Mis on jagatud pilet?
Mõnikord esitab klient ühes piletis kaks täiesti erinevat küsimust. Üks küsimus võib olla lihtne müügieelne küsimus ja teine raske tehniline küsimus. Parema mugavuse ja lihtsama haldamise tagamiseks saate kasutada funktsiooni jagatud pilet. Jagatud pilet lõikab pileti praktiliselt pooleks ja loob teise pileti uue unikaalse piletitunnusega.
Ülaltoodud näite puhul võite jätkata müügieelsete küsimuste arutamist esialgses piletis ja kanda tehnilised küsimused üle õigesse osakonda.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab mõiste jagatud pilet?
Pileti jagamise funktsioon võimaldab teil jagada kahe erineva päringuga pileti kaheks piletiks. See võimaldab müügieelseid küsimusi arutada esialgses piletis ja tehnilisi küsimusi edastada vastavale osakonnale.
Kuidas saate kasutada jagatud pileti funktsiooni?
Funktsioon jagatud pilet töötab hästi, kui klient esitab kaks täiesti erinevat küsimust ühes piletis - üks võib olla näiteks lihtne küsimus müügi kohta ja teine tehniline küsimus. Sellise pileti jagamine kaheks võimaldab päringu tõhusat käsitlemist ning keerulisemad küsimused saab tõhusalt saata ka tehnilisele meeskonnale. See suurendab tõhusust ja hõlbustab suhtlemist.
Kuidas saab LiveAgent'is kasutada jagatud pileti funktsiooni?
Kui saate pileti, millel on kaks eraldi päringut, klõpsake pileti paremal pool kolmel punktil ja klõpsake "Jaga". Saate valida "Automaatne jagamine", mis dubleerib pileti. Seejärel saavad asjaomased asutused tegeleda asjaomaste küsimustega ühest piletist.
Kui soovite rohkem teada saada, kuidas jagatud piletid töötavad, siis lugege artiklit Mis on Jagatud Piletid?. See artikkel pakub põhjalikku ülevaadet ja tasuta proovimist, et saaksite ise kogeda jagatud piletite eeliseid.
Samuti võiks teile huvi pakkuda, kuidas ticketite automaatne jaotamine aitab tõsta klienditoe tõhusust. Siit leiate teavet erinevate jaotamismeetodite kohta, mis võivad säästa aega ja parandada kliendirahulolu.
Kui olete huvitatud piletite halduse lihtsustamisest, vaadake, kuidas piletite ühendamine võib teie töövoogu sujuvamaks muuta. See funktsioon aitab vähendada dubleerivat tööd ja parandada läbipaistvust.
Lisaks saate uurida, kuidas vestluste jaotamine võib teie meeskonna töökoormust tasakaalustada. Artikkel tutvustab erinevaid vestluse suunamise valikuid, mis võivad aidata teie klienditeenindust parandada.
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!