Mis on kasutajatoe tarkvara?
Kasutajatoe tarkvara abil hallatakse suhteid klientidega. See on veebipõhine platvorm, kus teie agendid saavad lahendada klientide probleeme.
Kasutajatoe tarkvaras muutub iga tõstatatud küsimus piletiks. Need piletid ei sisalda mingit teavet kliendi kohta, vaid ainult tema probleemi kohta. Selle tulemuseks võib olla piletite kordumine ja klientide pettumus.
Kasutajatoe tarkvara pakub palju eeliseid nii agentidele kui ka klientidele. Agendid saavad määrata, prioriseerida ja kategoriseerida pileteid ning sorteerida lahendatud ja lahendamata pileteid hõlpsasti. Kliendiportaal pakub klientidele teadmusbaasi ja kogukonnafoorumi, kust nad saavad leida lahendusi oma probleemidele.
Frequently Asked Questions
Kuidas määratleda kasutajatoe tarkvara?
Kasutajatoe tarkvara on tarkvara, mis toetab klienditeenindusmeeskonna tööd. Tänu sellele on teil võimalus integreerida kõik agendid ühte ruumi, teha juurdepääs postkastile, reaalajas vestlustele, kõnedele, kontaktvormidele, samuti kliendiandmetele, kontaktide ajaloole ja aruannetele.
Millised on must-have funktsioonid kasutajatoe tarkvaras?
Vajalikud tehnilise toe tarkvara funktsioonid hõlmavad juurdepääsu kõikidele suhtluskanalitele, nagu e-post, sotsiaalmeedia, reaalajas vestlus ja kõnekeskus. Samuti intuitiivset kasutajaliidest, võimalust integreerida teiste vahenditega ning koostöövõimalusi teiste agentidega. Loomulikult peab tarkvara olema hallatav väga heal tasemel.
Kas LiveAgent pakub kasutajatoe tarkvara?
LiveAgent pakub tehnilise toe tarkvara. Tarkvara sisaldab kõiki võimalusi, mis on vajalikud klienditeeninduse hoidmiseks kõige kõrgemal tasemel. See ei paku mitte ainult mitmekanalilist funktsionaalsust, vaid ka juurdepääsu aruannetele ja tegevusloole. Samuti sisaldab see hulgaliselt lisafunktsioone, mis võivad meeskonna tööd parandada.
Kui olete huvitatud, kuidas kasutajatoe tarkvara töötab ja mida see teie ettevõttele pakub, siis järgmine artikkel selgitab seda põhjalikumalt. See annab teile parema ülevaate tarkvara võimalustest ja kasudest. Kui soovite teada, millest kasutajatugi koosneb, võiksite uurida, kuidas see aitab piletite haldamisel ja milliseid probleeme see lahendab. See artikkel aitab teil mõista, kuidas kasutajatugi suudab parandada kliendikogemust ja tõsta rahulolu.