
IT piletisüsteem on süsteem, mis võimaldab organisatsioonidel lahendada oma sisemisi IT-tugipäringuid, hallates ja ühtlustades probleemide lahendamise protsessi. Agendid käitlevad üksikuid elemente, mida nimetatakse piletiteks ja mis võimaldavad teada saada, millise probleemiga kasutaja silmitsi seisab.
Kuidas IT piletisüsteem töötab?
IT piletisüsteem loob pileti, mis salvestab teie tugiteenuste või teenuse taotluste koostoimingud. Agendil on juurdepääs piletile ja seega on juurdepääs suhtlusele ühes pidevas ahelas. Nii saab agent või klient probleemideta midagi esile tuua, mis on ilmunud paar teemat varem. Samuti aitab see hõlpsasti jutu juurde tagasi saada.
Kuidas näeb IT piletisüsteem LiveAgent'is välja?
LiveAgent'i IT piletisüsteem on saadaval ühes paneelis, nagu ka teised LiveAgent'i pakutavad tööriistad. Tänu sellele on teil juurdepääs universaalsele postkastile, päringud on rühmitatud piletiteks, saate hõlpsasti kontrollida konkreetse kliendi kontaktide ajalugu ja aruandeid, mis võimaldavad analüüsida seniseid tegevusi.
Kui olete huvitatud avatud lähtekoodiga lahendustest, siis lugege kindlasti artiklit vali parim avatud lähtekoodiga klienditoe piletisüsteem. See artikkel aitab teil mõista, miks avatud lähtekoodiga piletisüsteemid võivad olla kulutõhusad ja innovaatilised lahendused teie ettevõttele. Kui soovite oma tugiteenuste protsesside tõhustamiseks praktilisi näpunäiteid, külastage lehte tasuta piletite mallid. Sealt leiate parimad tavad ja mallid, mida saate kohe kasutama hakata, et parandada oma klienditeeninduse vastamise kiirust ja kvaliteeti. Lisaks, kui turvalisus on teie jaoks prioriteet, on oluline lugeda artiklit mis on klienditoe turvalisus?. Siin käsitletakse erinevaid turvafunktsioone, mis aitavad teie klienditoe süsteemi kaitsta. Lõpuks, kui soovite rohkem teada saada, kuidas IT kasutajatugi võib teie ettevõtet toetada, leiate kasulikku teavet artiklist IT kasutajatugi (selgitatud). See artikkel selgitab, kuidas IT kasutajatugi aitab lahendada tehnilisi probleeme ja parandada üldist töövoogu.